Recensie Lulu privémassage, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

henrymiller

Wandelaar
Forumpionier
26
31/07/21
27
3
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/best-sensual-massage-by-lief-meisje-_7948261
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op Sexjobs kan je haar vinden. Afspraak (niet in maar wel vlak bij Eindhoven) was via whatsapp soepel gemaakt , parkeren in de straat en redelijk discrete plek zoals ze zelf ook aangeeft. Leuke relaxte dame, begint met een stevige massagebeurt onder de douche met happy end, en daarna een heel ontspannen btb massage op bed zoals je ook kan lezen in haar advertentie.
 
Dank voor je recensie!
Ik zou haar ook graag eens bezoeken.

Kun je wellicht aangeven aan welke kant van eindhoven ze ontvangt? (Noord, zuid… zo iets)

Knappe slanke dame lijkt me? Kun je wat meer hierover vertellen?

Thanks!
 
Schiet niet echt op om met deze dame een afspraak te maken.
2 apples en 3 weken verder pas 1x reactie mogen ontvangen.
Weet dat ze in de zorg werkt en dat het daar heel erg druk is met te weinig personeel, maar 1 reactie is niet wat ik verwacht had.
Wacht het nog even af, maar blijf niet op haar wachten.
Gelukkig is mijn heerlijke vaste dame ook weer af en toe beschikbaar voor een massage. 😁😁😁
 
Schiet niet echt op om met deze dame een afspraak te maken.
2 apples en 3 weken verder pas 1x reactie mogen ontvangen.
Weet dat ze in de zorg werkt en dat het daar heel erg druk is met te weinig personeel, maar 1 reactie is niet wat ik verwacht had.
Wacht het nog even af, maar blijf niet op haar wachten.
Gelukkig is mijn heerlijke vaste dame ook weer af en toe beschikbaar voor een massage. 😁😁😁
Ik ervaarde hetzelfde. Ze reageert totaal niet op whatsapp. Dus laat ik het maar even voor wat het is. Toch jammer.
 
Schiet niet echt op om met deze dame een afspraak te maken.
2 apples en 3 weken verder pas 1x reactie mogen ontvangen.
Weet dat ze in de zorg werkt en dat het daar heel erg druk is met te weinig personeel, maar 1 reactie is niet wat ik verwacht had.
Wacht het nog even af, maar blijf niet op haar wachten.
Gelukkig is mijn heerlijke vaste dame ook weer af en toe beschikbaar voor een massage. 😁😁😁
@Maître77 en wie is jouw heerlijke vaste dame? Als ik dat tenminste vragen mag? 🫣
 
Schiet niet echt op om met deze dame een afspraak te maken.
2 apples en 3 weken verder pas 1x reactie mogen ontvangen.
Weet dat ze in de zorg werkt en dat het daar heel erg druk is met te weinig personeel, maar 1 reactie is niet wat ik verwacht had.
Wacht het nog even af, maar blijf niet op haar wachten.
Gelukkig is mijn heerlijke vaste dame ook weer af en toe beschikbaar voor een massage. 😁😁😁
Ik ben erg benieuwd wie dan jou vast adres is. Wil je dit delen? Mag via DM en als je een massage adres retour wil regelen we dat als je aangeeft wat je interessant vindt.

Rob ;-)
 
Ik ben erg benieuwd wie dan jou vast adres is. Wil je dit delen? Mag via DM en als je een massage adres retour wil regelen we dat als je aangeeft wat je interessant vindt.

Rob ;-)
Zie post #13
Zou het best willen delen, maar heeft geen zin.
Ze ontvangt sporadisch en alleen maar vaste klanten die ze al eens heeft gemasseerd.
Bovendien is de ad al een tijdje offline en de locatie niet in de buurt.
Kan je er helaas niet mee helpen.
Heb wel nog eventueel andere adressen van massage dames.
 
Dat mag je vragen, maar je schiet er niets mee op. 🤣🤣🤣
Ontvangt momenteel alleen vaste klanten en ik ben haar beste klant. 😏😏😏
Ad is ook weer offline omdat ze volgepland zit.
Hoi @Maître77 zou je een naam/woonplaats waarmee je vaste masseuse adverteert willen delen? Alleen maar voor het geval dat haar advertentie weer opduikt, dan weten we in ieder geval dat zij voldoet aan jou/onze maatstaven 🙂
 
Hoi @Maître77 zou je een naam/woonplaats waarmee je vaste masseuse adverteert willen delen? Alleen maar voor het geval dat haar advertentie weer opduikt, dan weten we in ieder geval dat zij voldoet aan jou/onze maatstaven 🙂

Zoals gezegd adverteert ze niet en ontvangt alleen vaste klanten.
Aangezien ze ook zeer weinig tijd heeft, heeft ze aangegeven dat ik verder geen gegevens mag delen.
Aan deze wens zal ik dan ook voldoen.
 
Kan geen recensie plaatsen aangezien ze haar afspraken niet nakomt.

Een drama om met deze meid tot een afspraak te komen.
Je vraagt of ze het weekend tijd heeft en een afspraak gemaakt.
Op het laatste moment zegt ze af ivm geen auto. Oké kan gebeuren.
Voordeel van de twijfel geven.
Week later had ze een auto en gevraagd wanneer en hoe laat ze het beste kon.
In het weekend is geen probleem, daarna gevraagd welke dag en hoe laat, maar geen reactie meer.
Gevraagd of ze überhaupt nog een keer wil afspreken, antwoord ja.
Nieuwe poging gewaagt, ja in het weekend is geen probleem. Vrijdags gevraagd hoe laat en welke dag, resultaat geblokt.
Komt bot over via de app. Thuisontvangst ging niet, maar bij mij thuis en afstand was geen probleem.
AD is inmiddels alweer 2 weken offline.
 
Ik zou graag nog eens met haar in contact komen. Hopelijk kan iemand me helpen
Ad is al bijna een jaar niet meer online en het nummer is ook niet meer actief.
Het is mij echter nooit gelukt haar te ontmoeten omvat ze haar afspraken niet na komt of zonder iets te laten weten niet komt opdagen terwijl ze wel op de app online was.
Nummer ook gewist nadat ik geblokkeerd werd.
Gezien de recensies jammer, maar het is wat het is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan