Recensie Lucia, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.047
06/07/21
1.204
42
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8138663-lucia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik werd aangetrokken door het lieve gezichtje van Lucia, wat maar door mijn hoofd bleef spelen. Op de app reageert ze vlot in goed Engels. Ze ontvangt in een studio in Amsterdam Z.O. Gratis parkeren. Dan sta je daar ergens in zuid-oost, met allemaal gebouwen en dan denk je: Hoe kom ik hier zo meteen in zo'n flat met een meisje in een bed te liggen? Ik liep een kant uit volgens de instructies en daar stond Lucia al op mij te wachten. Dat ging dus goed. Ik zag meteen dat het de dame van de foto's was. Sterker nog, een aantal foto's is op locatie gemaakt. Ik mee naar haar wat groezelige kamer. Daar kwam ik erachter dat ze geen Engels spreekt. In mijn roestige spaans maar verder gegaan. Douchen vooraf kon niet en deed ze moeilijk over. Ik vroeg of er iemand in de badkamer zat? Op dat moment ging de badkamer deur open en er kwam een ander meisje uit (gelukkig geen kerel). Ik begroette het andere meisje hartelijk en toen mocht ik wel douchen en kreeg ik zelfs badschuim. Wel zei ik dat ik maar een half uur zou blijven ipv 1 uur wat ik eerder had afgesproken. Was OK. Na het douchen ging het vriendinnetje weer in de badkamer en wij op bed verder. Daar begon ze mijn kleine vriend zonder condoom te verwennen. Het voelde wel lekker, lichte tinteling, maar ik werd er niet heel opgewonden van. Daarna probeerde ik haar te beffen maar door de moeizame communicatie dacht ze dat ik haar wilde vingeren. Dus er werd een liter glijmiddel op haar poesje gedaan, wat ik er daarna weer afveegde om te beffen. Om haar in een pose te brengen moest ik haar echt met mijn handen er in zetten, want ze begreep mijn instructies als (postion 69) niet. Het ging een beetje mechanisch allemaal, maar ik had niet het idee dat er no-go dingen waren. Verder Ze vond het wel best en was lief. Daarna nog even aan elkaar gewriemeld en het was tijd voor missionaris. Ze bood ook doggy aan, maar dan kon ik niet naar haar gezicht kijken. Na de finale ging ze gauw aan het condoom voelen, en ik probeerde zo lang mogelijk erin te blijven. Ergens wist ik dat dit het maximaal haalbare was. Daarna beetje opgefrist aan de wasbak. Ik mocht weer douchen, maar dat heb ik afgeslagen. Nog een beetje mijn Spaans geoefend en het vriendinnetje kwam er bij en deed ook mee. Beide meisjes gedag gezegd, Lucia zat er nog helemaal naakt bij, het vriendinnetje wilde met mij meelopen naar de uitgang, maar ook daarvoor bedankte ik. Ze zit er nog deze week en gaat dan terug naar Spanje. Ik zal haar niet meer bezoeken, maar omdat ze maar door mijn hoofd bleef spoken moest ik haar toch even doen.
 
Toch benieuwd...enig idee wie "het vriendinnetje" is?


Sowieso echt vreselijk dat, als er iemand in de badkamer zit. Snap het wel in hun situatie. Althans, dat probeer ik, maar jemig...


Al met al dus eigenlijk zo slecht niet, alleen door de taalbarrière werd het hem niet?
 
Het vriendinnetje had een grote bril op en lang zwart haar en haar gewone kleren, spijkerbroek en trui. Ik herkende haar nergens van en weet nu ook niet meer goed hoe ze eruit zag.

In de advertentie van Lucia geeft ze wel aan dat een trio mogelijk is. Ik denk dus met dat dametje. Verder vraag ik mij nu nog af wie de whatsapp beantwoordt in goed Engels. Want dat was Lucia zeker niet.

Ja, dat van die badkamer. Je maakt wat mee, Ik heb wel eens meegemaakt dat de echtgenote van de DVP thuiskwam terwijl we bezig waren, toen werd er wat Pools, naar hem geroepen en kwam ze er weer bij. Ik herkende het woord "Ivan" nog,... Daarna hebben wij het afgemaakt, zij met vol geluid. pfff.. Ik naar buiten geslopen en "Ivan" in zijn stoel in de kamer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan