Recensie Luna, Essen 5,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Gast 374
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
G

Gast 374

Guest
Beste forumleden, hier mijn debuut hier:D

Kort geleden bij Luna geweest. Luna is een mooie Latina die in onder andere Essen tantra-massages geeft. Ik wilde al een tijd een tantra-sessie proberen. Afspraak met haar gemaakt en adres doorgekregen, het is in Essen in België. Stukkie rijden vanaf Rotjeknor maar goed.

Auto geparkeerd in een rustig straatje. Aardige mensen voor hun huis groetten me vriendelijk en ik op weg naar het adres. Ze ontvangt in een heel discreet luxe appartementencomplex in een mooi schoon appartement.

Luna is een erg mooie vrouw van eind dertig of begin veertig. Prachtig melkchocolade huidskleur, heerlijk lichaam, lief gezicht, flinke koplampen en een mooi geschoren poesje. Ontvangst en massage zonder mondkapje, dus dat was ook prima. Ik werd meegetroond naar een kamer achterin haar appartement die helemaal in Zen-sferen was. Eerst een uitleg wat haar tantra-massage inhoudt en daarna begint het uitkleedritueel en aanrakingsritueel. Ab-so-luut GFE! Lief, warm, zacht, alles! Ik heb wel is eerder een 'tantra-massage' gehad, maar dat was helemaal niks. Dit is echt echt. En tantra kan non-erotisch zijn, maar ook heel erotisch zijn, Luna's tantra-sessie IS heel erotisch. Maar, haar grens is wel heel duidelijk: erotisch - JA, seks - NEE.

Gevolg is een ont-zet-tend warme, lekkere, intieme massage met een hoog GFE-gehalte, veel BTB die veel intiemer was dan bij de gemiddelde Thai. Een heel professionele massage met een heel prachtige erotische opbouw en ook nog een heel fijn gesprek afgerond met een heerlijke lingam-massage: een HJ waarbij ze me heel lief aankeek en doorging tot de laatste druppel eruit was. +++! Er zijn ook tantra-clubs die een naakte sessie bieden zonder HJ als afsluiting. Dat lijkt mij echt een minner.

Ik wilde natuurlijk veel meer, want het is een ontzettend lekker en lief vrouwtje, en ik wilde dolgraag haar poesje proeven en haar een beurt geven, maar dat is niet mogelijk. Dit is het plafond. Ja, dat moet je dan gewoon respecteren. De prijs: 90 minuten voor 120 euri. Qua prijsstelling ongeveer op één lijn met de Tida Thais en Mystique Thais van deze wereld. Geen kans op meer, wel een hele professionele, warme en intieme massage. Zelf vind ik dit heel mooi als afwisseling voor een keertje. Herhalingsgevaar: ja, best wel. Niet morgen meteen, maar ik hou haar echt wel in mijn achterhoofd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Boobslover Hoe ver mag ik daarin gaan? Mag ik gewoon de link plaatsen? Als je googlet op Luna tantramassage kom je een heel eind. Let op: er zijn er twee met dezelfde naam, eentje uit Groningen en eentje in de omgeving van de Belgische grens. Die laatste moet je hebben. Veel succes! Kom je er niet uit, pm me!
 
Vorig jaar ook met Luna in contact gekomen. Net appartement, sfeervolle kamer, werkwijze zoals Geilejens hierboven beschrijft. Mooie vriendelijke dame met neptieten, gebruikt veel olie en veel haar handen. Massage is sensueel professioneel maar verder gaat het niet. Als je wat meer erotiek zoekt verder kijken. O ja, wel oppassen ook, ze is sterk geparfumeerd en dat luchtje krijg je niet zo maar weg.
 
Poedeltjenaakt en ze mag er wezen! Kijk, het is een tantramassage (volgens mij een echte!) waarbij het de bedoeling is dat de masseuse en degene die gemasseerd wordt helemaal in elkaar versmelten. Het begint dus echt met het wederzijdse uitkleedritueel. Dat begin is al heel goed. En daarna het aftasten, aanraken, knuffelen.... Ze begon me op een bepaald moment zoentjes te geven, eerst op mijn voorhoofd, daarna op mijn keel, daarna op mijn borst, mijn buik, op me pik.... En het blijkt dat dat bij het hele ritueel hoort. Daar zitten namelijk je chakra's. Ja, dit had ik natuurlijk bij de Chinees en de Thai nog niet meegemaakt. Heel erg leuk, allemaal dit. Ik werd helemaal zen:LOL:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jongens, alle respect voor @Teddydebeer , hoor. Zoals hij het heeft ervaren, heeft hij het ervaren. Alleen had ik een andere ervaring. Ze rook lekker, niet overheersend. Schoon en fris. Wat juist een sterke geur was, was de geur in het kamertje vanwege de geurkaarsen en wierookachtige dingen: zwoel, sensueel en enigszins bedwelmend. Maar naderhand heb ik daar gedouched met een neutrale zeep en deze jongen kon zo weer de wijde wereld in.

Oh, even voor de duidelijkheid: ik ben positief over die Luna en die massage, maar ik heb GEEN AANDELEN of andere belangen in haar. Ik had al gezegd, het was een prachtige ervaring die ik niet had willen missen, maar ga echt niet volgende week al terug ofzo. Jammer is, dat er geen sex achterna kan komen. Maarja, andere (officiële) tantra-massages zoals dharma-lotus hebben niet eens de happy-ending als besluit. Dat lijkt me een echte turn-off. Luna gaf een fijne happy-ending terwijl ze me heel lief en zwoel aankeek. Ik heb zo'n ervaring maar één keer eerder gehad, dat was bij Ya Ya in Roterdam.
 
De reden dat ik de parfumgeur noem is alleen bedoelt als potentiële waarschuwing om rekening mee te houden als je bijv een thuisfront hebt. Ik heb voorheen meerdere massages e.d. ondergaan. Ondanks de douche met neutrale zeep was ik niet eerder aangesproken op het bij me dragen van een sterke damesgeur....gelukkig was het niet het thuisfront ....
 
nooit een echte tantra-massage meegemaakt, en weet ook niet wat ik er moet van verwachten. Is dit met veel teasen, en geconcentreerd op de geslachtsorganen ? Zijn de posities van de tantra-gevende van die aard dat ge onbelemmerd haar naakte lichaam in alle posities kunt bewonderen ?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://tantramassage-nederland.nl/luna-tantramassage-regio-roosendaal-bergen-op-zoom-belgie/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben recent bij Luna geweest voor mijn eerste ervaring op het gebied van tantra. Ik heb al een aantal 'gewone' (b2b) massages gehad met hoogtepunt maar ben altijd heel nieuwsgierig geweest naar tantra. Luna ontvangt bij mij in de buurt waardoor ik over de streep werd gehaald om het gewoon eens te proberen.

Contact verloopt prima. Na invullen van het contactformulier op de website neemt Luna zelf (binnen 1 dag in mijn geval) contact op door een mailtje te sturen met verdere informatie. Afspraak snel gemaakt en toch even vermeld dat ik een nieuweling ben op het gebied van tantra. Was geen een enkel probleem.

Het begon met handen vasthouden om elkaar even wat beter te leren kennen en om een kleine introductie te geven over tantra en wat me staat te wachten. Heel prettig. Na het aanraken en kussen van je chakra's geeft ze een hele fijne body to body massage met posities die nog niet eerder tegen was gekomen. Zoals eerder hier al aangegeven voelt het zeer intiem aan. De meest intieme massage die ik tot nu toe heb gehad. Ik snap het GFE gevoel dus helemaal! Ze geeft een heerlijke penismassage waarbij ze halverwege lief vroeg of ze wilde dat ze door ging. Daar heb ik absoluut geen nee tegen gezegd.

Luna is een zeer knappe verschijning! Een schitterend lichaam! Mooi meid, vlotte babbel, ontvangt in een zeer net appartement en nog in de buurt ook. Ik ben helemaal blij!
Ik ga zeker dus nog eens langs!

Toch nog even een klein stukje over het tantra gehalte. Ik had het veeeeeeeel zweveriger verwacht. Ik ben er nog niet helemaal aan uit of dat nu een goed of minder goed ding is. Ik ben niet super spiritueel, dus ergens vind ik het wel oke, maar ergens vind ik het ook wel jammer dat dit soms een beetje aanvoelde als een normale massage met een vleugje chakra en wierrook (en die geur is idd duidelijk aanwezig). Kan natuurlijk volledig mijn beleving zijn. Misschien staat mijn aura de 2e keer volledig open.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dankzij de eerdere reviews ben ik ook bij deze fijne dame terecht gekomen.
Nadat hookers gestopt is kon ik geen geschikte site vinden met reviews, maar gelukkig nu girlsreview gevonden.
Jammer genoeg heb ik deze site pas laat ontdekt, waardoor ik ook nu pas Luna ontdekte.
Want vandaag tijdens mijn eerste tantra massage gaf Luna aan dat ze binnenkort stopt met het geven van massages. :cry:
Dus voor de heren die aangaven nog een keer langs te willen gaan is enige haast geboden.

De massage is exact zoals in de eerdere reviews aangegeven, dus daar hoef ik verder niet over uit te weiden, geen sex, maar wel heel erotisch en intiem en posities die ik zelf niet zou kunnen verzinnen.
Na de 2 uur massage ben ik volledig ontladen, ontspannen en relaxed. Ik zou zeker nog eens terug gaan, maar weet dus niet of dat nog gaat lukken.

Ben wel benieuwd of er dames zijn die op dezelfde wijze een tantramassage geven als Luna.
 
Als je iets soortgelijks wilt als hierboven omschreven dan kan ik je Leonora in Zaandam aanbevelen. Te vinden op kinky en heeft ook reviews hier.
 
Neen, ik ben tweemaal bij Luna geweest. Zij is een 40-er en kleiner dan deze dame en volgens mij zou zij ook nooit intiem aanbieden.
 
Laatst bewerkt:
Voor degene die een goede tantramassage zoeken in de buurt van Roosendaal kunnen tegenwoordig bij Laura terecht. Je kan haar vinden op de tantramassage nederland site. Ik ben een aantal weken geleden bij haar geweest en de massage was erg goed. Laura houd wel haar slip aan tijdens de massage maar dat stoorde mij totaal niet. Verder is er naast de HJ verder niets mogelijk. Je mag haar borsten respectvol aanraken maar niet meer dan dat. Ze is heel duidelijk in wat wel kan en wat niet kan.
Laura is heel erg bezig met gezond leven en dat kan je wel aan haar zien. Verder ook een beetje zweverig maar dat stoorde mij ook niet.
Al met al een heel leuk adresje
 
Als je die Laura bedoelt dan hoort die hier niet thuis en heet Laure Antwerwpen hier
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan