Algemeen Lovehotel, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger gastvrouw Sandra aan de Hofstraat. Had ik graag mee willen kameren.....
Ha Ha, het kwam dus vaker voor dat de gastvrouw meer aandacht trok dan de dames. Als Hanneke na de line up vroeg: heb je je keuze kunnen maken heb ik dikwijls gedacht: jazeker maar dat zal wel niet de bedoeling zijn. Het is er nooit van gekomen om haar een oneerbaar voorstel te doen . Ach ja er moet wat te dromen overblijven
 
Vandaag bij het Love Hotel binnengevallen. Gekozen voor Mara, mooie meid! Maar na het horen van haar uurtarief van 250 euro toch afgehaakt. Dat wordt me iets te gortig...

Ze vroeg nog heel aardig of ze dan iemand anders moest halen, maar dat heb ik niet gedaan. Er waren nog wel twee andere mooie dames. Maar dan komt het toch over alsof ze tweede keus is en dat is ook niet echt een lekkere start van wat een relaxed uurtje zou moeten zijn.

Dat is dus wel een nadeel van de ZZP tarieven van de dames. Ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan. Aan de gastvrouw na het voorstellen de tarieven van je keuze-dame vragen, lijkt me ook niet de juiste manier. Want die zal ook niet ieders tarieven kennen.

Hoe gaan jullie hier mee om?
 
Vandaag bij het Love Hotel binnengevallen. Gekozen voor Mara, mooie meid! Maar na het horen van haar uurtarief van 250 euro toch afgehaakt. Dat wordt me iets te gortig...

Ze vroeg nog heel aardig of ze dan iemand anders moest halen, maar dat heb ik niet gedaan. Er waren nog wel twee andere mooie dames. Maar dan komt het toch over alsof ze tweede keus is en dat is ook niet echt een lekkere start van wat een relaxed uurtje zou moeten zijn.

Dat is dus wel een nadeel van de ZZP tarieven van de dames. Ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan. Aan de gastvrouw na het voorstellen de tarieven van je keuze-dame vragen, lijkt me ook niet de juiste manier. Want die zal ook niet ieders tarieven kennen.

Hoe gaan jullie hier mee om?

Ik zou zeggen, vraag wie aanwezig is via bellen en kijk op kinky of je adds kunt vinden.

Mara ligt indd een stukje boven de gemiddelde prijs. De meeste zitten op 140-200 per uur
 
Krijg je bij Mara voor die 250 euro ook PZC en anaal er bij? Want dat biedt ze volgens kinky aan. Dan zou ik de prijs kunnen begrijpen. Als dat nog allemaal extra betaald moet worden, lijkt ze zichzelf behoorlijk uit de markt te prijzen. Maar ja, iedereen staat vrij te vragen en te geven wat zij/hij wil.
 
Ikweet dat dit ook nog extra is.
Dan moet ze toch wel heeeeeeeel speciaal zijn wil ik haar bezoeken. Absurde prijs, maar het staat haar vrij. Ik ga dan liever elders voor 120 euro per uur. Want zulke privehuizen zijn er ook in de regio.

Jammer als de prijsstelling van een dame gevolgen heeft voor het hele huis, maar ik vrees dat dat wel zo is. Eenmaal een bedrag bij een meisje, wil de rest daar kwa prijs naar toe kruipen, heb ik vaker gemerkt. Je gaat er als klant vanuit dat de prijzen in een huis een beetje bij elkaar liggen. Dus als een meisje heel duur is, kan dat afschrikken en dus ook ten koste van de andere meiden gaan.
 
@IJsberry
Kan je misschien nog een recensie schrijven in onderstaand topic?
 
Hoe gaan jullie hier mee om?
Uiteenlopende tarieven per dame vind ik zo onhandig dat ik dat soort huizen liever niet bezoek, hoe leuk de dames ongetwijfeld ook zijn.

Bij EP was het over het algemeen hetzelfde wat ik betaalde, maar die is niet meer.

Blind dates doe ik vrijwel nooit, dus zie ik graag de dames ter plekke voorgesteld worden, maar om nou bij iedere dame meteen om een prijslijst te vragen bederft de mood en na de keuze er achter komen dat het prijskaartje te gortig is, is dodelijk.

Voor mij persoonlijk echt jammer dat het zo werkt bij sommige huizen, zoals ook blijkbaar hier.
 
Uiteenlopende tarieven per dame vind ik zo onhandig dat ik dat soort huizen liever niet bezoek, hoe leuk de dames ongetwijfeld ook zijn.

Bij EP was het over het algemeen hetzelfde wat ik betaalde, maar die is niet meer.

Blind dates doe ik vrijwel nooit, dus zie ik graag de dames ter plekke voorgesteld worden, maar om nou bij iedere dame meteen om een prijslijst te vragen bederft de mood en na de keuze er achter komen dat het prijskaartje te gortig is, is dodelijk.

Voor mij persoonlijk echt jammer dat het zo werkt bij sommige huizen, zoals ook blijkbaar hier.
Het is dan ook geen privehuis. Officieel is het ook niet bedoeld om van inloop te draaien maar van eigen afspraken
 
@IJsberry
Kan je misschien nog een recensie schrijven in onderstaand topic?
Nee, want ik heb haar uiteindelijk niet bezocht.
 
Ik vind dit ook een lastige. Ik ontvang pas sinds kort in het LH meestal zit ik de hele dag al volgeboekt maar als er iemand uitvalt doe ik mee met de voorstel ronden.
Maar ja als iemand dan voor een vluggertje komt is mijn start tarief idd best flink.

Van mij mag je best wat vragen stellen tijdens het voorstel rondje of vertellen waar voor je komt. Is sowios toch ook wat leuker om wat woorden op en neer te laten gaan inplaats van alleen ongemakkelijk hoi zeggen.

Vind het verder juist geweldig daar dat we in alles vrij zijn. Een huis die voor mij de prijzen bepaald lijkt me helemaal niks.
 
Is het nog mogelijk om vooraf te bellen welke dames aanwezig zijn? Of binnenlopen voor een voorstelrondje?
Gisteren wat vroeger op de avond werd de telefoon namelijk niet opgenomen...

Wellicht dat ik vandaag wil gaan, maar dan wil ik natuurlijk wel weten wie er aanwezig zijn om een keuze te kunnen maken.
 
Ik vind LH op een aantal vlakken een lastig huis om op de gok langs te gaan.

Doordat er geen agenda is, weet ik niet of er één dame aanwezig is of tien.

Goed, daarvoor zou ik vooraf kunnen bellen.

Ik spreek vrijwel nooit blind af, maar wil een dame eerst echt zien voordat ik een keuze maak. Dus ik zal niet telefonisch mijn keuze ongezien maken.

Dan is verschil in prijs weer onhandig. .

Moet ik bij elke dame tijdens het voorstelrondje ook naar haar prijslijst gaan vragen? Dat komt zo goedkoop over en haalt de lol er vanaf, maar na de keuze komt het nog lulliger over als ze boven budget blijkt te zijn.

De piekeraar in mij komt helemaal naar boven bij hoe LH nu opgezet is 😅

Tips?
 
Terug
Bovenaan Onderaan