Fake Luisa, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
740
55
Het profiel van Luisa is vermoedelijk gehacked. Plots wordt een +32 nummer gebruikt (meestal een 'red flag') en opeens behoort "neuken zonder condoom" tot de mogelijkheden (zeker een 'red flag').

Als je Google's cachegeheugen raadpleegt zie je dat NZC gisteren nog geen optie was bij Luisa.

Voor alle duidelijkheid (!): de dame is dus geen oplichtster (voor zover ik weet), maar zij is de zoveelste dame waarvan het Kinky-profiel gegijzeld is.

Dit soort nepadvertenties verschijnt meestal in het weekend online, waarschijnlijk omdat de oplichters weten dat Kinky dan minder personeel op kantoor heeft en de ad dus lang online kan blijven. Ik heb Kinky gemaild, maar het kan dus zijn dat ze mijn bericht maandag pas opmerken.
 
1. Schermafbeelding 2023-02-18 om 14.21.47.jpg

Niet gek....€300,- voor 3 uur met alle 'extra's' die je maar bedenken kan inbegrepen....


2. Schermafbeelding 2023-02-18 om 14.32.16.jpg

Zoals te verwachten viel, komt hier de aap uit de mouw...


3. Schermafbeelding 2023-02-18 om 14.34.03.jpg

Vanavond dus een leuke date voor heel weinig... Voor het eerst bovendien dat ik een afspraakje op het stadhuis heb (dat is het adres dat ik doorkreeg....). ;)
 
Een weer een nieuw gegijzeld account.....Anoek.

Dit betreft nota bene alleen Utrecht, en maar één dag! 't Wordt tijd dat Mithold iemand in de weekends op kantoor houdt om dit soort advertenties offline te halen.

Luisa is inmiddels op tournee: na Utrecht en Amsterdam is ze in Rotterdam aangekomen. Iedereen heeft dus een eerlijke kans om genaaid te worden (en dan niet op de 'goede' manier....). 🙄
 
Ja, elk weekend legt een aantal dames een Elfstedentocht af.

Oplichters wordt twee dagen geen strobreed in de weg gelegd. Mithold moet verantwoordelijkheid nemen en in de weekends (de periode dat Kinky het meest bezocht wordt!) iemand op kantoor houden om dit soort advertenties offline te halen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan