Recensie Luna, Apeldoorn 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Orry

Vaste klant
124
07/04/22
68
14
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3405217-luna
Totale kosten (in euro)
150
Een inmiddels bekend adres in Apeldoorn kent een roulatie van Chinese dames. De lat wordt hoog gelegd, kwalitatief zijn de diensten goed. Uiteraard zitten er tussen de dames verschillen, Ella, vorige week vertrokken, was helemaal top.

Inmiddels is Luna geland. Een dame van eind 30, spontaan en leuk om te zien. Communicatie gaat via de vertaalapp, zij spreekt geen Europese taal wat natuurlijk ook niet vreemd is voor een Chinese die voor het eerst buiten haar eigen land is. Standaard pijpen deze dames zonder condoom, een enkeling blijkt ook zonder condoom te neuken. Dat is bij Luna zeker niet het geval, in tegenstelling tot andere dames die op dat adres zaten doet zij ook niet aan tongzoenen, althans niet bij mij.

Luna liet zich heerlijk beffen en kwam overduidelijk klaar. Daarna mopperde ze wat dat het bed zo nat was. Na de eerste keer wat liggen kletsen en knuffelen, ik wilde absoluut nog een keer en moest dat wel duidelijk aangeven. Ofschoon de diensten goed zijn miste ik wel wat de passie die ik bij anderen heb ervaren. Ik ben benieuwd naar de belevenissen van andere wandelaars.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Vorige week bij Luna geweest. Ontvangt op dezelfde locatie als Ella. Ben de afgelopen maanden regelmatig bij Ella geweest en dat was steeds een feest. Daarom ook vol verwachting naar Luna gegaan. Dat was allesbehalve een feest. Ongeïnteresseerd, plichtmatig en eigenlijk nauwelijks contact. Na het ontkleden moest ik meteen gaan liggen en begon ze te pijpen. Maar haar pijpkunsten zijn ver onder de maat; ze neemt hem nauwelijks in de mond, likt met haar tong voordurend over de eikel en na een paar minuten stopt ze ermee. Wilde ze meteen neuken maar dat kon ik even uitstellen want ik had zin om haar te likken en te beffen. Luna is wel een mooie verschijning en ik heb haar wel lekker mogen beffen (hoogtepuntje). Ze kwam na 10 minuten heerlijk klaar. Daarna haar in de missionarishouding geneukt, maar dat was een drama. Tijdens het neuken ging ze doodleuk op haar telefoon liggen appen en zelfs met iemand overleggen. Zo bar had ik het nog niet meegemaakt. Pielemans werd hierdoor maatje pink en voorbij was de neukbeurt. Kon hem daarna wel weer op oorlogssterkte krijgen waarna Luna me begon af te trekken. Met zicht op haar mooie lichaan trok ze me in no time klaar. Daarna verdween ze meteen richting badkamer en bleef zo lang weg dat ik me maar begon aan te kleden. Ze kwam nog wel even terug om me uit te laten.
Luna was helaas een teleurstellende ervaring.

Vorige week bij Luna geweest. Ontvangt op dezelfde locatie als Ella. Ben de afgelopen maanden regelmatig bij Ella geweest en dat was steeds een feest. Daarom ook vol verwachting naar Luna gegaan. Dat was allesbehalve een feest. Ongeïnteresseerd, plichtmatig en eigenlijk nauwelijks contact. Na het ontkleden moest ik meteen gaan liggen en begon ze te pijpen. Maar haar pijpkunsten zijn ver onder de maat; ze neemt hem nauwelijks in de mond, likt met haar tong voordurend over de eikel en na een paar minuten stopt ze ermee. Wilde ze meteen neuken maar dat kon ik even uitstellen want ik had zin om haar te likken en te beffen. Luna is wel een mooie verschijning en ik heb haar wel lekker mogen beffen (hoogtepuntje). Ze kwam na 10 minuten heerlijk klaar. Daarna haar in de missionarishouding geneukt, maar dat was een drama. Tijdens het neuken ging ze doodleuk op haar telefoon liggen appen en zelfs met iemand overleggen. Zo bar had ik het nog niet meegemaakt. Pielemans werd hierdoor maatje pink en voorbij was de neukbeurt. Kon hem daarna wel weer op oorlogssterkte krijgen waarna Luna me begon af te trekken. Met zicht op haar mooie lichaan trok ze me in no time klaar. Daarna verdween ze meteen richting badkamer en bleef zo lang weg dat ik me maar begon aan te kleden. Ze kwam nog wel even terug om me uit te laten.
Luna was helaas een teleurstellende ervaring.
Teleurstellende ervaring , zeg maar gewoon bagger als men dit leest.

Dat klinkt als een koude douche inderdaad. Ella heeft de lat hoog gelegd en bood een echte GFE aan, dit klinkt meer als een categorie stoephoer, zo snel mogelijk met zo min mogelijk inspanning. Zijn er goede alternatieven vergelijkbaar met Ella?

Terug
Bovenaan Onderaan