Recensie Eduarda/Luara, Lelystad (voorheen Leeuwarden, Almere) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.603
01/07/21
1.688
90
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/4152498-luara
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Luara geweest in Almere buiten, maar de sex was binnen, ondanks dat ze adverteerd met buitensex.:ROFLMAO:
Mooie dame uit Brasil, die in het echt nog een mooier ebony kleurtje heeft dan te zien is op de foto's.
Mooie slanke dame met een paar naturel C borsten.
200€ betaald voor een uurtje all in sex incl. zoenen.
Het zoenen doet ze overigens wel met gesloten lippen, dus geen tongzoenen.
Misschien doet ze dat wel bij klanten met dezelfde parelwitte tanden, als zij zelf heeft.
Op bed aangeland na wat inleidend strelen en kussen naast het bed.
Bed was daags daarvoor "verongelukt", de matras was nu een kingsizedik luchtbed dat kraakte.
Pijpen zonder condoom deed ze lekker en volledig deepthroat.
Daarna haar beffen, maar ze trekt haar rug wat hol, dan is het moeilijk beffen en ze kreunt er overdreven bij.
Nog maar effe verder pijpen, voordat het condoom eromheenging.
Eerst in missio en daarna met de beentjes omhoog lekker kunnen doorneuken.
Gewisseld naar cowgirl met haar on top.
Het kraken van dat matras is niet echt bevordelijk voor de concentratie.
Dus gewisseld naar doggy, zij met de knieen op het matras en ik er staand achter.
Verder in staand doggy, met een iets bolle rug, dus maar steeds verder naar achter zodat de rug weer recht kwam en ik haar lekker kon doorneuken.
Ze kreunde wat overdreven mee, want ze wilde dat pappi klaarkwam.
Nou we zijn nog niet zo ver, dus wat lang doorgeneukt in deze positie.
Even pauze en wat koels gedronken.
Gewisseld en weer op het bed met haar in reversed cow-girl.
Deed mijn oren dicht om dat gekraak niet te horen en liet haar lekker op mijn paaldansen.
Verder met een pijpsessie en ballen likken, de balleen effe opgebonden met een elastiek.
Zodat ze mijn ballen in haar mond kon nemen.
Later twee vingers in mijn kont om mijn prostaat te masseren en ondertussen mijn pik masseren.
Uiteindelijk lekker klaargekomen zo.
Nog even gedouched en weer aangekleed.
Voor herhaling vatbaar, als ze een ander bed heeft.
Dus gevraagd of ze een seintje geeft als "Beter Bed" is geweest.:ROFLMAO:
 
Lekkere uitgebreide recensie..Totdat je begon over een elastiekje om je ballen kon ik mij er alles bij voorstellen, toen ben ik afgehaakt in mijn imagination.. haha. Ieder zijn ding..
Maar doggy staand en zij op de knietjes lijkt me een standje waarbij je inderdaad goed in control bent.
 
Luara was nog geen dag in Amsterdam en daarna "verdwenen".
Maar weer gevonden onder een nieuwe naam in Lelystad.
Heet nu Eduarda.
Gelukkig wil mijn boswachtertje binnenkort naar Bataviastad.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Voetfetish
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/4152498-luara
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb een week geleden een leuke date met haar gehad. We hadden wel een klik denk ik. Tijdens het neuken zat zij zichzelf klaar te wrijven met haar klit. Een praatje kan maar is moeizaam. Al met al een goede ervaring zeker als je van exotisch houd, ze heeft een mooie donker getinte huid.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/4152498-luara
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Luara voor de tweede keer bezocht, nu in Lelystad. Was lekker in de buurt van Bataviastad, dus ik stond in 10 min voor de deur. Naam veranderd vanwege de controles door de vicesquad, maar effe op gewezen dat ze dan ook een nieuwe advertentie moet nemen, omdat ze gemakkelijk op adv.no. is terug te vinden.
Gestart met wat zoenen en daarna een lekkere pijpbeurt zonder condoom. Ze wilde al een condoom pakken,maar ik zei dat ik haar eerst wilde beffen. Kussen onder haar kontje zodat haar grotje goed op befhoogte kwam, haar langdurig gebeft en dat begon ze steeds meer te waarderen. Na het beffen stond ze open voor tongen en werd de sex intenser. Haar naturel borsten lekker gelukt en daarna was mijn paar weer aan de beurt voor een zuigsessie.
Condoom erom en gestart in missio en daarna cowgirl waarbij ze aardig aan het rodeo rijden was op mijn paar. Gewisseld naar doggy, vervolgens staand doggy, waarbij ze speelde met haar klit. Langdurig geneukt tegen die lekkere volle billen, maar nog niet klaar. Mijn tijd was eigenlijk al lang om, maar ze ging me weer uitgebreid pijpen, mocht haar zelfs effe keelneuken. Mocht alleen niet in haar mondje klaarkomen, moest over haar borsten spuiten. Maar ondanks een penismassage van haar en van mijzelf lukte dat niet vandaag. Dus de handdoek maar geworpen, ik zei nog het is oke, het legt niet aan jouw pijpkwaliteiten. Kleren maar weer aangetrokken en met wat kussen de deur weer uit.
 
Vandaag ook maar eens bij Eduarda geweest.
Mooie dame inderdaad, ze is donker en heeft ogen om in te verzuipen.
Ze geilde me eerst even op met een dansje, en tegen me aan rijden.
Daarna moest ik op bed plaats nemen en kregen ik een ferme geoliede penismassage.
Ik wilde haar beffen, maar ze duwde me weer op bed en pijpte mijn glimmende harde paal.
Voor ik het wist had ze er een condoompje om gedaan en begon me te berijden.
Daar lust ze blijkbaar wel pap van, want ze werd behoorlijk wild en reed stevig door.
Ik werd flink geil en gaf aan om even te wisselen naar doggy, maar dat ging ik niet lang vol houden.
Het uitzicht op haar lekkere kontje werd me te veel, dus naar missionaris dan maar.
En inderdaad, ze wreef over haar klit en keek me telkens strak aan.
Toen ik al neukend op haar tenen begon te sabbelen, hield ze het niet meer, ik ook niet trouwens.
Al met al een prima bezoek, ondanks dat ik niet gebeft heb en maar kort ben gepijpt.
Ze neukt heerlijk en geniet zichtbaar, dat is een feit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan