Recensie Lucia, Ebony goddess of pleasure, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zelf ben ik ook erg benieuwd naar, deze collega ook.

 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
21
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/2346021-lucia
Totale kosten (in euro)
325
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Prima chille date
 
Ik kan me herinneren dat ze paar jaar geleden(voor corona) ook op kinkky adverteerder. Maar toen zonder borsten. Ze heeft wel mooie transformatie gemaakt.
 
Heerlijke dame met een prachtige pik die in 10 seconden formaat olifant heeft!! Ik ben maar een half uur geweest om dat mijn ervaringen met shemales is dat ze bijna nooit een vol uur volhouden!! Zei is TOP en vriendelijk! Kwam klaar in condoom terwijl ze me soms hard, soms zacht neukte! Ik heb haar niet gepijpt want toen ik dat monster ding zag heb ik meteen mijn kont naar haar toe gedraaid want kon niet wachten!!! Ik heb haar vrijdag 7 april in Arnhem bezocht! Tijdje terug alweer dat de Gelderse hoofdstad zo'n mooie shemale heeft gehad! De vorige was denk ik Marina Ambrosio maar die is vrouw en DJ geworden in Brazilië meen ik
 
Heerlijke dame met een prachtige pik die in 10 seconden formaat olifant heeft!! Ik ben maar een half uur geweest om dat mijn ervaringen met shemales is dat ze bijna nooit een vol uur volhouden!! Zei is TOP en vriendelijk! Kwam klaar in condoom terwijl ze me soms hard, soms zacht neukte! Ik heb haar niet gepijpt want toen ik dat monster ding zag heb ik meteen mijn kont naar haar toe gedraaid want kon niet wachten!!! Ik heb haar vrijdag 7 april in Arnhem bezocht! Tijdje terug alweer dat de Gelderse hoofdstad zo'n mooie shemale heeft gehad! De vorige was denk ik Marina Ambrosio maar die is vrouw en DJ geworden in Brazilië meen ik
Lucia inmiddels weer in Rotterdam voor ruim een week zei ze.

 

Bijlagen

  • IMG_20230420_145134.jpg
    IMG_20230420_145134.jpg
    101,2 KB · Weergaven: 222
  • Screenshot_2023-04-20-14-50-49-72_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg
    Screenshot_2023-04-20-14-50-49-72_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg
    264 KB · Weergaven: 213
Nou ik had afgelopen dinsdag er een afspraak mee gemaakt om 14:30, nu kom ik niet uit Rotterdam en moest er dus meer dan 40 min voor rijden, ik was mooi optijd, sta geparkeerd in de buurt van opgegeven adres, dus ik bel, geen gehoor, ik app, kreeg antwoord even wachten, na 10 minuten app te ze dat ik kon komen.
Ik sta bij dat nummer en vraag nog A of B of C, duurde even moest ik aan de overkant zijn, sta je in een drukke straat toch beetje te kijk, maar goed, deur ging open en of ik nog 15 minuten op de bank wilde gaan zitten, dan ben ik er echt klaar mee, wat een k..t streek, gewoon dubbele afspraken dus.
Ik ben dus voor jan met de korte achternaam naar Rotterdam gereden, wat ik wordt niet geil van het idee dat je moet wachten omdat er nog iemand anders bezig is en vraag mij echt af waarom ze dubbele afspraken maakt.
Ik had duidelijk afspraak gemaakt over de tijd en ook nog eens voor 1 uur, helaas weer dikke teleurstelling.
 
Mikeyzuid was zeker bezig met haar 😂😂. Maar kut voor je, lange reis voor niets.
Volgende keer als je ver reist voor een afspraak zou ik top drie lijst maken van de dames die beschikbaar zijn in die stad. Als jou eerste afspraak niet lukt dan kan je proberen bij de andere. Dan hoef je ook niet opnieuw te gaan zoeken naar date.

Nu reis ik niet meer zo ver voor date, maar vroeger wel. En ik maakte van tevoren top drie lijst. 2 keer heb ik goed gebruik van gemaakt. Ik wist gelijk bij wie ik terecht kon.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Plassex
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook 2 weken terug in Rotterdam een lekkere geile ervaring gehad met deze Zuid Amerikaanse Lucia. Ze is een geile donkere top, just how I like them.
Aangekomen deze knappe donkere trans ontmoet. Even wat kort praten en uiteindelijk samen op bed gaan liggen en wat gezoend. Na een minuut of wat zoenen keek ik in haar slip en zag ik die mooie zwarte penis keihard worden. Hierop besloot ik haar te pijpen, in afwisselend tempo zoog ik haar aan haar eikel, haar stam en haar balzak. Toen ik haar eikel tegen mijn keel aan voelde stoten merkte ik dat ze genoot. Ze pakte mij hierop bij mijn hoofd en ik voelde dat haar lul nu echt zo hard als metaal was haha.

Hierop ging een en ander vanzelf, ik wou geneukt worden en ging gehurkt op haar waarop ze gentle maar dominant die staaf met condoom bij mij naar binnen duwde en begon te neuken. Rustig en dan weer hard, gewoon lekker ritmisch en goed afwisselend. Na een poos had ze het gehad en ging mij doggy style neuken, ik nodigde haar uit om wat harder te stoten waarop ze een beetje lachde en dit zeer dominant begon te doen, mijn reet uit elkaar trekkend en af en toe een flinke tik op mijn kont gevende.
Op een bepaald moment voelde ze dat ze ging komen en kwam ik voor haar zitten waarnaar ze haar zaad in mijn gezicht spoot, een heerlijk gevoel.

Al met al top en als ze terug komt in Rotterdam ben ik weer van de partij.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
20 - 21
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/2346021-lucia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had een afspraak gemaakt met Lucia rond het middaguur, maar deze ging niet door, ze had zich verslapen en was daarna bezig tot 15.00 uur. Nieuwe afspraak uiteindelijk om 20.00 uur s"avonds in een wijk in Amstelveen met vrij parkeren.
Moest toch effe kennismaken met deze mooie trans met een grote pik, volgens videos en foto's. Voor een uur betaald, dus 200€ neergelegd.
Zoenen doet ze niet echt, in ieder geval niet met deze ouwe lul.
Uit de kleren allebei en ze ziet er exact zo uit als op de foto's, stunning naar mijn idee en smaak. Hier betaal je voor zei ze.
Ze heeft een paar stevige D-cups, die wat gespannen op haar body staan, plastic fantastic.
Haar nog slappe pik in mijn mond genomen en daar werd deze al snel groter en groter, zeker 20 cm, mischien wel de 21 cm die ze zelf claimt te hebben.
Achterover op het bed gaan liggenen zekwam bovenop mij zitten en masseerde mijn pik hard, ze nam allebei de pikken in een hand en masseerde verder.
Haar pik is een stuk groter als de mijne, maar oke, daar kwam ik ook voor.
Daarna heeft ze mij lekker lang geneukt met die grote pik.
In het begin deed het wat pijn, dus ze moest zich effe inhouden.
Maar eenmaal gewend aan het formaat heeft ze mij lekker geneukt, hard en afwisselend zacht en dan weer hard en snel.
ik moest mij aftrekken want ze wilde mijn melk, na een tijdje kwam ik klaar en ze neukte nog effe lekker door, tot ze ook klaar kwam.
Maar geen sperma in het condoom gezien.
Allebei de pikken werden slap en dat was het eigenlijk dan.
Ik wilde echter nog een tweede ronde, dus afgesproken dat ik haar zou neuken. Mijn pik weer halfstijf getrokken, Condoom erom en ze ging mij pijpen met condoom dus. Pijpen deed ze wel lekker en ze kon hem ook deepthroat nemen. Daarna was het tijd om haar in doggy te neuken, maar ondanks wat pogingen kreeg ik hem niet in haar kontgaatje in een niet 100% harde toestand. Dus de handdoek maar in de ring gegooid en de kleren weer aangetrokken. Ik had dus beter 150€ kunnen dokken voor 30 min, want ik stond ook nu na 35 min weer op straat. Maar oke leuke ervaring voor een keer, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar, toch wat te veel proffessioneel.
 
Heey, ik meende dat ik haar al eens eerder heb bezocht, toen heb ik er geen nare ervaring aan over gehouden en verliep alles goed. Vorige week was ze nog `redelijk' dicht bij mij in de buurt. En wou naar de reactie van Henkj179 voor een half uur gaan, omdat de meeste schemale's die ik tot nu toe heb bezocht de tijd niet vol maken... eenmaal op locatie om de afgesproken tijd hoorde ik niets meer appje werd net als het belletje niet beantwoord. No problemo kan ik weer iets anders voor doen🫡
 
Had een afspraak gemaakt met Lucia rond het middaguur, maar deze ging niet door, ze had zich verslapen en was daarna bezig tot 15.00 uur. Nieuwe afspraak uiteindelijk om 20.00 uur s"avonds in een wijk in Amstelveen met vrij parkeren.
Moest toch effe kennismaken met deze mooie trans met een grote pik, volgens videos en foto's. Voor een uur betaald, dus 200€ neergelegd.
Zoenen doet ze niet echt, in ieder geval niet met deze ouwe lul.
Uit de kleren allebei en ze ziet er exact zo uit als op de foto's, stunning naar mijn idee en smaak. Hier betaal je voor zei ze.
Ze heeft een paar stevige D-cups, die wat gespannen op haar body staan, plastic fantastic.
Haar nog slappe pik in mijn mond genomen en daar werd deze al snel groter en groter, zeker 20 cm, mischien wel de 21 cm die ze zelf claimt te hebben.
Achterover op het bed gaan liggenen zekwam bovenop mij zitten en masseerde mijn pik hard, ze nam allebei de pikken in een hand en masseerde verder.
Haar pik is een stuk groter als de mijne, maar oke, daar kwam ik ook voor.
Daarna heeft ze mij lekker lang geneukt met die grote pik.
In het begin deed het wat pijn, dus ze moest zich effe inhouden.
Maar eenmaal gewend aan het formaat heeft ze mij lekker geneukt, hard en afwisselend zacht en dan weer hard en snel.
ik moest mij aftrekken want ze wilde mijn melk, na een tijdje kwam ik klaar en ze neukte nog effe lekker door, tot ze ook klaar kwam.
Maar geen sperma in het condoom gezien.
Allebei de pikken werden slap en dat was het eigenlijk dan.
Ik wilde echter nog een tweede ronde, dus afgesproken dat ik haar zou neuken. Mijn pik weer halfstijf getrokken, Condoom erom en ze ging mij pijpen met condoom dus. Pijpen deed ze wel lekker en ze kon hem ook deepthroat nemen. Daarna was het tijd om haar in doggy te neuken, maar ondanks wat pogingen kreeg ik hem niet in haar kontgaatje in een niet 100% harde toestand. Dus de handdoek maar in de ring gegooid en de kleren weer aangetrokken. Ik had dus beter 150€ kunnen dokken voor 30 min, want ik stond ook nu na 35 min weer op straat. Maar oke leuke ervaring voor een keer, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar, toch wat te veel proffessioneel.
Nou ben ik erg nieuwsgierig geworden naar je leeftijd, gezien ik mij met mijn 49 jaar al een oude lul vind bij deze dames.
 
Afgelopen week heb ik haar een appje gestuurd. En kon met zo'n uur langs komen. Er naartoe gereden om zo'n 5 minuten van te voren naar het huisnummer te vragen die ik vervolgens niet kreeg. Toen nog kwartier gewacht en was er wel weer klaar mee (2e dit...) en toch eens met haar afgesproken wat wel goed bevallen was
 
Terug
Bovenaan Onderaan