Recensie Lucia, Maison Monty, Rijswijk 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rana

Stamgast
371
23/01/23
614
21
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/portfolio/lucia/
Totale kosten (in euro)
155
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De gastvrouw gaf vooraf aan dat ze erg onervaren is. Netjes.
Dat ze inderdaad. Ze is 18 jaar en doet dit werk pas ruim een maand.

Van de seks moet je niet teveel verwachten, van haar kant. Maar het oog wil ook wat, en het oog wordt heel blij van haar. Mooi gezichtje. Perfecte ronde C-cup borsten met grote areolas. Lichaam een klein beetje mollig, wat mij betreft helemaal goed.

Zoenen doet ze niet, pzc niet.

Beffen was 40 extra. Gedaan, ik had er zin in. (Bij nader inzien zou dat volgens de website van MM inclusief moeten zijn, maar goed.) In het begin was ze best gespannen, maar ze kwam wel los. Het was geil om tijdens het beffen haar gezicht te zien, langs haar lichaam afkijkend.

Pijpen terwijl ik lag was vermoeiend voor haar nek, ze moest af en toe pauze houden. Terwijl ik naast het bed stond en zij op bed zat ging beter.

Ze heeft last van een knie, dus doggy kan niet en missio met benen omhoog kan maar met 1 been omhoog. Cowgirl is prachtig, wel nog wat onwennig. Ook nog haar naar de bedrand getrokken en het half staand gedaan.

Ze is verlegen, schattig.
Voor mij leuk voor een keer, zo'n jonge meid.
 
Fijn te horen - twee vraagjes - heb je ook haar zus mogen bekijken (en hoe is ze dan) en over Lucia - is ze strak maw denk je dat ze ook met een wat grote heer in de weer kan?

Ik lees een hoop gedoe met die knie - kan je dan wel lekker aan de gang os if het alleem maar " gedoe" ?

Z
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
met Lucia een 45 minuten kamer gemaakt, in het kort was het niks. Persoonlijk denk ik dat ze niet geschikt is voor dit werk.
Mogelijk had ze niet haar dag maar ik denk niet dat ze die wel een heeft met dit werk.
ze is leuk om te zien heeft mooie natuurlijke borsten waar je aan mag zitten. geen (tong)zoenen niks van dat alles met alles pijntje hier en daar geen vinger ect.
De benen blijven zoveel mogelijk gesloten, vingeren niet toegestaan.
Gaf aan dat ze eigelijk niks wilde, hierna werd het pijpen iets beter.
Nee, dat ze niet erg ervaren is wist ik, maar ze heeft er geen zin in om het gezellig te maken, dan wordt het moeilijk.
na ff geneukt te hebben wilde ik ander standje maar, ze zei dat ik klaar gekomen was en verwijderde het condoom.
Had er eigenlijk ook wel gehad met haar, en me maar de laaste 20 minuten laten (masseren) wrijven.
na 10 minuten gaan douchen.
De dames leiden je meestal naar de uitgang, om afscheid te nemen maar ze liep meteen door.
Eigenlijk zonde van het geld, maar wens haar betere tijden en hopelijk gaat ze er ook wat meer van genieten.
ben zelf naar leiden Prive geredenen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/portfolio/lucia/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Recent langs geweest bij MM.
'S ochtends gebeld, helaas had degene die ik wilde bezoeken zich afgemeld voor die dag, maar er stonden nog een aantal dames op de agenda die ik graag eens wilde ontmoeten dus later toch op pad.
Ik was vroeg in de middag en dat doe ik voortaan niet meer tenzij ik gereserveerd heb.
Het was druk, de meeste dames waren nog niet aanwezig en er zaten meerdere mannen al te wachten. Niet dat ik daar moeite mee heb. Twee dames stelden zich voor, Olivia en Lucia.
De mannen voor me besloten een andere keer terug te komen.

Beiden zou ook ik waarschijnlijk niet gekozen hebben als er een derde optie was. Maar ik had geen tijd om later terug te komen of zin om verder te zoeken en ik had me verheugd op een bezoekje en voor Lucia gekozen.

Lucia had ik al een keer eerder daar gezien en is een jonge knappe verschijning. De eerder hier gegeven recensies hadden me zowel nieuwsgierig als voorzichtig gemaakt en daarom tegen mijn gewoonte in voor slechts een half uurtje gekozen.

Lucia is een hele lieve meid, jong en knap. Helaas ben ik daarmee wel gelijk door het echt positieve deel van mijn recensie heen.

Lucia spreekt geen Nederlands maar wel wat gebrekkig Engels
Vingeren en zoenen doet ze niet.
Zoenen mag je zelf wel overal behalve op haar gezicht, dit vanwege haar make-up. Hoe ze er uit ziet is duidelijk belangrijker voor haar dan goed in haar werk zijn, daardoor is ze vrij constant bezig met heur haar en make-up waar ze naar mijn mening teveel van gebruikt is heilig.
Beffen mocht, maar werd wel lastig gemaakt doordat ze haar benen zo strak mogelijk elkaar probeert te houden, oftewel je hoofd zit dus de hele tijd klem. Ook had ze helaas stoppels van meerdere dagen.
Wel vond ze het leuk een keer gebeft te worden.
Pijpen was een aanfluiting, mond om de eikel zonder dat je deze voelt en de rest met de hand, dat met de hand deed ze dan weer wel goed.
Het intieme gedeelte erna was prima, meerdere standjes zijn mogelijk al is ze wel vrij inactief en heeft ze bij voorkeur dat jij het werk doet.

Zoals gezegd; jong, knap en lief. Helaas absoluut niet geïnteresseerd in haar werk. Ik betwijfel of ze onervaren is, wellicht alleen binnen privehuizen in Nederland. Ook dvp zijn is een vak en zoals bij ieder vak; als je geen behoefte voelt om je werk goed te doen wordt het nooit beter.

Ik zal haar niet weer bezoeken en had deze dag waarschijnlijk beter Olivia kunnen proberen.
In ieder geval ga ik niet meer zo vroeg zonder afspraak.
Toch weer wat geleerd 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan