Recensie Lotus China Massage, Kleve 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gister avond lang geweest was un de buurt i.v.m. werk, makkelijk te vinden en parkeren aan de overkant supermarkt parkeer plaats.

Jonge leuke dame deed open en werd naar de kamer begeleid ik dacht oh perfect jonge leuke dame... ik draai me om en daar staat een oudere dame 😮 en weg was mijn glimlach😂

50€ betaald slappe massage gehad omdraaien en onderhandelen kon beginnen alsof ik op de haagse markt stond! Pijpen kon niet btb wel 30€ + dat wilde ik niet dus het werd aan de jonge dame gevraagd of zij dat wel wilde doen, nou die wilde het niet doen dus stonden ze daar te schreeuwen in het chinees tegen elkaar 😂😂 drama.

Oude dame komt terug nou nu kan pijpen wel voor 50€+ ik dacht zoek het maar uit ben weg gegaan hoefde niet meer.

Geen herhalings gevaar...
 
Laatst bewerkt:
Zowel Lilly als Kiki. Lilly is een 40 jaar oude dame met een lekker lichaam, kan echt wel lekker masseren en voor een paar euro's gaat ze ver in haar service.
Dit overigens na een tweetal bezoekjes, als ze weet wat voor een vlees ze in de kuip heeft, wees respectvol en de service is uitgebreid.

Kiki pas 1 keer bezocht, ik dacht dat ze zei 28 jaar en een heerlijk lichaam, goede service en een meer dan oke massage. Ben nog niet zover gegaan met haar, maar aangezien de service die zij biedt tijdens het eerste bezoekje denk ik dat er meer te halen valt.

Andere dames heb ik niet gezien daar, tijdens de 3 maal dat ik er ben geweest.

Douchen voor en na de massage is mogelijk in een grote en schone badruimte helemaal achterin de zaak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan