Recensie Lucy, Privehuis Nightlife Nieuw-Beerta 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Theo333

Wandelaar
93
13/10/21
37
6
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/groningen/8346390-lucy
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij meerdere dames in Nightlife geweest en het was meestal matig, maar Lucy was echt goed. Het is al wel een half jaar geleden, maar zij verdient een recensie. Ze had niet veel te vertellen. Op pogingen om een praatje aan te knopen bleef het bij ja of nee of een glimlach, maar Lucy praat met haar lichaam. Ze was schoon en rook lekker. Alleen hield ze zich niet aan de afspraken, maar deed veel meer. Ze gaf zich er helemaal aan over. Het was een verrukking. Later nog een keer telefonisch een afspraak proberen te maken maar toen had ze haar dag niet volgens mij en klonk ze nogal kribbig. Probeer het binnenkort nog wel een keer.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Vandaag wou ik Lucy bezoeken. Afgaand op de foto's en diensten die werden aangeboden stond ze al langer op mijn verlanglijstje.

Goed,
Eens maar nooit, nooit weer. Wat wen waardeloze club en vreselijk mangment. Ga hier niet heen !!!!!.

Ik maak de afspraak met lucy, ik betaal bij de gastvrouw €85,- en wordt door Lucy opgehaald. Leuke dame maar zeker niet zoals op de foto's.
Anyway ik wou graag pzc maar dit doet ze niet, deed ze nooit. Maar ze was ook en ziek en ongesteld. Sex kon dus zoiezo niet, het zou wel kunnen maar ze heeft dan pijn. Ik wil een dame geen pijn doen, daar heb ik geen belang bij en vind ik respectloos.

Na 10 minuten hebben besloten te stoppen. Ze ging on overleg met de gastvrouw om mijn geld terug te krijgen.
Ik kreeg €25,- terug. Nu kon ik stampij maken maar daar heb ik geen zin in.

Elke club die ondanks verzoek van een dame haar toch laat werken ondanka dat ze heeft aangevgeven ziek te zijn of zo ongestels dat de diensten niet mogelijk zijn, mag in mijn mening nooit open zijn.

Echt waardeloos, compleet waardeloos.
 
Daar vraag je je idd af of Lucy zelf besloten heeft om maar te gaan werken of of er sprake is van enig dwang.
Het is een beetje een mysterie.
Ik had een keer een topdate met haar.
Alle remmen los terwijl dat helemaal niet afgesproken was.

Later belde ik nog een keer voor een afspraak en toen was ze super chagrijnig en vertelde ze dat veel van wat in de advertentie stond niet kon die dag. Ik zei pas je advertentie dan even aan, maar dat viel helemaal verkeerd. Weet niet wat ik er van moet denken.
 
Daar vraag je je idd af of Lucy zelf besloten heeft om maar te gaan werken of of er sprake is van enig dwang.
100% dwang. Ze moest werken en naar de andere club even verderop. Terwijl ze aangaf dat dit niet te willen en te kunnen ivm pijn en ziek zijn.
Dat zij ze toch met enkele lichte tranen en frustratie wat ook zeer begrijpelijk is.

Die 85,-€ zal wel als volgt zijn opgebouwd 60% voor de club en 40% voor de dame. Daarom kreeg ik ook maar €25,-€ terug.
 
Het blijft ook vreemd dat de dames van deze club bij Kinky onder de stad Groningen staan. Een tijdje geleden belde ik ook om te checken of een dame pzc zou doen zoals in de advertentie stond te lezen. Dat bleek niet zo te zijn. Ik kreeg toen te horen dat alle advertenties op Kinky en de eigen website (zoals ik vermoedde) door anderen (lees uitbaters) er op wordt gezet en dat de dame in kwestie soms niet eens weet wat in hun omschrijving staat. Hetzelfde heb ik ook ervaren in Matsloot bij De Woeste Hoeve. Nait best dat dat zo gaat.
 
Bij Nightlife heb ik ook dezelfde ervaring. Dames hebben geen idee wat er over hun op Kinky staat. Het zou aangepast worden, maar nu na een jaar is dat nog niet gebeurd. Ik heb besloten om er eerst om deze redenen ook niet meer naar toe te gaan. Hoop dat ze meelezen.
 
Ja, verschillende dames.
Heb even gekeken en er staan er inderdaad aardig wat van de Woeste Hoeve op Kinky.
Moet wel zeggen dat de aangevinkte mogelijkheden bij de Woeste Hoeve dames aardig soberder zijn dan die bij de dames van Nightlife en dat de Woeste Hoeve daarmee wel een realistischer beeld neerzet lijkt mij.
 
Bij meerdere dames in Nightlife geweest en het was meestal matig, maar Lucy was echt goed. Het is al wel een half jaar geleden, maar zij verdient een recensie. Ze had niet veel te vertellen. Op pogingen om een praatje aan te knopen bleef het bij ja of nee of een glimlach, maar Lucy praat met haar lichaam. Ze was schoon en rook lekker. Alleen hield ze zich niet aan de afspraken, maar deed veel meer. Ze gaf zich er helemaal aan over. Het was een verrukking. Later nog een keer telefonisch een afspraak proberen te maken maar toen had ze haar dag niet volgens mij en klonk ze nogal kribbig. Probeer het binnenkort nog wel een keer.
 
Ik kom wel bij Nightlife zowel club als privé. De dames zitten de ene dag beter in hun vel als de andere dag, maar neem aan dat de meeste wandelaars dat ook hebben. Maar dwang kan ik me niet echt voorstellen. En daar zijn zeker geen misstanden. Kibbelen doen de dames altijd, maar neem aan dat dat overal gebeurd. Zal zeggen kom eens langs en kan je het zelf beoordelen.
 
…………..Zal zeggen kom eens langs en kan je het zelf beoordelen.
Maar hierboven staan beoordelingen van mensen die langs geweest zijn.

Punt is gewoon dat betreffende dames geen weet hebben van de wervende advertentie teksten over hen op de eigen website en op Kinky. De aangevinkte mogelijkheden blijken ook niet te kloppen. De beloofde aanpassingen zijn er nog steeds niet.

En niet lekker in je vel zitten is nog weer wat anders dan stront chagrijnig zijn. Als klant ben je toch gauw 100 tot 200 euro kwijt voor korte tijd. Ik probeer de kans dat dat geld welbesteed is zo groot mogelijk te houden.

Hoop dat Nightlife meeleest en ………… reageert.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.350
Berichten
723.001
Leden
33.339
Nieuwste lid
TeunDijk
Terug
Bovenaan Onderaan