Vanuit het oogpunt vd uitbater, hoe meer meiden hoe meer kans dat een cliënt iemand uitkiest. Helemaal waar, de uitbater wil uiteraard poen zien ( het liefst zoveel mogelijk ).
Maar hoe meer meiden, hoe minder sommige zullen verdienen. Vanuit het oogpunt vd dames.
Er zijn altijd dames die er iets beter uitspringen dan een ander en die hebben dan een heel leuk bedrag verdient, terwijl de wat 'mindere' dames met nog minder dan 100 euro naar huis gaan. En dan kijk ik echt naar vanaf opening tot sluit.
In Haarlem heb ik vaak nieuwe en echt mooie dames gezien, die bij een rustige en soms zelfs bij een drukke aanloop dag v cliënten, maar wel 12 meiden aanwezig ( tel ik de Thaise kant niet mee ), soms niets verdiende of uiterlijk 40 euro.
Die komen dus de volgende dag niet meer terug. Dat is het risico van teveel meiden, er zijn er altijd die niets of te weinig verdienen en zijn dan ontevreden. Voor de uitbater maakt t geen ruk uit, die verdient ze dan toch wel. Alleen zitten de dames daar niet voor de uitbater, maar voor zichzelf. En verdien je niets, dan ga je het elders zoeken.