WHEM Love club 21

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

James777

Newbie
12
24/06/22
0
Dag beste leden
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze massagesalon. Wat de mogelijkheden zijn en wat het daar kost. Mag ook in DM
 

Bijlagen

  • 277723.jpg
    277723.jpg
    42,1 KB · Weergaven: 9
ik ben hier een paar keer geweest, afgelopen januari voor het laatst. De laatste was prijs kwaliteit erg goed. mischien mazzel maar deze masseuse nam de tijd. vondt zelf ook heerlijk om een massage te krijgen. (helaas weet ik haar naam niet meer). voor mij zou dit een reden zijn om binnenkort weer te gaan. hoor ook verhalen dat er een masseuse is die ook geld vroeg om te mogen douchen. dat is door de manager ontkracht dat dat mocht. en heeft de dames ook aangesproken daarop.
 
Ik had al betaald voor aangeboden extra's (zelf niet om gevraagd) . Wilde haar beffen. En daar kwam dan nog een bonus van 200 euro bovenop. Van mij mocht ze zich zelf gaan likken. Naam weet ik niet meer. Was voor corona.
 
Ik ga het merken vandaag.. ik heb besloten om vanmiddag nog een keer te gaan. Vondt nog wat geld haha... wordt waarschijnlijk vervolgd. Als dezelfde masseuse als laatste keer beloof ik haar naam te onthouden.
 
laatste keer was 27 maart, ik heb een goeie tijd gehad, was wel prijzig, 150 voor een uur, maar ik tref het wel met de dame van wie ik de naam niet meer weet haha. die is er sowieso standaard op maandag, klein vrouwtje die het zelf ook prima vindt om even zelf gemaseerd te worden, en dan is er ineens meer mogelijk. maar is wel een salon waar ze geld willen voor veel dingen, en als je iets vaker bent geweest 2x al genoeg is gratis extra ook wel mogelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan