Recensie Lotus, Maison Monty, Rijswijk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 45

Meubelstuk
Forumpionier
1.313
30/06/21
2.650
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/lotus/
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gewoon een leuke vrouw die er prima uit ziet en vooral ook heel spontaan is. Het ijs was meteen gebroken, gelijk een leuke klik. Lekker veel geknuffeld en natuurlijk ook nog wel meer dan dat. Na de uitbarsting nog even nageknuffeld en -gepraat. En dan is de kater helemaal gelukkig!
 
Nee is Nederlandse Chinese en werkt al jaren bij Monty. Op Hookers stonden er in dezelfde advertentie nog wel eerdere reviews van een andere dame bij Monty die ook Lotus heette en dus niet zo handig. Dat was een slanke Lotus, dit is een hele Nederlandse dame met normaal postuur. Misschien heeft die vorige bij DS gewerkt.
 
@Tepellover beffen niet aan toe gekomen, hoefde voor mij ook niet zo nodig, is bij mij een beetje wisselend. Tongzoenen niet naar gevraagd.

En inderdaad zijn er meerdere Lotussen geweest bij MM, deze werkt er nu een jaar of 2 a 3 en ik meende te begrijpen dat zij nooit bij een ander huis heeft gewerkt. En ze heeft een oostaziatisch uiterlijk, maar is verder zo Nederlands als een tulpenbol :LOL:.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/lotus/
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een leuke meid is Lotus. Nog nooit bij Maison Monty geweest, maar ik weet zeker dat ik hier vaker langs zal gaan voor Lotus.
Pijpen doet ze goed en neuken doet ze vol passie.
Haar gezelschap is super, ze zorgt er echt voor dat je ontspannen bent en praat heel graag. Met de juiste klik heb je echt een geweldige tijd met haar.
Ik heb een verslaving bij.
 
Ik ken een lotus uit 2010. Werkte ook in Den Haag. Zij zei half Koreaans te zijn. Heel leuk en vriendelijk en goed in sex. Is zij dat?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/lotus/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recentelijk bij Lotus op bezoek geweest. Ze stond al een tijdje op m'n lijst. Wat een wilde is dat in bed zeg 😆. Ze pijpt geweldig met deepthroat. Ze werd van dat pijpen behoorlijk opgewonden want ze werd kleddertje nat. Op een gegeven moment pakte ze m'n hand vast en gaf de snelheid aan waarop ze gevingerd wilde worden en kwam squirtend klaar. Het hele huis kon meegenieten 😅. Daarna verder gesekst en na afloop even wat nagekletst terwijl ze nog steeds aan het shaken was. Tweede keer een squirtende dame meegemaakt maar van deze wist ik niet dat ze dat ook in haar mars had 😄. Die andere stond er om bekend. Super geile ervaring. Ze is Chinees van origine maar vooral Hagenees
 
Ik heb haar ook een tijdje geleden bezocht.
Herinner mij niet hoe nat zij was, gesquirt heeft zij bij mij niet.
Wat ik wel duidelijk herinner is dat zij erg van pijpen houd, maar dat deed zij voor mijn smaak wat te wild en vooral te veel met haar tanden. Dat was zelfs pijnlijk.
Zij lijkt wel een van de dames die dit vak vooral vanuit eigen liefhebberij uitoefenen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een vrouw 🥰
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan