• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Luna, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cerbyn

Vaste klant
Supporter
163
22/05/24
184
22
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://beta.kinky.nl/advertenties/7824876-luna
Totale kosten (in euro)
150
Deze dame had nog geen recensie maar de tekst en de foto's spraken mij aan. (Nu staat de advertentie offline zie ik).

Snel reactie in de whatsapp, kon paar uur geleden vlot terecht, ter plekke selfie met lokatie gestuurd, kreeg huisnummer, aanbellen ging makkelijk (soms hebben die moderne gebouwen onbegrijpelijke schermen met toetsenborden).

Deur stond al op een kier. Zeer eenvoudige kamer maar proper, met douche. €150 afgerekend, douchen, schone handdoek.

Na enkele zoenen en grappen ging ze zonder omhaal op mij zitten zodat ik haar kon beffen en ze pijpte hartstochtelijk, ook met haar handen zodat ik moest afremmen om niet meteen klaar te komen.

Daarna in missio, voorzichtig beginnen omdat ze vrij klein is. We moesten erom lachen en het werd al snel zo lekker dat ik verrukkelijk klaarkwam.

Daarna met vertaal-apps op onze telefoons over van alles gepraat, tijdens knuffelen / massage. Er kwam al een nieuwe klant vragen of het schikt, ik zag in elk geval "goedenavond..." verschijnen op haar scherm.

Super leuke kleine knappe slimme dame.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://beta.kinky.nl/advertenties/7824876-luna
Totale kosten (in euro)
130
Ze is nu in Haarlem. @admin, titel eventueel aanpassen?

Zeer nette moderne buurt, glazen schuifdeur van het gebouw gaat open als ze ziet dat je nadert dus je hoeft *niet* aan te bellen. Keuze tussen een lift en de trap naar de juiste verdieping. Deur staat boven al op een kier dus niet aanbellen en niet kloppen, alles geruisloos. Bijzonder mooi en netjes mini-appartementje. Wel heel zachtjes doen aangezien buren gevoelige oren hebben.

Ik vind haar zo'n lief en grappig wezentje. Omdat ik vermoedelijk meer dan 40 jaar ouder ben dan zij heb ik de neiging heel voorzichtig met haar te zijn. Dat moet ook wel want hoewel ik echt niet groot geschapen ben past het maar nét, met enig geduld.

Daarna een prettige massage waarbij ze vaardig op de rand van het bed gehurkt balanceert.

Knap, mooi, klein, zeer beleefd en ook humorvol.

Vandaag weer van haar genoten, ook vreselijk gelachen.

Ze is vandaag voor het laatst in het mooie Haarlemse appartement, gaat dan even paaspauze houden.

Benieuwd waar vervolgens ze opduikt.

Ik schat haar hoogstens op 30-35, ze komt ook doordat ze zo klein is meisjesachtig over op mij als 70-jarige krasse knar.
Ze is een stuk ouder dan 35. Haar uiterlijk en persoonlijkheid laten haar jonger lijken dan ze is. Ik vind haar er goed uitzien voor haar leeftijd, zo kom je ze niet vaak tegen. Advertentie is nu offline want ze is niet in NL

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7824876-luna
Totale kosten (in euro)
100
De echte Luna is weer terug. Vanmiddag weer heerlijk een half uurtje van deze dame kunnen genieten.
Vol enthousiasme door haar ontvangen, want ze herkende me nog van eerdere bezoeken. Heerlijk tongzoenen nog voordat ik mijn schoenen uit had gedaan bij de voordeur.
Na het financiele deel, hielp ze me met uitkleden met de nodige zoenen tussendoor. Daarna damen douches, waarbij vooral mijn jongeheer grondig door haar werd gewassen. Na de douche door haar afgedroogd met een handdoek.
Vervolgens op bed weer eerst heerlijk gezoend en geknuffeld. Vervolgens werd ik heerlijk lang door haar gepijpt zonder condoom, waarbij ik haar meerdere keren moest afremmen.
Daarna ging het condoom erom en werd ik heerlijk klaar gereden in reverse cowboy positie.
Heerlijk half uurtje dus. Volgende keer maken we er weer een uurtje van.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Totale kosten (in euro)
100
Afgelopen week ook bij Luna geweest. Ze ontvangt nu in Oost-Buitenveldert in een net appartement. Ik ben drie keer video gebeld en kreeg twee keer de opdracht een foto te sturen; ietwat overkill in mijn beleving. Was netjes op tijd en ze liet me eerst wachten beneden in de hal.

De ontvangst was neutraal. Niet de warme knuffel als boven beschreven. Kussen kwam niet verder dan lipcontact. Het beffen was aardig; ze heeft een geschoren poesje (met flinke stoppels). Alles net iets te plichtsgetrouw naar mijn oordeel. Echter ook niet slecht.

Ik had het gevoel dat ik een 'tussendoor klant' was en dat de zaken goed gingen. Wellicht is dat de reden voor het verschil met de bovenstaande recencies.

Terug
Bovenaan Onderaan