WHEM Love, Geil sletje sex en pijp date, Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Foto is absoluut niet van de dame zelf. In het verleden wel eens mee afgesproken. Niet echt een succes. Moest ook ergens in een bos afspreken waar ze naar toe kwam. Dame komt in wat sleets trainingspak waar een paar hangende borsten uit naar voren komen.
Kan me herinneren dat ze op hookers ook een paar niet al te beste recensies had.
 
Ik weet dat dit mijn eerste post is, maar ik heb een paar jaar geleden afsproken met deze dame. Ze is zeker tien jaar ouder dan dat ze zegt. Ze stinkt naar drank. Je moet met je auto ergens de bossen in rijden waar het haast niet mogelijk is. Het is dat ik destijds een 4x4 had. Toen ik haar in de auto zag aankomen wilde ik eigenlijk al omdraaien, maar ik ben helaas netjes opgevoed.

In de auto was het allemaal een beetje onhandig. Ze probeert een condoom om je slappe jongeheer te doen. Ik moest haar vertellen dat dat niet handig was. Ik ben maar snel klaargekomen, zodat ik ook weer weg kon.
 
In het verleden 1 keer met deze dame , nou ja dame pfff , afgesproken .
Nooit meer , foto's zijn gewoon van internet gejat , dame is veel ouder dan ze zegt , en is absoluut niet fris.
Onverzorgd , rook niet fris , en voor de rest is er ook niks aan.
WANDEL MAAR VLUG DOOR !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan