Algemeen Lovehotel, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Noortjexx

Meubelstuk
DVP
1.452
03/11/22
2.633
Site
Lieve Heren, HET IS ME GELUKT! Vanaf heden (19-11-2022) is het Lovehotel in Eindhoven aan de Hofstraat 87 in Eindhoven ook geopend op zaterdagen van 11:00 - 21:00 😍

Je kunt hier een afspraak maken met een zelfstandige dame of gewoon op de bonnefooi naar binnen lopen!

Wie weet zien ik en de andere dames je snel! Als het gewenst is kan ik hier neerzetten de linkjes plaatsen van de dames (incl ikzelf) die hier zitten 🤗

Kusjes Veerle x

Ps. Ik ben een zelfstandige dame die hier zelf werkt en maak alleen kenbaar dat we open zijn na jaren op zaterdagen. Ik regel geen afspraken voor andere dames en ben verder ook NIET verantwoordelijk voor wat er gebeurd tussen een andere dame en een heer!
 
Lieve Heren, HET IS ME GELUKT! Vanaf heden (19-11-2022) is het Lovehotel in Eindhoven aan de Hofstraat 87 in Eindhoven ook geopend op zaterdagen van 11:00 - 21:00 😍

Je kunt hier een afspraak maken met een zelfstandige dame of gewoon op de bonnefooi naar binnen lopen!

Wie weet zien ik en de andere dames je snel! Als het gewenst is kan ik hier neerzetten de linkjes plaatsen van de dames (incl ikzelf) die hier zitten 🤗

Kusjes Veerle x

Ps. Ik ben een zelfstandige dame die hier zelf werkt en maak alleen kenbaar dat we open zijn na jaren op zaterdagen. Ik regel geen afspraken voor andere dames en ben verder ook NIET verantwoordelijk voor wat er gebeurd tussen een andere dame en een heer!
Succes...!!
 
Dat is goed nieuws. Zaterdag heb ik vaak tijd. Ik ben er alleen nog nooit geweest omdat er zo weinig info over te vinden is. Ik wist niet dat je er zo binnen kan lopen. Is er dan een gastvrouw, of hoe werkt het qua ontvangst?