Algemeen Lovehotel, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Noortjexx

Meubelstuk
DVP
1.452
03/11/22
2.633
Site
Lieve Heren, HET IS ME GELUKT! Vanaf heden (19-11-2022) is het Lovehotel in Eindhoven aan de Hofstraat 87 in Eindhoven ook geopend op zaterdagen van 11:00 - 21:00 😍

Je kunt hier een afspraak maken met een zelfstandige dame of gewoon op de bonnefooi naar binnen lopen!

Wie weet zien ik en de andere dames je snel! Als het gewenst is kan ik hier neerzetten de linkjes plaatsen van de dames (incl ikzelf) die hier zitten 🤗

Kusjes Veerle x

Ps. Ik ben een zelfstandige dame die hier zelf werkt en maak alleen kenbaar dat we open zijn na jaren op zaterdagen. Ik regel geen afspraken voor andere dames en ben verder ook NIET verantwoordelijk voor wat er gebeurd tussen een andere dame en een heer!
 
Lieve Heren, HET IS ME GELUKT! Vanaf heden (19-11-2022) is het Lovehotel in Eindhoven aan de Hofstraat 87 in Eindhoven ook geopend op zaterdagen van 11:00 - 21:00 😍

Je kunt hier een afspraak maken met een zelfstandige dame of gewoon op de bonnefooi naar binnen lopen!

Wie weet zien ik en de andere dames je snel! Als het gewenst is kan ik hier neerzetten de linkjes plaatsen van de dames (incl ikzelf) die hier zitten 🤗

Kusjes Veerle x

Ps. Ik ben een zelfstandige dame die hier zelf werkt en maak alleen kenbaar dat we open zijn na jaren op zaterdagen. Ik regel geen afspraken voor andere dames en ben verder ook NIET verantwoordelijk voor wat er gebeurd tussen een andere dame en een heer!
Succes...!!
 
Dat is goed nieuws. Zaterdag heb ik vaak tijd. Ik ben er alleen nog nooit geweest omdat er zo weinig info over te vinden is. Ik wist niet dat je er zo binnen kan lopen. Is er dan een gastvrouw, of hoe werkt het qua ontvangst?

Ik ben wel benieuwd naar de dames die er zitten. Voor zo ver ik weet staat het ook niet in de advertenties? Dat zou voor mij een flinke meerwaarde hebben, want bij een dame thuis of in een hotel doe ik liever niet namelijk. Kamerverhuur vind ik wel prima.
 
Dat is goed nieuws. Zaterdag heb ik vaak tijd. Ik ben er alleen nog nooit geweest omdat er zo weinig info over te vinden is. Ik wist niet dat je er zo binnen kan lopen. Is er dan een gastvrouw, of hoe werkt het qua ontvangst?

Ik ben wel benieuwd naar de dames die er zitten. Voor zo ver ik weet staat het ook niet in de advertenties? Dat zou voor mij een flinke meerwaarde hebben, want bij een dame thuis of in een hotel doe ik liever niet namelijk. Kamerverhuur vind ik wel prima.

Er is altijd ern gastvrouw aanwezig. Je kunt er voor kiezen om de dame open te laten doen of de gastvrouw. Je kan wel zo binnenlopen maar alle dames hebben een eigen prijs. Hiervoor kan je dus de dame zelf appen.

De dames kan ik wel hieronder zetten voor zover ik ze kan vinden op Kinky mocht je dit willen? We hebben het indd niet in de advertentie staan omdat we voornamelijk op afspraak werken en dat graag ook zoveel mogelijk willen behouden.

Ik hoor het van je 🤗
 
Mara


Chloe


Jessie


Veronica


Kim


Abby


Jacky


Valentina


Sanne

 
Er is altijd ern gastvrouw aanwezig. Je kunt er voor kiezen om de dame open te laten doen of de gastvrouw. Je kan wel zo binnenlopen maar alle dames hebben een eigen prijs. Hiervoor kan je dus de dame zelf appen.

De dames kan ik wel hieronder zetten voor zover ik ze kan vinden op Kinky mocht je dit willen? We hebben het indd niet in de advertentie staan omdat we voornamelijk op afspraak werken en dat graag ook zoveel mogelijk willen behouden.

Ik hoor het van je 🤗

Bedankt voor je uitleg en de linkjes naar de dames. Daar kunnen we wat mee.

Misschien dat je het op een of andere manier toch in de advertentie kan zetten. Al laat je maar de naam 'love hotel' vallen of iets dergelijks. Dat zou net die druppel kunnen zijn om privéontvangst-schuwe mannen zoals ik over de streep te trekken en een berichtje te laten sturen. 😊

Zo zit er in Nijmegen ook een kamerverhuur, daar kom ik ook wel eens als ik hier of uit de advertentie op kan maken dat een dame daar ontvangt. Het is voor mij een ware puzzel om uit te vogelen welke dames dat zijn. 😅
 
Even voor mij loop namelijk nog niet zo lang mee in deze wereld.

Je huurt dus een kamer met een dame ? Dus de kosten zijn de kamerhuur + de dame?

Of zijn de prijzen die bij de dames getoont worden de totale prijs?
 
Er werd om gevraagd dus dat heb ik gedaan. Lijkt me vrij normaal!
Dank voor jouw informatie.
Dat wordt zeer gewaardeerd, iig door mij.
Ik vind het wel jammer dat op jullie website niet wordt vermeld welke dames "vandaag" (en eventueel ook andere dagen) aanwezig zijn, zoals bij de andere privé huizen.


Maar heel fijn dat we ook op zaterdag welkom zijn ;-) ;)
 
Rubriek is wie heeft er ervaring over een privé huis en en de dames zelf gaan gaan aan de haal met de rubriek en plaatsen hun advertenties en andere bla bla haha mooi staaltje commercie.zelf de moderator wordt buiten spel gezet. Het enige wat nu nog ontbreekt zijn de echte recensies over dit love hotel. Maar dat geheel terzijde haha.

Mijn ervaring is het was vroeger en nu nog steeds een keurig privehuis discreet en betaalbaar. En de dames die er werken tja smaken verschillen maar gemiddeld wel wat oudere dames midden dertig en ouder die overigens hun vak wel zeer goed verstaan . Maar jong talent is er ook dus keuze genoeg.
 
Even voor mij loop namelijk nog niet zo lang mee in deze wereld.

Je huurt dus een kamer met een dame ? Dus de kosten zijn de kamerhuur + de dame?

Of zijn de prijzen die bij de dames getoont worden de totale prijs?
Sommige dames huren een kamer dan betaal je geen extra kamer huur.

Andere dames kiezen ervoor om de heer wel kamer huur te laten betalen maar hebben dan ook een wat lagere standaard prijs ter compensatie.

Dat zul je dus aan de dame van je keuze moeten vragen!
Iemand ervaring met deze dame?
Ze ziet er heerlijk uit
Valentina heeft haar eigen website overigens
 
Dank voor jouw informatie.
Dat wordt zeer gewaardeerd, iig door mij.
Ik vind het wel jammer dat op jullie website niet wordt vermeld welke dames "vandaag" (en eventueel ook andere dagen) aanwezig zijn, zoals bij de andere privé huizen.


Maar heel fijn dat we ook op zaterdag welkom zijn ;-) ;)
Dat is omdat bijv Mara en ik altijd een kamer huren per dag. Wij zijn dus echt onafhankelijk en daarom word dit ook niet vermeld op de site. Tevens mag het lovehotel ook GEEN afspraken maken voor dames. Dit mag alleen door de dames zelf gedaan worden.

Wil je toch weten wie er aanwezig zijn, mag je altijd bellen natuurlijk 🤗
 
Rubriek is wie heeft er ervaring over een privé huis en en de dames zelf gaan gaan aan de haal met de rubriek en plaatsen hun advertenties en andere bla bla haha mooi staaltje commercie.zelf de moderator wordt buiten spel gezet. Het enige wat nu nog ontbreekt zijn de echte recensies over dit love hotel. Maar dat geheel terzijde haha.

Mijn ervaring is het was vroeger en nu nog steeds een keurig privehuis discreet en betaalbaar. En de dames die er werken tja smaken verschillen maar gemiddeld wel wat oudere dames midden dertig en ouder die overigens hun vak wel zeer goed verstaan . Maar jong talent is er ook dus keuze genoeg.
Mocht de moderatie vinden dat het niet geoorloofd is wat hier gebeurd dan heb ik er geen probleem mee dat het word verwijderd.

In mijn ogen was dit de juiste rubriek voor dit topic. Mocht je een suggestie over waar ik het anders neer zou kunnen zetten op het forum dan is dat altijd welkom natuurlijk! 🤗
 
Mocht de moderatie vinden dat het niet geoorloofd is wat hier gebeurd dan heb ik er geen probleem mee dat het word verwijderd.

In mijn ogen was dit de juiste rubriek voor dit topic. Mocht je een suggestie over waar ik het anders neer zou kunnen zetten op het forum dan is dat altijd welkom natuurlijk! 🤗
Ik vind het helemaal prima. Deze site is ter verkrijging van informatie. Krijgen ze informatie is het in hun ogen opeens ongewenste commecrcie :oops:
@Veerlexx Gewoon de azijnzeikers negeren :cool:
 
Omdat ik een aantal priveberichten kreeg voor een link naar mijn add, deze staat ook op mijn profiel hier maar zal hem alsnog hieronder zetten!

Let op, de ene add is voor sexdates en de ander is voor erotische massages :)

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/5309969-veerle

 
Het is toch een recensie forum geen advertentie site. Straks staat het hele forum vol met advertenties van dames en/of privehuizen die hun dames gaan promoten. Geloof niet dat dit de bedoeling is.

Ik heb de algemene spelregels gelezen en er staat niks in over het wel/niet plaatsen van topics zoals deze (spelregels staan onderaan).

Zoals eerder aangegeven, mocht de moderatie hier een probleem mee hebben dan heb ik geen bezwaar tegen het verwijderen van mijn topic.

Om even terug te komen over de links die ik hier heb geplaatst van mijn lieve collegaatjes, deze zijn pas geplaatst NADAT hierom werd gevraagd door heren. In andere topics worden ook linkjes gedeeld van advertenties wanneer hierom word gevraagd.

Bij mijn weten heb ik hier niks verkeerd neergezet maar je mag natuurlijk altijd de admin of een moderator erbij roepen als je dit topic niet vind thuis horen hier.

Verder wil ik het topic graag positief houden 🤗

Onderwerp 'Algemene Spelregels' https://www.girlsreview.nl/threads/algemene-spelregels.80/
 
Hoi Veerlexx. Weet je of Maaike hier nog ontvangt, misschien onder een andere naam?
Goede sessies met haar gehad. Zal inmiddels ook een 40er zijn
Ik ben in 2015/2016 een paar keer bij blonde Maaike geweest daar aan de Hofstraat. Bedoel je die @Tutuut ? Die Maaike heb ik daarna nooit meer gezien daar (of elders)
 
Ik ben in 2015/2016 een paar keer bij blonde Maaike geweest daar aan de Hofstraat. Bedoel je die @Tutuut ? Die Maaike heb ik daarna nooit meer gezien daar (of elders)
Nederlandse dame. Was in de periode die jij beschrijft al kwa leeftijd zeker rond de 35. Heeft volgens mij nadat de Hofstraat was gesloten nog even in Alphen a/d Rijn ontvangen. Altijd gehoopt dat ze na heropening van de Hofstraat weer terug zou keren. Vandaar mijn vraag aan Veerle
 
Terug
Bovenaan Onderaan