Recensie Luna, Amsterdam/Naarden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cinta

Wandelaar
40
15/08/21
107
18
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/amsterdam/2182630-luna
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn ervaring met Luna (ook hier besproken) was positief.

Duidelijk een ervaren masseuse, die graag 'het heft' in handen neemt.

Begonnen met een goede stevige massage, gebruik makend van diverse druk, strijk- en kneedtechnieken vanuit verschillende posities. Verlegen is ze niet, ze omklemt met haar dijen gerust je hoofd als ze vanuit die positie je rug bewerkt.

Tijdens het 'serieuze' gedeelte van de massage blijkt ze een onderhoudende gesprekspartner voor wie daar prijs op stelt. Het erotische intermezzo hierop volgend was goed tot zeer goed. Ze kent en gebruikt verschillende technieken, vindt feilloos je 'zwakke' plekken en speelt hier voortvarend op in.

Ze is ook niet te beroerd wat instructies te geven om het masseren te vergemakkelijken. Zoals op handen en knieën te gaan zitten om achter/onderlangs een goede milking sessie te kunnen geven.

Prijs-kwaliteit verhouding vond ik met 120 euro per uur (waar ze ook wel overheen gaat) uitstekend.

Ik kan geen minpunten benoemen, of het moet een wat voluptueuzer figuur zijn dan ik me op basis van de foto's had voorgesteld.

Aanrader.
 
Mijn ervaring met Luna (ook hier besproken) was positief.

Duidelijk een ervaren masseuse, die graag 'het heft' in handen neemt.

Begonnen met een goede stevige massage, gebruik makend van diverse druk, strijk- en kneedtechnieken vanuit verschillende posities. Verlegen is ze niet, ze omklemt met haar dijen gerust je hoofd als ze vanuit die positie je rug bewerkt.

Tijdens het 'serieuze' gedeelte van de massage blijkt ze een onderhoudende gesprekspartner voor wie daar prijs op stelt. Het erotische intermezzo hierop volgend was goed tot zeer goed. Ze kent en gebruikt verschillende technieken, vindt feilloos je 'zwakke' plekken en speelt hier voortvarend op in.

Ze is ook niet te beroerd wat instructies te geven om het masseren te vergemakkelijken. Zoals op handen en knieën te gaan zitten om achter/onderlangs een goede milking sessie te kunnen geven.

Prijs-kwaliteit verhouding vond ik met 120 euro per uur (waar ze ook wel overheen gaat) uitstekend.

Ik kan geen minpunten benoemen, of het moet een wat voluptueuzer figuur zijn dan ik me op basis van de foto's had voorgesteld.

Aanrader.
Ook deze dame inmiddels al 2x bezocht met zelfde positieve ervaring. Weet hoe te masseren en daarna bij het erotische gedeelte om het hoogtepunt uit te stellen. Je mag haar aanraken, alleen niet tussen de benen.
 
Ondanks dat de advertentie nog steeds Amsterdam aangeeft, ontvangt ze daar niet. Of in ieder geval mij niet, toen ik daar naar vroeg. Is het de moeite waard om naar Amersfoort af te reizen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan