Recensie Luana , Casa Lucia , Herk-De-Stad 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Randall

Stamgast
Forumpionier
516
30/06/21
838
34
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-luana.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog eens afgezakt naar Casa Lucia om Luana te bezoeken.
Een afspraak gemaakt voor 30 minuten 70 euro, telefonisch , best dat je belt om een afspraak te maken , op berichten word niet gereageerd.
Parking is achteraan zeer discreet , het huis is ook redelijk discreet gelegen , je moet het smalle straatje naast het huis in rijden om de parking te bereiken .
Bellen aan de achterdeur en de dame des huizes komt opendoen , alles verloopt vrij vlotjes en discreet en je krijgt een drankje aangeboden, ze zorgen er goed voor om niet in contact te komen met andere wandelaars.
Kennis maken met het meisje en financieel afhandelen gebeurt ook voor je naar de kamer vertrekt.
Je kan er ook douchen voor en na het spel , alles is er zeer netjes .

Wanneer alles afgehandeld is kan je met het meisje naar de kamer, een geil zicht op het kontje wanneer ze voor jou de trap oploopt , is al een super opwarmertje .

Na een douche op het bed beland en aan het spel begonnen , ze begon met pijpen (zc) dit doet ze lekker diep tot kokhalzen toe , wel geil zo'n klein lekker ding dat je paal helemaal probeert op te slokken.
Ik moest tijdig aangeven om te stoppen omdat ik mijn kruit niet te vroeg wil verschieten.
Ik had zin om haar poesje te beffen en legde haar op haar rug met haar beentjes wijd open , zalig kutje en werd al snel lekker nat.
Dan overgegaan naar neuken , jasje aangedaan en het eerste standje kwam ze boven op mijn paal zitten ,wat een lekker zicht hoe dit tenger meisje over je lul schuift en zalig begint op en neer te wippen.
Ik kon met haar alle hoeken van de kamer afneuken , ze is zeer meegaand en zet zich goed in positie in alle standjes die ik wou uitproberen .
Lekker fijn kontje en heerlijke kleine borstjes waarvan ik merkte dat ze toch wel graag had wanneer ik er op zoog .
Overgegaan naar doggy , heerlijk om zo te neuken met zicht op dat fijne kontje , je mag redelijk doorpompen op haar en het duurde dan ook niet lang om het jasje te vullen in haar poesje .(mc)
Tongzoenen deed ze lekker vol ,dit is bij dit huis extra 10 euro en pijpen tot het einde 40 euro . (pijpen zonder condoom is 10 euro)
Wanneer je van een petite meisje houd dat lekker wat kan hebben is deze een aanrader.
Vingeren in het kutje was niet mogelijk maar je mag wel haar poesje stimuleren met je vingers .

Met een goed gevoel naar huis gereden.
Herhaling ... ik vrees van wel ! :p
 
Laatst bewerkt:
Ziet er me een (h)eerlijk adresje uit Randoll, bedankt voor je review!

Zowel Luana als Katie zien er toppertjes uit, toevallig ervaring met die laatste?

Het is een roteind rijden voor me, maar als het de moeite waard is rij ik liever zo ver dan teleurgesteld in m`n buurt te blijven zoeken.

Denk je dat een uurtje meerwaarde heeft? Meerdere keren intiem op die tijd? Als ze zo stevig kan doorpijpen mag ze mij altijd proberen een tweede keer zo ver te krijgen :)

Thx!
 
Katie staat ook nog op mijn to do lijstje ,ziet er idd ook lekker uit

Een uur heb ik nog niet gedaan bij Luana , wel al 3 keer een date mee gehad van een half uur omdat ik meestal na 1 keer klaarkomen al geblust ben en het te lang duurt voor de goesting terug is .

Of ze op een date van een uur meerdere keer klaarkomen doet weet ik niet maar ik denk wel dat ze de moeite wil doen wanneer u deze wens heeft.

Ik vermoed dat ze even naar huis is nu.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er me een (h)eerlijk adresje uit Randoll, bedankt voor je review!

Zowel Luana als Katie zien er toppertjes uit, toevallig ervaring met die laatste?

Het is een roteind rijden voor me, maar als het de moeite waard is rij ik liever zo ver dan teleurgesteld in m`n buurt te blijven zoeken.

Denk je dat een uurtje meerwaarde heeft? Meerdere keren intiem op die tijd? Als ze zo stevig kan doorpijpen mag ze mij altijd proberen een tweede keer zo ver te krijgen :)

Thx!
De dames die daar werken zijn vaak Spaanse, Braziliaanse of Portugese van afkomst en ze hebben een soort van beurtrol om naar hier te komen . Ze verblijven hier enkele weken ( 5 tot 8)en gaan dan door naar Duitsland of naar huis . Je ziet er wel ieder jaar om de zoveel maanden dezelfde meiden terug komen . En ze zijn allemaal verschillend , Dus als je zeker wil zijn van een super date, dan zeker eerst dit forum raadplegen !!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-luana.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een uurtje bij deze dame geweest om mezelf even af te leiden van werkperikelen. Meteen lieve kusjes alvorens we naar de kamer gingen, heerlijk speels dicht tegen me aan leunen op de tippen van haar voetjes zodat ze aan mijn lippen kon.
Op de kamer werden dat al snel tongzoenen en mocht ik haar mondje gebruiken terwijl zij op haar knieën zat. Meerdere standjes de revue gepasseerd, allemaal met veel inzet van haar. Helemaal mijn type dame: een pocket rocket.
Zeer tevreden terug naar huis gereden met de overtuiging dat ik deze maand nog een vervolgbezoek plan.
 
Vandaag een uurtje bij deze dame geweest om mezelf even af te leiden van werkperikelen. Meteen lieve kusjes alvorens we naar de kamer gingen, heerlijk speels dicht tegen me aan leunen op de tippen van haar voetjes zodat ze aan mijn lippen kon.
Op de kamer werden dat al snel tongzoenen en mocht ik haar mondje gebruiken terwijl zij op haar knieën zat. Meerdere standjes de revue gepasseerd, allemaal met veel inzet van haar. Helemaal mijn type dame: een pocket rocket.
Zeer tevreden terug naar huis gereden met de overtuiging dat ik deze maand nog een vervolgbezoek plan.
Je vervolgbezoek zal deze week moeten gebeuren hoor , ze bleef 1 week .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan