Recensie Luisa, Climax Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hetisik

Stamgast
Forumpionier
328
01/07/21
250
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/585460-luisa
Totale kosten (in euro)
45
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Luisa is alweer een tijdje terug uit Brazilië en de sex is weer als vanouds top met haar.
Ze heeft een superslank klein lijfje met flinke borsten.
Ze weet je enorm op te geilen, tongzoenen, tepels likken.
Ze kan heerlijk boven op je rijden en tegelijk je tepel likken en ermee spelen.
In missionaris is ze enorm flexibel en kan je diep en hard pompen.
Als je haar geil aankijkt en gromt of kreunt van genot, dan wordt ze daar zelf ook helemaal opgewonden en wild van.
Mijn hoogtepunten bij haar komen altijd uit m'n tenen en ga regelmatig met knikkend knieën de deur weer uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik maak geen gebruik van extra's maar volgens mij doet ze niks zonder condoom en ook geen anaal.
Tongzoenen doet ze (bij mij) standaard.
Maar ze is gewoon supergeil, flexibel ik kan haar helemaal dubbelvouwen in missionaris waardoor ik diep kan stoten en onderwijl likt ze mijn tepel als een bezetene en uiteindelijk kom ik keihard klaar. Nog nooit zo intens meegemaakt, buiten als ik het uren opgehouden heb, maar dat kost me bij de dvp's teveel.
 
Ik maak geen gebruik van extra's maar volgens mij doet ze niks zonder condoom en ook geen anaal.
Tongzoenen doet ze (bij mij) standaard.
Maar ze is gewoon supergeil, flexibel ik kan haar helemaal dubbelvouwen in missionaris waardoor ik diep kan stoten en onderwijl likt ze mijn tepel als een bezetene en uiteindelijk kom ik keihard klaar. Nog nooit zo intens meegemaakt, buiten als ik het uren opgehouden heb, maar dat kost me bij de dvp's teveel.
Dank je Hetisik (y)
 
Al een tijdje was ik nieuwsgierig naar Luisa. Dus zocht ik haar op.

Ze bleek een leuke, vriendelijke vrouw te zijn met een fraai lichaam.

Ik boekte een half uur genot en dat is inclusief NMC, PMC, beffen, vingeren, (tong) zoenen en erotische massage.

Ze is tot een bepaalde hoogte welwillend en doet alles aan om jou te plezieren.

Voor mij is ze een vrouw waar ik zeker terug zal komen!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Ik ben recentelijk bij haar geweest en heb een super geil half uur meegemaakt met deze MILF. Ze kan heerlijk pijpen en laat zich lekker hard neuken. Ik kwam 2x klaar en heb haar met name doggy geneukt want o wat heeft zij een klein geil kontje zeg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan