Recensie Lucy, Gent 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PardonMySins

Stamgast
Forumpionier
422
09/07/21
270
30
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lucy-678/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lucy adverteert haarzelf als twintiger maar dat is toch een aantal jaar eerder dan de realiteit, alsook de meeste foto's. Die van haar op de rode sofa lijkt me nog de meest recente. Qua communicatie is het buiten Portugees te behelpen met Google translate.

Maar laat dat nu niet de pret bederven voor iemand die eigenlijk top notch GFE zoekt. Ze is echt een mooie petite vrouw met een ondeugende glimlach.

Op de vraag of ze werkelijk tongzoenen voluit doet, kreeg ik zo een overtuigende gedraaid dat ik zonder verpinken voor een uur ging.
En wat voor een uur. Heerlijk elkaar teasen, verleiden, knuffelen, zoenen, beffen, pzc en gek van genot maken. Verschillende standjes gedaan en lekker geëindigd in flat doggy.

Was een excellente gok, voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt:
Lucy adverteert haarzelf als twintiger maar dat is toch een aantal jaar eerder de realiteit, alsook de meeste foto's. Die van haar op de rode sofa lijkt me nog de meest recente. Qua communicatie is het buiten Portugees te behelpen met Google translate.

Maar laat nu niet de pret bederven voor iemand die eigenlijjk top notch GFE zoekt. Ze is echt een mooie petite vrouw met een cheeky glimlach.

Op de vraag of ze werkelijk tongzoenen voluit doet, kreeg ik zo een overtuigende gedraaid dat ik zonder verpinken voor een uur ging.
En wat voor een uur. Heerlijk elkaar teasen, verleiden, knuffelen, zoenen, beffen, pzc en gek van genot maken. Verschillende standjes gedaan en lekker geëindigd in flat doggy.

Was een excellente gok, voor herhaling vatbaar.
Vijf sterren 🌟 🧐
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lucy-678/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Wat een verrassing: vandaag terug geweest in Aalst en deze keer wel de dame van RL foto's ontmoet. De clue was dat ik haar zus een tweetal weken geleden had ontmoet, ze sharen dezelfde nummer.
De echte Lucy vond ik veel minder, gaf me een echt afwerk gevoel. Was ook pmc ipv pzc, tongzoenen minimaal. Wel iets voor de liefhebbers van petite en klein fijn kontje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan