Recensie Luna, Golden Sun Privé, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WillieWorst

Stamgast
Forumpionier
288
04/07/21
288
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/585654-luna
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit was nog het enige privehuis wat ik nog nooit heb bezocht in Rotterdam. (Clubs en de vele thaise massagesalons buitengelaten). Dat komt omdat de vaste dames die daar werken te oud zijn voor mij. En vaak werken de jongere dames maar kort en zijn dan weer verdwenen. Ik vind het privehuis wel wat apart, dat de dames daar zitten gelijk bij een ingang en nog een paar op een bed liggen in kamer verderop. Kamers zijn ook best krap. Ik had wel een kamer met een bad/douche, dat was wel fijn.

Afspraak gemaakt met Luna voor een probeerwip gedaan van halfuurtje aangezien er nog geen ervaringen zijn. En ik moet gelijk zeggen dat ik spijt heb dat ik niet voor een uur ben gegaan. Ze is klein en slank, maar niet fragiel dun. Ze sport veel en heeft een wat sportievere bouw. Luna zat dus al bij de bar te wachten. De begroeting van haar was gelijk enthousiast met een kus en een knuffel. Ze zit bomvol energie en was heel vrolijk en deed goed haar best mij naar m'n zin te maken. Ze zei twee dagen in de week te werken.

Hoop dat ze wel een langere tijd hier blijft.
 
@WillieWorst nuttige review dankjewel. Je hebt mij nieuwsgierig gemaakt.

Wel een vraag; denk je dat ze zwanger is geweest of heeft ze een litteken van een keizersnede? Heeft ze een beetje een strakke buik?

Ik krijg namelijk altijd argwaan van dames die hun buik niet duidelijk op de foto zetten.
 
In haar Kinky-adv. zowel 25 als 30 jaar oud en van maandag tot vrijdag aanwezig. Vlgs. WillieWorst twee dagen per week.
Ik weet niet of de advertenties van dit huis structureel zo onbetrouwbaar zijn?
 
@Love123 Ik kan me als ik het kan herinneren geen tekenen van zwangerschap zien. Ze heeft wel een strakke buik, lichtjes gespierd zelfs. Het kan zijn dat ze herkenbare tattoos rondom haar buik wil verbergen

@Tepellover Je kan beter hun site in de gaten houden. Kan zijn dat ze de ene week meer werkt dan de ander en dan ergens van maandag tot en met vrijdag
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/585654-luna
Totale kosten (in euro)
70 + 50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag geweest bij Luna in Golden Sun. Was hier nog nooit geweest vanwege de ligging. Ontvangst is heel hartelijk door de eigenaar en een dame. Hij was vandaag net jarig en de entree mooi versierd. Luna kwam me ophalen (had geluk want normaal is ze altijd wel volgeboekt) en het is een heerlijk half uurtje geworden. Ze is echt vol overgave en laat je alles vergeten: geweldig!
 
Zou zij dit zijn? Ook al klopt de opgegeven lengte niet van 1,70, maar dat zegt ook niet alles aangezien huizen vaak onjuiste informatie invullen

 
Zou zij dit zijn? Ook al klopt de opgegeven lengte niet van 1,70, maar dat zegt ook niet alles aangezien huizen vaak onjuiste informatie invullen

Ik heb haar nog nooit bezocht maar de foto's zien er hetzelfde uit, zelfde lichaamsbouw
 
Ik kan je zeggen dat dit niet Luna van Golden Sun is. En ze is helaas ook vrij kortaf in haar communicatie. Volgens Golden Sun is ze overigens ook helemaal gestopt als DVP. Erg jammer, had een geweldige afspraak met haar.
Hoi jongehond.
Heb jij contact met haar (gehad)?
Ik ga er even vanuit van wel omdat je zegt dat ze kortaf is in haar communicatie.
Is ze echt helemaal gestopt?
 
Ik kan je zeggen dat dit niet Luna van Golden Sun is. En ze is helaas ook vrij kortaf in haar communicatie. Volgens Golden Sun is ze overigens ook helemaal gestopt als DVP. Erg jammer, had een geweldige afspraak met haar.
Heel jammer dat ze gestopt is inderdaad, was ook op zoek naar haar. Bedankt voor de info
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan