Recensie Lucia, Zutendaal (Voorheen Bilzen) 4,45 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-lucia-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lucia opent de deur (aan de zij-ingang van het huis) in een strak rood jurkje en hoge hakken. Ze vraagt me niet om te douchen (had ik wel thuis al gedaan) en ook na de seks biedt ze het niet aan, maar zijzelf is fris gewassen en ruikt heerlijk. Op de tv in de kleine en erg warme kamer speelt (iets te luid) salsamuziek en ze vraagt of ik wil (en kan) dansen. De toon is meteen gezet: het is een vriendelijke, goedlachse en temperamentvolle meid (er wordt in de meer dan 75 minuten -maar voor 60 betaald- veel gelachen!). Ze is gewoonweg knap en heeft een prachtig model en mooie (fake) borsten. Na wat geknuffel en gezoen (in het begin eerder voorzichtig, maar naarmate de tijd vordert toch intenser), gaan we liggen en begint ze mijn penis te masseren en na een tijdje begin ik haar te vingeren. Ze wordt kletsnat en komt klaar. Ik kan me niet voorstellen dat dit gefaket was. Ze zegt dat ze even moet bekomen en dan begint ze aan een best goeie pijpbeurt en na een tijdje overgegaan op 69 waarbij ik ook kan genieten van haar stevige billen. Ik vraag haar te stoppen en ze komt op me zitten en wrijft met haar kutje stevig over mijn penis. Dan volgt girl on top en al snel kom ik klaar (wat wil je ...). Na de seks volgt er nog een korte massage en en daarna liggen we strelend en zoenend tegen mekaar aan en masseert ze mijn penis nog even. Ze kijkt echt niet op de klok, want bij het afscheid nemen, begint ze nog lekker te tongen, beweegt ze op de muziek en zingt ze zelfs een stukje mee. Het was de verplaatsing naar Zutendaal zeker waard!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij Lucia ben ik al meerdere keren geweest, geweldige meid, totaal geen klokkijker is heel gezellig, pijpen zc is geen probleem en klaarkomen in mondje zit gewoon in de prijs inbegrepen. Ze ziet er prachtig uit, haar zal ik zeker nog vele malen meer gaan bezoeken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan