Recensie Lucia, Casa Lucia, Herk de stad 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Curious

Wandelaar
37
03/01/22
7
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-nieuw-lucia-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag langs deze schoonheid geweest. Strak lichaam. Mooie billen. Mooie borsten.
Na de line-up voor haar gekozen. Vriendelijk en een mooi lichaam.
Samen naar boven waar ik me mocht uitkleden en een douche mocht nemen. Jammer genoeg kwam ze er niet bij want ze ging op een ander kamer douchen.
Hierna terug naar de kamer en ik mocht me op het grote bed leggen.
Ze kleedde haar uit en kwam langs me liggen. Ze begon me zachtjes te kussen en daarna kwam ze met haar borsten voor me hangen. Ik natuurlijk lekker haar tepels verwent. Die werden direct stijf en ze genoot er echt van.
Hierna gaat ze zachtjes met haar mond naar beneden en begon me zachtjes te pijpen. Nadat hij stijf was begon ze steeds gewilliger te pijpen. Ik had moeite om me in te houden. Gelukkig stopte ze op tijd en vroeg of ze vanboven op me mocht. Daar zeg ik geen neen tegen. Rubbertje errond en ze begon zachtjes te rijden. Eerst met haar benen langs mij. Ik voelde haar kutje zo nat worden. Ze veranderde van positie en begon steeds harder te stoten. Ik kon me niet meer inhouden en ben helaas genoeg na 25 minuten klaargekomen.
Hierna heb ik nog een zachte massage gekregen. Tot de wekker van haar telefoon ging. Ze kijkt niet op haar klok want ik mocht me nog op men gemak douchen en aankleden. Nog een beetje gepraat en afscheid genomen.
Een zeer positieve ervaring. Ik heb er al meerdere in dit huis gehad.
Prijs kwaliteit is daar zeer goed.
 
vant weekend bij cl geweest , ging voor camille , ik had mij op foto s gebaseerd
maar deze kwamen niet overeen met de dame die camille moest zijn
dan maar voor lucia gekozen
is niet de zelfde lucia van paar maanden terug , want die was ook in waasmunster bij ea
slanke dame , wel met siliconen , maar mooi om mee te spelen
met een zeer nou clitje
lekker proper die ik dan ook langdurig gebefd heb
een gewillige meid die van vele verschillende standjes houd
lekker voldaan naar huis gegaan
voor herhaling vatbaar
 
vant weekend bij cl geweest , ging voor camille , ik had mij op foto s gebaseerd
maar deze kwamen niet overeen met de dame die camille moest zijn
dan maar voor lucia gekozen
is niet de zelfde lucia van paar maanden terug , want die was ook in waasmunster bij ea
slanke dame , wel met siliconen , maar mooi om mee te spelen
met een zeer nou clitje
lekker proper die ik dan ook langdurig gebefd heb
een gewillige meid die van vele verschillende standjes houd
lekker voldaan naar huis gegaan
voor herhaling vatbaar
Is het dezelfde Lucia als degene die op de website staat? Die staat me anders wel aan.
 
ik begrijp er geen knijt meer van op website casa lucia worden nu foto s gebruikt van 2 verschillende lucia s , en bij ea in waasmunster hun website staat er 1 van de lucia s
ze kan maar op 1 plaats te gelijk haar benen open doen he
kijk zelf nu op redlights
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week nog eens langs Casa Lucia gegaan en gekozen voor de zeer knappe en vriendelijke Lucia. Uiterlijk van foto's is klopt nagenoeg volledig in realiteit. Zeer vriendelijk, enkel kan ze alleen Spaans spreken. Veel praten is niet nodig en ze doet enorm haar best in alles!
Kussen, pijpen, seks. Het was allemaal zeer goed! Ook de klassieke massage achteraf deed ze goed.
Een grote aanrader in dit huis!
 
van de week ook bij lucia geweest ,nu klopte foto s wel
mooi dame ,goed voorspel , heeft graag dat je op haar borsten zuigt ,bied di gewillig aan , goede seks int algemeen
maar beffen en vingeren mocht niet
wat ik wel mis , kan er gewoonlijk zo van genieten
 
van de week ook bij lucia geweest ,nu klopte foto s wel
mooi dame ,goed voorspel , heeft graag dat je op haar borsten zuigt ,bied di gewillig aan , goede seks int algemeen
maar beffen en vingeren mocht niet
wat ik wel mis , kan er gewoonlijk zo van genieten
Nu... als je dan -uitgebreid- haar borsten mag likken en haar tepels zuigen...
en daarna ook nog haar tenen mag likken... terwijl je diep in haar bent... Dan sla ik dat beffen wel een keertje over!
 
Terug
Bovenaan Onderaan