Recensie Lucy, Emmanuela's Angels 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oldy

Wandelaar
78
12/11/21
31
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren eens langs geweest bij EA gereserveerd voor Lucy. Bij het binnenkomen geen enkele begroeting zelfs geen hallo glimlach niks. Boven het gebruikelijke wasje met een nogal zeer grondige controle van mijn lul terug naar de kamer. Is Dominikaanse wel mooie meid met echte kleine borsten, mooi figuurtje lang haar. Wel nogal stuurs opzicht niks vriendelijk aan. Kussen was er niet bij zelfs geen zoentje op de mond, pijpen was niks wat trekken en topje van eikel niet diep in de mond. Wou zo snel mogelijk rubbertje erover en altijd maar rukken kwestie van zo mij rap mogelijk klaar te krijgen. Kwam bovenop mij zitten en begon mij dan wild te berijden tot ik klaar kwam. Dat was al met al nog iets dat meeviel. Nadien massage die wel meeviel een van de betere daar. Bij het afscheid terug niks geen kusje geen goeiendag gewoon niks. Eentje die ik zeker niet meer zal nemen. Zal toch eens ergens anders rond kijken maar ja wat vind ge voor die prijs nog iets en in de streek weinig Vlaamse te vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Oldy, heb vorig jaar een haast gelijkaardige ervaring gehad met Elektra (toen in Waasmunster, nu terug opgedoken in Drongen). Ze liep de trap op zonder mij zelfs maar aan te kijken. Ik had eigenlijk dan al kunnen weten dat dit een absolute ramp ging zijn.
Ze was toen dubbel zo dik dan op haar foto's.
Elektra is absoluut te mijden, maar Caty daarentegen is echt top !
Deze kan ik je warm aanbevelen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan