Recensie Luisa, Amsterdam (voorheen Diemen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LXIX

Stamgast
325
13/09/21
416
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1555182-luisa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspreken verliep vlekkeloos. Ze ontvangt in een klein appartement in Diemen en parkeren is geen probleem op 200 meter afstand. Ze is dus niet de dame van de advertentie. In mijn optiek veel beter. Om te beginnen zeker 1,75m, normaal postuur, C-cup die een beetje steviger zouden moeten zijn met heerlijke tepels.
Ontvangen met een heerlijke tongzoen en onmiddellijk heerlijk opwrijven. Eerst douchen en op het matras. Voordat ik het wist werd ik al bereden. Ze was goed nat en !! geschoren!!
Ze komt met regelmatig klaar en je merkt de keren dat het echt is en wanneer het fake is. Bij 'echt' mag je haar even helemaal niet aanraken en zeker de tepels niet. En bij fake gaat ze gewoon door.
Na afloop douche en werd ook heerlijk afgedroogd en aan gekleed. Nog even een heerlijk tongzoen en weg.

De minpunten:
- Het appartement is snikheet
- Het bed werd niet verschoond
- Communicatie strikt via de app
De pluspunten:
+ Douche voor en na
+ Vrouw doet vreselijk haar best
+ Komt alle afspraken na
+ Is aantrekkelijker dan de advertentie
 
Het bezoek was zoals hierboven reeds beschreven. De foto's op Kinky laten zien. Ze was verbaasd, maar met de vertaal app kwam ik geen spat verder.
Zolang de werkelijkheid beter is dan het plaatje vind ik het best.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1555182-luisa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gewoon dezelfde advertentie, dezelfde locatie, maar een totaal andere dame. Dat was al duidelijk bij het maken van de afspraak. Luisa I antwoorde altijd zeer enthousiast dat ik weer kwam met een grote hoeveelheid emoji. Luisa II geef een zakelijke tekst met informatie over de locatie die ik al lang weet.

Luisa II dus:
Klein, mager, spillebeentjes en sili's. Heel lief met hartstochtelijke tongzoenen. Niet zo'n strak met ook nog eens een flinke klodder gel dus maar 4 sterren . Uitstekend pijpen, maar beffen over geslagen met al dat vet. Net zoals Luisa I geschoren! 100% de dame van de advertentie, maar dan 15 jaar jonger!

Een lekker ½ uurtje gehad, compleet met CIP, maar ik weet nog niet of ik terug ga. Misschien eerst een paar van de andere Chineesjes op leeftijd proberen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan