Recensie Lucy, Le Temple, Kontich 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mathias

Newbie
16
19/12/22
6
4
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-lucy-vlaamse-topper-bij-ons.html
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lang geleden dat ik nog eens naar een massagesalon was geweest (Covid you know...) en al helemaal bij Le Temple. Ging vroeger wel eens naar Massagerie, maar de recente foto's van de dames van Le Temple, deden me nog eens die kant opgaan.
4 dames stelden zich op een drafje voor en uiteindelijk gekozen voor Lucy. Gekleed in een strakke broek met rode pumps en een topje en een vriendelijke glimlach, liet het beste verhopen. Gekozen voor een strip-tease massage (waar ze reclame voor maken in hun advertenties) aangezien ik wel een fan ben van mooie lingerie, high-heels en nylons. Na de douche en (lang) wachten, verscheen ze in een soort high-school pakje en pumps; niks lingerie/jaretelles en nylons dus.... Ik protesteerde even, maar haar nylons waren net stuk gegaan...
Me dan toch maar overgegeven aan haar strip-tease, wat ze met veel overgave deed. Ze heeft een werkelijk prachtig lijf, met weliswaar zeer kleine, maar schattige, tetjes. Ze wist me in elk geval aardig op te warmen. Na dit voorspel, samen op bed, waar ik me meteen op mijn rug mocht leggen. Lucy, intussen volledig naakt op haar pumps na, begon vol overgave me verder op te geilen. Veel massage kwam er niet aan te pas, behalve dan mijn stijve pik, die ze al plagend bewerkte. Intussen kwam ze ook geregeld in mijn oren hijgen en likken en kreeg ik volle tongzoenen. Zo bracht ze me uiteindelijk ook aftrekkend en tongzoenend tot een heerlijk hoogtepunt.
Lucy, is een super mooi gebouwde, vriendelijke/lieve dame die je zeker weet op te winden. Haar striptease outfit kon wat mij betreft veel beter en ook qua massage was het magertjes. Al bij al een goeie ervaring, maar zeker niet goedkoop voor wat er uiteindelijk geboden werd. Toch wat mixed feelings dus.
 
Bij Lilly geweest was goede massage maar bleef tussen mijn benen zitten kan ze niet aanraken. Ik had het ook niet gevraagd. Volgende keer misschien. Anna was super.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan