JongeLokeraar
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 16
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/mariana-ts-experience-avec-les-debutants.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Ik ben vorige week langsgeweest bij deze trans en de communicatie liep vlot maar was zeer opdringerig.
Ik stuurde dat ik me aan het parkeren was en moest een parkeerticket halen en bleef maar sturen of ik nog kwam en de typische "??" Waren er ook weer bij.
Alles gebeurde in het engels.
De ontvangst was vriendelijk en het opfrissen gebeurde niet in het begin maar dacht van zal al gebeurd zijn.
Het pijpen was zeer matig en het rimmen was ja als je dat al rimmen kunt noemen.
Hebben elkaar genomen maar er zat totaal geen ritme in paar keer stampen en dan 1 keer doorduwen en niet echt voorzichtig ook.
Maar goed dan was het mijn beurt en heb haar wel hard mogen nemen (doggy)dat was wel lekker maar ze maakt nog geen piepje was precies half gedrogeerd en ben dan klaargekomen en dan was het ineens van"ja hier wat vochtige doekjes en doei" snel naar beneden en dat was het dan.
Toen aan de deur zei ze nog van "see you next time"
De grootste ergernis was het constant optrekken van de neus maar op een hele vieze manier eigenlijk.
Maar goed mij ziet ze niet weer en kan zijn dat sommigen er misschien beter recensies van hebben maar dit was mijn ervaring
Grtjs
Ik stuurde dat ik me aan het parkeren was en moest een parkeerticket halen en bleef maar sturen of ik nog kwam en de typische "??" Waren er ook weer bij.
Alles gebeurde in het engels.
De ontvangst was vriendelijk en het opfrissen gebeurde niet in het begin maar dacht van zal al gebeurd zijn.
Het pijpen was zeer matig en het rimmen was ja als je dat al rimmen kunt noemen.
Hebben elkaar genomen maar er zat totaal geen ritme in paar keer stampen en dan 1 keer doorduwen en niet echt voorzichtig ook.
Maar goed dan was het mijn beurt en heb haar wel hard mogen nemen (doggy)dat was wel lekker maar ze maakt nog geen piepje was precies half gedrogeerd en ben dan klaargekomen en dan was het ineens van"ja hier wat vochtige doekjes en doei" snel naar beneden en dat was het dan.
Toen aan de deur zei ze nog van "see you next time"
De grootste ergernis was het constant optrekken van de neus maar op een hele vieze manier eigenlijk.
Maar goed mij ziet ze niet weer en kan zijn dat sommigen er misschien beter recensies van hebben maar dit was mijn ervaring
Grtjs