Algemeen Lovehotel, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik schrok want zag ineens een hoop namen van EP, maar die zijn dus aan het verbouwen geslagen blijkbaar.

Is er een handige OV verbinding, want kom altijd met trein en EP was te lopen, maar LH is nogal een stukje weg?
 
Ik schrok want zag ineens een hoop namen van EP, maar die zijn dus aan het verbouwen geslagen blijkbaar.

Is er een handige OV verbinding, want kom altijd met trein en EP was te lopen, maar LH is nogal een stukje weg?
Het is vanaf het station een half uurtje lopen. Of je pakt de bus (5min) en dan 15 minuten lopen.

EP word een SM huis dus dat zal niet meer worden wat het was.
 
EP word een SM huis dus dat zal niet meer worden wat het was.
Of juist wel...... Als Carmen terugkomt, is het weer zoals het was. Die was altijd lekker dominant en verrukkelijk kinky. Trok een hele trucendoos open om me tot aan het plafond te laten spuiten. Was meer een SM-sessie met hele geile sex, dan een geile sexsessie met SM. 👿
 
Sabine NIEUW


Nicole NIEUW


Julia


Emma


Bonnie


Nikki


Daisy


Jennifer

 
Jennifer 😊 Die ken ik onderhand ook al bijna zes jaar en ze blijft maar 22 😂

Maar @Veerlexx, krijg je al wat extra commissie van het huis voor je promotiewerk, want dat is onderhand wel dik verdiend.
Nee ik doe dit echt allemaal vrijwillig haha. Ik gun het naast mezelf ook de andere dames en dit huis.

Ben van mening dat er voor elke dame genoeg te verdienen valt 🤗💖
Dankjewel, doe het met plezier 🤗
 
Wel jammer dat de Mecklenburgstraat 19 omgebouwd wordt tot SM-huis. Heb toch wel hele goede herinneringen aan bepaalde kamers aldaar. Herinneringen aan hele mooie, lekkere, geile meiden die me helemaal gek wisten te maken. En nu verdwijnen die kamers. Jammer.......
 
Wel jammer dat de Mecklenburgstraat 19 omgebouwd wordt tot SM-huis. Heb toch wel hele goede herinneringen aan bepaalde kamers aldaar. Herinneringen aan hele mooie, lekkere, geile meiden die me helemaal gek wisten te maken. En nu verdwijnen die kamers. Jammer.......

Dat gevoel heb ik ook, denk nog vaak terug aan super dates met Romy en Sandra (jaar of 10-15 geleden)
 
@lovemachine
#58 dat heb ik niet allemaal gezegd he! 😉

Ik vond EP 1 van de mooiste huizen, zeker de kamer op de eerste verdieping achter links met de aparte badkamer en groot bed, maar ook die bovenin met het aparte bad. Jammer. Blijkbaar is er veel vraag naar SM in Eindhoven of zo.
Ik heb een foutje gemaakt met citeren. De woorden over de ideale leeftijd zijn mijn woorden.

Ze hadden er prachtige kamers. Heb er hele goede herinneringen aan. Zowel de kamers met als zonder bad. Ik heb er heel wat heerlijke, vieze dingen mogen ervaren met vele prachtige meiden. Carmen, Nancy (ook gewerkt onder de naam Angel), Yasmine, Daantje (ook bekend als Jill en als Eva)....... heel wat feestjes gebouwd daar.
 
Enig idee of Yara naar de hofstraat is verhuisd? Ik heb haar ongeveer 5 maanden geleden bezocht op de mecklenburgstraat.
Helaas zijn alle dames die ik hier gepost heb, de dames die mee zijn gegaan. De andere dames zijn niet bij LH aan het werk.

Waar ze wel heen zijn gegaan weet ik niet. Ik doe dit geheel vrijwillig om iedereen op het forum overal van op de hoogte te stellen. Krijg hier niet voor betaald o.i.d. (ben zelf een dame die huurt bij LH) dus kan ook niet nagaan waar ze heen zijn gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Die mara is wel lekker maar weinig recensies plus 250 euro voor n uur. Ongelooflijk dat dit soort prijzen tegenwoordig "normaal" zijn. Ik vraag me af hoeveel mannen dat nou echt kunnen neerleggen.
Ze heeft het regelmatig wel druk. Zijn genoeg mannen die het haar waard vinden. Ik geloof dat er op kinky 2 reviews staan en op dit forum ook maar een enkeling.

Verder kan ik je helaas ook niet helpen 🙈
 
Terug
Bovenaan Onderaan