Recensie Lucia, Geel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jackrussel

Newbie
21
12/06/22
9
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lucia-sado-new-bom-bom-vam-annal-wasattp.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt, woning in Geel.

Dame veel meer kilos dan foto's.
2 kusjes gekregen, bij binnen komen en eentje bij buiten gaan.
Zij had de regie volledig in handen.
Op bed liggen massage. Wel lekkere dikke borsten.
Dan ben ik moeten gaan staan, zij pijpen met condoom. Middelmatig. Ik mocht gelijktijdig over haar clitje wrijven, maar geen eigen speelsel gebruiken, no no zei zij. Er stak ook nog iets wit in haar foef. Euh.... .
Dan zij met knieën op bed en gat omhoog, ik haar op hondjes moeten nemen. Twas precies een riolering die open ging. Jekkes.
Kutje was wel Strak en vlug klaargekomen.
Dan weer massage.
Ach kortom, veel wat ze voorstelt in haar beschrijving doet ze niet en dan nog wat stinken.
Ik krijg er soms ook medeleiden mee.
Ik betaal dan maar voor de spanning voor het onbekende en ne keer klaarkomen bij een andere vrouw
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kun-je-mij-een-bevestigingsvideogesprek-geven-ik-ben-eva.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na lang twijfelen eens afgesproken met deze dame , ik kreeg geen selfie maar omdat ze al enkele jaren actief was. Waagden we er een poging op. Eens bij de bel werd ze vlot open gedaan. De dame is dezelfde dame zoals op de foto. En was zeer mooi gekleed. Alleen was ze wel wat molliger dan op de foto's en zeker in in het gezicht. De betaling verliep vlot. 80€ voor 30 minuten. Eenmaal betaald deed ik mijn kleren uit terwijl de dame in het bed stond te wachten. Mooie lingerie en netkousen met hakken. Eerst wat zitten strelen en plagen dat was in orde. Er was wel geen hoofdkussen aanwezig op het bed en dat stoorde me wel. Pijpen was matig. Neuken was gevoelloos spijtig. Vriendelijke dame maar niet voor herhaling vatbaar. Niet doen is de boodschap. Ik denk dat ze veel beter kon maar dat ze zichzelf wat inhield.
 
Terug
Bovenaan Onderaan