Recensie Lucy, Arnhem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aeolus79

Wandelaar
59
11/01/23
31
5
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/3629206-luc
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag bij deze dame geweest voor een pijpdate.
Ik werd ontvangen in een appartement boven een slaapwinkel in de buurt van het centrum van Arnhem. Ik vond het niet heel erg prettig ivm privacy. Het appartement boven was verder wel netjes en schoon.

De dame zelf is naar mijn inschatting een stuk ouder dan 40. Ik heb ook het idee dat de fotos een stuk ouder zijn. Ook was ze iets dikker, met name rond haar middel. Borsten waren verder wel goed.
Na het financiële deel werd ik gesommeerd om mezelf uit te kleden en te gaan liggen op bed.
Het pijpen zelf was middelmatig. Ik had het idee dat ze vooral plichtmatig te werk ging. Wel nam ze mijn ballen mee op mijn verzoek, maar ze probeerde me zo snel mogelijk klaar te zuigen, wat niet lukte. Toen ik nogmaals vroeg of ze mijn ballen wilde meenemen, klaagde ze dat het te lang duurde en dat ik daarvoor extra zou moeten betalen (ivm de tijd dus).
Uiteindelijk kwam ik wel klaar en gaf ze nog een paar slagen na. Dat was wel leuk.


Tijdens het aankleden nog geprobeerd om wat smalltalk te doen, maar ze wilde me zsm de deur uitwerken.


Wat mij betreft herhalingsgevaar 0
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan