Recensie Luciana Massagewereld Mönchengladbach 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.416
30/06/21
1.635
121
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Geen advertentie
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van een tip van medewandelaar/liefhebber deze mooie jongedame vandaag met een bezoekje vereert. :)
Helaas heeft ze ivm privacy geen foto's of advertentie online staan.
Luciana is een jonge, kleine en slanke jongedame van Italiaanse komaf, geboren en opgegroeid in Duitsland, Duits als voertaal dus.
Afgelopen weekend al eens gebeld, was ze helaas afwezig, werkt gelukkig soms ook op zaterdag of zondag, van tevoren ff bellen dus.


Dan de massage zelf, na vooraf een geile opfrisbeurt onder de douche krijg je een hele zachte maar super sensuele B2B, vooral het kriebelen/krabben met haar nagels beviel me super, verdwaalt handje langs je billen/ballen stookt het vuurtje al een beetje op. Na omdraaien kijkt ze je voortdurend geil aan met haar mooie ogen en blijft over je heen glijden. Haar, met respect, aanraken/strelen is geen probleem, lijkt ze niet onprettig te vinden iig.
Een 20-tal minuten voor einde begint ze naar een HE te werken, op mijn aangeven doet ze dat langzaam en intens met goed resultaat tot gevolg, heftig orgasme mijn deel, ze was verbaasd hoe lang dat aanhield. 😅 Wat mij persoonlijk betreft hét grote verschil met een reguliere vrijpartij. :love:


Ze heeft een nieuwe vaste klant erbij, wil meer/vaker dus. 💓❤️‍🔥


Nb;
in tegenstelling tot de Nederlandse salons betaal je hier achteraf. (y)
 
Ben benieuwd wie die mede wandelaar is 😀 Ik vind persoonlijk deze salon van MW zeer aangenaam. Je betaald idd achteraf en er hangt een zeer mooie sfeer. Ik had geen gastvrouw maar diverse keren een gast heer Luca. Hij verzorgd ook massages voor mannen als vrouwen. Zeer prettige man, die heel goed met de klanten omgaat. Luciana heb ik twee maal bezocht en sluit me met alles aan wat Motermaf zegt. Daarbij geniet ze zelf ook enorm van het masseren. Zeer leuke jonge zeer mooie meid, die weet wat de combinatie is tussen erotiek en genieten.
 
Gisteren heb ik Luciana bezocht. Luciana is een zeer mooie en lieve dame. Luciana heeft een zeer goede massage gegeven. Ook de ontvangstdame is zeer vriendelijke en correct. Jammer dat deze geen massage geeft :) Luciana bedankt voor de goede massage.
 
Terug
Bovenaan Onderaan