Recensie Lu, Total Relax, Brasschaat 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TL1TL1TL1

Newbie
8
10/12/21
3
1
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik reed toevallig langs dit salon en vermits er stond 'Oosterse Massage' ben ik met veel hoop binnen gegaan.
Lu, mooie Chinese vrouw, had tijd. Een uur massage gevraagd en aangegeven dat het stevig mag zijn. Ze heeft me een zeer goede en professionele massage gegeven, ze zegt wel niet veel. Ik moet zeggen dat ik van deze massage erg genoot, dus vol verwachting. Daarna vroeg ze me om om te draaien. Ze heeft dan mijn benen en armen goed gemasseerd... toen ik haar vroeg of er een happy ending kon, zei ze me "sssst.. dat mag je niet vragen..". Ik heb niet verder aangedrongen. Haar massage is echt heel goed, en daarom wil ik terug gaan. Weet iemand of er meer mogelijk is, handjob, pzc? Indien wel zou ik het de volgende keer durven vragen, indien niet zou ik schrik hebben om haar te beledigen... Kan er iemand vertellen wat daar mogelijk is?
 
Ik ben recent ook bij deze vriendelijke en goedlachse dame geweest. Haar massage is zeer goed en zoals ze ook je billen en liezen meeneemt in de massage veronderstel ik wel dat met het nodige respect iets meer mogelijk is...volgende keer eens testen.
 
Ik ben recent ook bij deze vriendelijke en goedlachse dame geweest. Haar massage is zeer goed en zoals ze ook je billen en liezen meeneemt in de massage veronderstel ik wel dat met het nodige respect iets meer mogelijk is...volgende keer eens testen.
Zoals ik al eens heb gezegd leg de extra centjes op de massage tafel en neemt ze deze weg ,kan er iets meer ,en dit zonder ook maar iets te vragen dus laat het mij ook even weten hoe het was in Brasschaat ,blijven de centjes liggen dan word het enkel massage 😉
 
Neen, enkel Antwerpen en Zuiden van Antwerpen. Maar nu woon ik ten noorden en zoek me iets goed... ;-)
Ik ben een aantal keer bij Bansuksum in Brecht geweest, bij Bovy .. daar was niet echt een klik mee, geen goede massage, pzc/hj.. recent Joy geprobeerd.. een van de andere dames die zich eerst voorstelde vroeg een belachelijk hoog bedrag voor extra, dus wilde ik door gaan, maar de mamasan heeft me dan Joy voorgesteld.. ik had geen zin om te onderhandelen .ze liet te verstaan dat meer mogelijk was mits opleg.... Joy viel wel goed mee...leuke babbel dus daar wil ik wel terug naar toe gaan.. wel enkel pmc.
 
Ik ben gisteren nog eens langs geweest en heb weer bot gevangen misschien omdat het nog maar mijn tweede bezoek is aan dit salon. Ik heb wel opnieuw een heel goede massage gekregen. Het salon ligt op de route van mijn werk dus ga nog wel eens langs gaan. Laat maar weten in privé bericht (pm) wat mogelijk is en wat de tarieven voor extra hier zijn en dan leg ik het geld de volgende keer gewoon op tafel.
 
Er valt volgens mij niets op tafel te leggen. Ben er onlangs ook eens gestopt, vriendelijk wat informatie gekregen, en het is daar inderdaad een gewoon massage salon zondermeer. Ook niets fout mee maar blijven pushen lijkt me zinloos en zelfs respectloos.

Moest ze vrij zijn geweest had ik ineens een massage meegepikt maar ze was met iemand bezig. Binnenkort nog wel eens stoppen..
 
Ben hier reeds verschillende keren geweest, en kom er nog steeds. Er werken 2 dames voor zover ik weet. Beide hebben me reeds een aantal keren zeer goed gemasseerd, maar voor he moet je hier zeker niet zijn. Bij de massage ben je zelf helemaal naakt, zonder de vaak gebruikte handdoek om de edele delen te bedekken. Je krijgt ook een goeie massage van de lies maar blijven netjes op een cm of 2 van je zaakje.
Voor extra's moet je in andere salons in de buurt zijn, in een straal van 10km zijn er zeker een stuk of 6 andere waar dat kan
 
Ik heb daar een massage gekregen van de bazin, heeft geen aanzet gegeven voor iets meer. Echt mooi is ze ook niet. Ik kende ze van vroeger van een salon aan de Brederodestraat, denk dat ik toen wel een hj gekregen heb, zeker wel bij een ander daar maar zeker niet evident.
In Brasschaat was de boodschap wel duidelijk, ik ga hier dan ook niet blijven gaan en hopen op meer.
Die salons kennen elkaar en willen geen slechte reputatie. Buiten Mimi dan 😂
Daar teren ze op.
 
Ben hier reeds verschillende keren geweest, en kom er nog steeds. Er werken 2 dames voor zover ik weet. Beide hebben me reeds een aantal keren zeer goed gemasseerd, maar voor he moet je hier zeker niet zijn. Bij de massage ben je zelf helemaal naakt, zonder de vaak gebruikte handdoek om de edele delen te bedekken. Je krijgt ook een goeie massage van de lies maar blijven netjes op een cm of 2 van je zaakje.
Voor extra's moet je in andere salons in de buurt zijn, in een straal van 10km zijn er zeker een stuk of 6 andere waar dat kan
Heb je adressen bij wie wel iets meer kan? Thanks
 
Ik heb daar een massage gekregen van de bazin, heeft geen aanzet gegeven voor iets meer. Echt mooi is ze ook niet. Ik kende ze van vroeger van een salon aan de Brederodestraat, denk dat ik toen wel een hj gekregen heb, zeker wel bij een ander daar maar zeker niet evident.
In Brasschaat was de boodschap wel duidelijk, ik ga hier dan ook niet blijven gaan en hopen op meer.
Die salons kennen elkaar en willen geen slechte reputatie. Buiten Mimi dan 😂
Daar teren ze op.
In de Brederodestraat? Phetniyom?
 
Intussen al een paar jaar verdwenen.
Bij die dames vroeger in de bestormingstraat , na enkele keren daar te zijn geweest was er wel meer mogelijk ,bij een van de twee ik weet niet meer welke :unsure: volgens mij nadien zijn er Thaise dames gaan werken op die plaats ,Ik kwam liever in de Brederodestraat op het hoogte verdiep in bad met lekkere twee dames rechtover ava papier winkel
 
Bij die dames vroeger in de bestormingstraat , na enkele keren daar te zijn geweest was er wel meer mogelijk ,bij een van de twee ik weet niet meer welke :unsure: volgens mij nadien zijn er Thaise dames gaan werken op die plaats ,Ik kwam liever in de Brederodestraat op het hoogte verdiep in bad met lekkere twee dames rechtover ava papier winkel
Lang geleden intussen. Bijna nostalgie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan