Recensie Luna, Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
380
06/08/21
545
Intiem
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/groningen/4692709-luna
Nou zaterdag bij deze mevrouw geweest Luna,... begon al goed zo,n 20 trrappen omhoog er kwam geen einde aan pffff,
Toen de deur open en ja hoor wel dezelfde mevrouw van 2009 , adverteerd foto,s die niet up to date zijn maar van zo.n 15jaar terug , de tatoos kloppen wel
Toen was er al op afgeknapt een beetje... maar de geiligheid overwon
Toen het financiële gedeelte en hoppa uit de kleertjes ik dacht laten we maar met standje 69 beginnen.....
En toen alle hoeren aan toe , er kwam me daar een lucht uit die doos wat een smerige lucht net of die poes een jaar of 5 in ontbinding was Tjezusss

Toen heb 50 euro terug van tafel gepakt. van de 100..en huppa snel in de kleren en vriendelijk bedankt en in het spaans gezegd dat ze eerst eens die poes
eens een goede douche beurt moet geven, en hasta de mazzel snel naar huis in de auto snel wat Hugo Boss half leeg gespoten man man man zelden zo,n smerige lucht mee gemaakt
Tot zover mevrouw Luna uit Brasil
 
Laatst bewerkt:
Deze dame heb ik ook ooit bezocht, twee jaar terug ofzo, toen in een bekend sportief hotel in Amsterdam. Ze was toen gewoon fris en stonk zeker niet, maar nogal een passieve dame en weinig bijzonder. Het was absoluut geen memorabel bezoek. De foto's zijn uit die tijd en niet 15 jaar oud, een groot aantal zijn gemaakt in dat sportieve hotel (en dat werd geopend in 2019). Ze heeft wel gezorgd dat ze er op foto veel beter uitziet dan in real life, want ook ik was nogal underwhelmed bij haar werkelijke verschijning.
 
Ik raad je toch eens aan om een afspraak te maken bij Hans Anders want ze is inmiddels al heel wat jaren ouder....en die lucht ...wees maar blij dat jij geluk hebt gehad laat ik het maar zo uitdrukken , mij ziet ze nooit weer ...yeeeekkk
 
Als er al iets mis zou zijn met mijn reukvermogen denk ik niet dat ze daar bij Hans Anders iets aan kunnen doen, dus die afspraak laat ik maar zitten. Ga jij wel nog even, @Basko ? Het lijkt er namelijk op dat je het niet allemaal scherp genoeg zag en per ongeluk diensten hebt aangeklikt in het recensie formulier die je niet hebt afgenomen. Kan gebeuren natuurlijk.

(Ook ik ga niet terug naar deze dame, daar waren serviceniveau en looks te matig voor.)
 
Ik lees een hele hoop goeie reviews over haar. Dit zijn de enigste twee die ik kan vinden die wat minder zijn. Zou je kunnen/willen aanvullen wat je allemaal niet beviel? Mag ook in DM hoor.

Fijne dag heren
 
Echt al jaren geleden dat ik bij haar was en er is dus weinig bijgebleven. Ik heb dus niets toe te voegen. Als ik haar memorabel en een herhaling waard had gevonden, had ik nog wel meer geweten.
 
Ik kom net bij der dame vandaan en moet zeggen dat ik mij niet kan vinden in de bovenstaande recensie. Dame stonk niet en kwam echt wel overeen met haar foto's. Natuurlijk zullen foto's wat bewerkt zijn maar niet dusdanig dat het niet meer op de persoon lijkt.

Hele lieve/aardige meid die het me naar de zin maakte. Ze kan prima pijpen en sex was ook prima.Heb dit keer gekozen voor een halfuur maar ik denk dat ik haar vaker/langer ga bezoeken

Deze recensie is overduidelijk van een kwaadwillende persoon.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4692709-luna#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje terug Luna bezocht in Breda.
Ze heeft goede recensies op kinky.nl en wat mij betreft niet voor niets.
Afspraak was snel gemaakt. Ze communiceerde goed in Engels en reageerde snel.
Ik werd naar het juiste adres geleid en toen de deur open ging ontving ze mij hartelijk.
Prachtige meid, zoals op de foto's. Mooi appartement, met hele grote TV en airco.
Ik ben niet bijzonder liefhebber van grote borsten, maar bij haar klopt het hele plaatje.
Na de financiële afwikkeling werd ik eerst gemasseerd, wat erg prettig was.
Na een tijdje omgedraaid en kwam ze op mij liggen.
Ze gleed met haar grote borsten oven mijn dinges en die begon al snel op oorlogssterkte te raken.
Enorm opwindend was dat.
Ze deed er een condoom omheen en wilde op mij komen zitten, maar ik wilde haar eerst verkennen.
Haar uiteindelijk gebeft. Ze was redelijk fris maar mijn inspanningen hadden niet de gewenste uitwerking.
Toen in een aantal standjes geneukt, wat haar beter leek te bevallen.
Na een paar keer bijna te zijn klaargekomen haar gevraagd mij te pijpen.
Of ik dat met of zonder condoom wilde, vroeg ze. Zonder dus.
Vervolgens kreeg ik een van de betere blowjobs. Precies het goede tempo.
Weer was ik bijna zo ver.
Opnieuw condoom er om en ze naam plaats op mijn dinges. Ze leek er steeds meer plezier in te krijgen, vooral toen we doggy deden.
Uiteindelijk heeft ze me met condoom klaargepijpt waarbij ze deed alsof ik in haar mond klaarkwam.
Even snel gedoucht en afscheid genomen.
Maar niet voor lang denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan