Recensie Lovely Mariah Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roderick1404

Stamgast
317
03/01/22
6.129
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
19-20 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/2356111-lovely-mariah-xxl
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Oké net thuis en even bijkomen van mijn bezoek aan Mariah TS.
Prachtdame die er nog beter uitziet dan op haar foto's (groene en rode bikini foto's lijken nog het best)
Mooie zacht tieten, niet van die siliconen ballen. Netjes ontvangen in mooie lingerie en met een kus
Praat prima Engels dus alles goed verstaanbaar en duidelijk Na de financiële zaken geregeld te hebben samen naakt op bed. Zoenen, strelen alles in een rustig tempo
Dan pijp ik haar pik stijf. Prima formaat van zo'n 19 cm dus ook zoals in de advertentie. Ondertussen is Mariah ook aan het pijpen geslagen. Ik lik haar ballen en kont waarna zij aangeeft mij te willen neuken in missionaris. Eerst wat palen met haar pik in om en rond mijn kont dan condoom er om en soepel maar rustig naar binnen.
Ondertussen (tong)zoenen en strelen, wisselen van positie en dan komt tot mijn verassing Mariah klaar. even later kom ik zelf
Nog wat nagenieten, zoenen en dan komen de tissues en handdoeken.
Nog goed en gezellig napraten en na 30 minuten verlaat ik meer dan voldaan haar appartement
Wordt een wedstrijdje tussen haar en Karmen om op plaats 1 van mijn favorieten te belanden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan