Recensie Louise/Louisa/Luisa, Prive No 11, Heerlen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dushiyiu

Wandelaar
31
28/02/23
15
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
65
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gister ochtend even telefonisch contact gehad met de gastvrouw. ik wilde eigenlijk voor Jade gaan, maar er zou een nieuwe dame daar zijn. nou oke geen afspraak gemaakt voor Jade maar even binnen gewipt om te kijken hoe Louisa was.

Toen ik binnenkwam en voor haar vroeg dacht ik mijn ogen niet te geloven. even voorgesteld, haar hand gekust tijdens het voorstellen en afgerekend.

De dame is lief en beeldschoon. Haar lichaam is volgens mij natuurlijk. Flinke tieten en een heerlijke kont. Eens op de kamer ff het schoonmaak ritueeltje en toen de aandacht op de dame. even gezoend waarna ze me vroeg op het bed te liggen. Ze begon eerst lekker het kopje te likken en hoe harder die werd hoe dieper die in haar mond ging. haar mond neuken was ook geen probleem. maar wauw, wat kan deze dame zuigen.

ook mocht ik overal aan zitten zonder problemen. Ze raakte toen snel geil dus ze wilde op me komen zitten. Op het begin leek het wat stroefjes te gaan want ze is erg strak. Toen is ze op haar rug gaan liggen, heb ik haar benen in mijn nek gelegd en lekker diep geneukt.

Omdat de nood hoog was kwam ik helaas veel te snel klaar. Het was gisteren haar eerste dag en ze zal dan ook deze week "proef" draaien of het haar bevalt. Als je haar type bent heb je geluk. Bij het vorig pareltje had ik geen ongelijk, wees bij deze ook zuinig heren!

In de loop van de week zal er denkik een linkje beschikbaar komen. tot dan even contact opnemen met het privehuis en de site in de gaten houden!

Veel plezier alvast😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan