WHEM Lucy, TCR

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb er al 2 afspraken mee gehad en echt 1 vd mooiste en liefste vrouwen die ik al ooit gezien heb.
De rest is ook super; als je me begrijpt 😉
Ze is heel lief en erg geïnteresseerd in haar klant…
Voor mij echt een aanrader…


Ik kan dit beamen. Lucy is een heel lieve, zachtaardige jongedame. Ze kan over van alles meepraten, is erg geïnteresseerd en intelligent. Ze geeft je echt een goed gevoel na afloop van de date !


Bedankt voor jullie reactie. Als ik dit zo hoor is het zeker de moeite waard om eens een date met haar te hebben.
Ik ga haar eens contacteren om een date in te plannen.
 
Ik heb er al 2 afspraken mee gehad en echt 1 vd mooiste en liefste vrouwen die ik al ooit gezien heb.
De rest is ook super; als je me begrijpt 😉
Ze is heel lief en erg geïnteresseerd in haar klant…
Voor mij echt een aanrader…
Ik kan dit beamen. Lucy is een heel lieve, zachtaardige jongedame. Ze kan over van alles meepraten, is erg geïnteresseerd en intelligent. Ze geeft je echt een goed gevoel na afloop van de date !
het zou leuk mochten jullie er ook een recensie hebben over geschreven
 
Iemand ervaring met Ava van TCR?

 
Iemand ervaring met Ava van TCR?

Niemand? Ziet er me toch wel 1 van de betere/ mooiere dames uit op de TCR website.
 
Ava : Ooit poging gedaan om mee af te spreken maar zeer bot en kort in berichten. Dus t risico niet genomen om daar een paar honderd euro tegen aan te gooien.
Denk dat die dames meer botte en korte/nietszeggende berichten krijgen dan dat ze sturen. Heb zelf ook contact gehad met Ava maar door drukke agenda's is afspreken er nog niet van gekomen. Ik moet wel zeggen dat ik een zeer aangenaam gevoel had bij haar manier van berichten en interactie.
 
Denk dat die dames meer botte en korte/nietszeggende berichten krijgen dan dat ze sturen. Heb zelf ook contact gehad met Ava maar door drukke agenda's is afspreken er nog niet van gekomen. Ik moet wel zeggen dat ik een zeer aangenaam gevoel had bij haar manier van berichten en interactie.
Mijn bericht was zeer beleefd hoor
 
Ava : Ooit poging gedaan om mee af te spreken maar zeer bot en kort in berichten. Dus t risico niet genomen om daar een paar honderd euro tegen aan te gooien.
Ik ben niet Ava, maar ik zou niet afhaken omdat ze professioneel te werk gaat in haar stijl van berichten. Ik kom zelf in berichten met een nog onbekende man ook liever snel ter zake. Er zijn veel tijd-verspillende mannen die gewoon willen chatten, en niet elke vrouw heeft daar de tijd of energie voor. De chat met een meisje dient om vlot een afspraak te maken. Eenmaal ze je kent, verandert de energie in die chat wel.
Als je een mooi bericht stuurt met de nodige info voor een afspraak, ga je waarschijnlijk een heel andere kant van Ava zien. Vermoed ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan