Algemeen Lounge Massage, Erpe Mere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Rare bediening daar.
Bij de ingang krijg je het menu te zien --->dan betalen en daar na krijg je de dames te zien.
Dit is de reden dat ik er niet meer naar toe ga .Is inmiddels 3 jaar geleden. Misschien veranderd
 
Rare bediening daar.
Bij de ingang krijg je het menu te zien --->dan betalen en daar na krijg je de dames te zien.
Dit is de reden dat ik er niet meer naar toe ga .Is inmiddels 3 jaar geleden. Misschien veranderd
Al meerdere malen geweest , nog geen rare bediening gehad , voorstellen van meerdere dames ook nog niet meegemaakt .
Ik bel steeds op voorhand ,
Vriendelijke ontvangst, correcte bediening , krijg voor wat ik betaal , hygiëne is er ook perfect
 
ondertussen ook geweest. ik had op voorhand afspraak gemaakt met 1 van de aanwezige dames. toch nog ruim 10 minuten moeten wachten na betaling in zo een wachtkamertje met gordijn voor.
 
Rare bediening daar.
Bij de ingang krijg je het menu te zien --->dan betalen en daar na krijg je de dames te zien.
Dit is de reden dat ik er niet meer naar toe ga .Is inmiddels 3 jaar geleden. Misschien veranderd
Als je naar de lounge gaat , daar ik geen ervaring heb in prive huizen. Betaal je puur voor je tijd of vragen ze daar ook of je wat wilt drinken of de dame iets wil aanbieden van drank ? Drinken kan ik thuis ook . Vandaar eens polsen
 
Rare bediening daar.
Bij de ingang krijg je het menu te zien --->dan betalen en daar na krijg je de dames te zien.
Dit is de reden dat ik er niet meer naar toe ga .Is inmiddels 3 jaar geleden. Misschien veranderd
Ik ben er ondertussen 2x geweest. De eerste keer werden de namen van de beschikbare dames aan het onthaal genoemd en diende ik direct te kiezen, de tweede keer werd ik, na betalen, meegenomen naar binnen waar ze me werden voorgesteld. Het zal waarschijnlijk wat afhangen van wie het onthaal bemand...
 
Alles ok daar ik zou zelf proberen en zelf oordelen.
voor mij zijn de twee toppertjes Lies en Julia. Laatst een jacuzzi date gehad met Julia en dat is zeker een aanrader. Ook Lies verwent je heel aangenaam verrassend deze is ook nog eens een hele mooie dame. Beide meisjes zien mij zeker nog terug. Ga er graag voor die specialekes zoals het dakapp. ( luxekamer ) en de jacuzzi, de sauna moet ik ook nog eens testen. Mocht de uitbater dit lezen misschien een speciaal wellness arrangement samenstellen met bv 1/2 uurtje Sauna en een uurtje jacuzzi met alles op en aan. Ik zou er zeker voorstander van zijn.
 
Er werkt momenteel 'een' Els, zij zal dan niet dezelfde zijn? Ik kwam er vroeger wel eens. Ik heb goede herinneringen aan een Vlaamse dame met Jamaïcaanse roods. Ze werkt er al een tijdje niet meer. Iemand die nog haar naam herinnert? Zit ze nog in het vak?
 
Telkens ik daar kom vraag ik naar Lies want klees dat haar service wel top is ! Ik heb deze nog nooit kunnen ontmoeten , daar ze iedere keer al reeds naar huis is of laatstleden had ze hoofdpijn .
Weet er soms iemand tot hoe laat ze effectief werkt ?
Ik kom iedere keer in de avonduren !
 
Telkens ik daar kom vraag ik naar Lies want klees dat haar service wel top is ! Ik heb deze nog nooit kunnen ontmoeten , daar ze iedere keer al reeds naar huis is of laatstleden had ze hoofdpijn .
Weet er soms iemand tot hoe laat ze effectief werkt ?
Ik kom iedere keer in de avonduren !
Zoals PoH reeds aanhaalde ontvangt Lies idd enkel op afspraak. Ze zal nooit in de line-up staan wist ze mij te vertellen, ze heeft genoeg werk met haar vaste klanten. Bellen en "reserveren" lijkt me de beste optie.
 
Ok bedankt ! Heb je haar al bezocht ?
 
Zoals PoH reeds aanhaalde ontvangt Lies idd enkel op afspraak. Ze zal nooit in de line-up staan wist ze mij te vertellen, ze heeft genoeg werk met haar vaste klanten. Bellen en "reserveren" lijkt me de beste optie.
Meestal kom ik daar s'avonds , enig idee tot hoe laat ze ongeveer werkt ? In de daguren kan ik daar niet aanwezig zijn !
 
Terug
Bovenaan Onderaan