Recensie Lucy, Den Bosch (voorheen Almere, Voorburg, Nieuwegein) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
25/02/22
0
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/7757590-lucy
Totale kosten (in euro)
270
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorige week bij Lucy geweest . Ze heeft de laatste 2 jaar volgens mij al wel 5 namen gehad , maar nu is het Lucy.

Afspraak gemaakt in vroege ochtend , aangekomen moest ik even wachten want ze was nog niet klaar . Na 10 minuten kon ik naar de deur komen die netjes openging en ik naar boven kon.
Ik had haar het laatst bezocht in Den Bosch 2 jaar geleden , maar toen de deur open ging schok ik wel even. Wat is deze dame verandert , foto's kloppen niet meer dame is dikker dan foto's doen aantonen. Daarbij leeftijd ook iets ouder mag denk ik. Achteraf had ik de recensies ook moeten geloven.

Date was opzicht ok allemaal op automatische piloot. Ik wist nog van eerder dat wanneer je haar iets extra gaf je haar ook anaal mag pakken en dat ook lekker gedaan voor 20€ extra en klaar gekomen in haar gezicht . Daarna nog massage gehad en een pakje drinken aangeboden gekregen.

Voor mij geen herhalings gevaar , prijs kwaliteit komt niet overeen .
 
Recent bij Lucy geweest. Dame is inderdaad wat forser dan op de fotos. Toch zeker niet dik te noemen, eerder curvey. Lieve en behulpzame dame, die echt haar best doet. Zoek je een fijne GFE dan kun je prima bij haar terecht, tot aan de douche en je rug wassen toe :) . Ik heb het als prima ervaren.
Herhaling? Ja.
 
Recent bij Lucy geweest. Dame is inderdaad wat forser dan op de fotos. Toch zeker niet dik te noemen, eerder curvey. Lieve en behulpzame dame, die echt haar best doet. Zoek je een fijne GFE dan kun je prima bij haar terecht, tot aan de douche en je rug wassen toe :) . Ik heb het als prima ervaren.
Herhaling? Ja.
Zou fijn zijn als je deze info via de recensie knop invoert, dan geeft dat andere review lezer echt wel wat meer info.
 
Ik heb haar eind vorig jaar meermalen bezocht in Amersfoort. en zeer recent in Nieuwegein. Ik heb haar als een heel lieve en gewillige vrouw ervaren en zoals mijn voorganger ook schreef een zeer plezierige GFE. Ze ontvangt in een mooie locatie maar deelt deze met een collega. Heerlijk lijf, zeker niet mager, maar alles op de juiste plek. :) Ze maakt duidelijke afspraken. Ik ga haar zeker binnenkort weer bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/7757590-lucy
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent bij Lucy geweest. Dame is inderdaad wat forser dan op de fotos. Toch zeker niet dik te noemen, eerder curvey. Lieve en behulpzame dame, die echt haar best doet. Zoek je een fijne GFE dan kun je prima bij haar terecht, tot aan de douche en je rug wassen toe :) . Ik heb het als prima ervaren.
Herhaling? Ja.
Ik ben van de week bij Lucy geweest . Wat een geweldige dame. Superlief , iets meer curvy dan foto's maar vind ik juist mooi ..heerlijke sex.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan