Recensie Luana, Liza's Dreams, Sterrebeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oost

Wandelaar
43
10/10/21
20
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luana-2413.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Derde bezoek aan dit huis. Ik wilde eigenlijk met Liza, maar gezien ze Liz en Liza hetzelfde uitspreken … dan maar opnieuw met Luana. Leuke sessie waarbij ze na het beffen zelf met de vinger klaarkwam. Blijft een hete leuke meid, maar volgende keer een andere. Ik heb trouwens de indruk dat afpraak maken niet betekent dat de dame echt beschikbaar zal zijn.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luana-2413.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste keer bij Liza's Dreams was met Luana. Ze wordt een beetje verder ook wel besproken in het algemene topic van Liza's Dreams, maar verdient mijns inziens wel een eigen topicje.

Want wat een zalige MILF is me dat. Het enige wat ik miste was het (tong)zoenen, maar verder... wow.
Sensueel en zacht strelen met olie, heerlijk nat pzc met ondertussen een vinger in het sterretje, terwijl ik haar ook behoorlijk nat kreeg met mijn vingers in haar poes. Ben niet aan neuken toegekomen, heb haar heerlijk laten aftrekken tot het einde.
Had 3/4 uur betaald en was eigenlijk na 25 minuten wel klaar, dus de tijd vol laten maken met een verder overbodige massage.
Volgende keer gewoon een half uurtje (voor 60€!), want herhalingsgevaar is hier een dikke 100%.
 
Mijn eerste keer bij Liza's Dreams was met Luana. Ze wordt een beetje verder ook wel besproken in het algemene topic van Liza's Dreams, maar verdient mijns inziens wel een eigen topicje.

Want wat een zalige MILF is me dat. Het enige wat ik miste was het (tong)zoenen, maar verder... wow.
Sensueel en zacht strelen met olie, heerlijk nat pzc met ondertussen een vinger in het sterretje, terwijl ik haar ook behoorlijk nat kreeg met mijn vingers in haar poes. Ben niet aan neuken toegekomen, heb haar heerlijk laten aftrekken tot het einde.
Had 3/4 uur betaald en was eigenlijk na 25 minuten wel klaar, dus de tijd vol laten maken met een verder overbodige massage.
Volgende keer gewoon een half uurtje (voor 60€!), want herhalingsgevaar is hier een dikke 100%.
Ge doet er mij goesting van krijgen 😉
 
Vriendelijke dame, correcte service maar niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

Leunt ook meer naar Dik dan mollig en is wel ouder dan wat ze op advertentie laat uitshijnen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan