WHEM Luna,Rubensexclusief in Diest (Voorheen Hasselt)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
een tijdje geleden eindelijk kunnen afspreken met deze dame
de omschrijving
Surprise Wow GIF


hopelijk kan en mag ik nog eens met haar afspreken
luna je was geweldig en kijk er naar uit om jou opnieuw te ontmoeten
 
Dag liefjes, ik heb jullie advies nodig. 5 maart ga ik naar de kapper en wil heel graag eens een bob kapsel proberen. Wat denken jullie ervan? IMG_2037.jpegIMG_2036.jpeg
Tot mijn schouders? Of beetje langer zoals op foto 2? Of gewoon lang laten.

Als ik mijn haren knip ga ik eind maart ook een fotoshoot doen voor nieuwe foto's met mijn leuke nieuwe lingerie setjes.

Wat is jullie mening?🙈
 
Dag liefjes, ik heb jullie advies nodig. 5 maart ga ik naar de kapper en wil heel graag eens een bob kapsel proberen. Wat denken jullie ervan? Bekijk bijlage 166871Bekijk bijlage 166872
Tot mijn schouders? Of beetje langer zoals op foto 2? Of gewoon lang laten.

Als ik mijn haren knip ga ik eind maart ook een fotoshoot doen voor nieuwe foto's met mijn leuke nieuwe lingerie setjes.

Wat is jullie mening?🙈
te laat om te reageren, maar wel benieuwd naar wat je gekozen hebt? of mogen we dat nog niet weten en moeten we het ontdekken als we je zien ??
 
Dag liefjes, ik heb jullie advies nodig. 5 maart ga ik naar de kapper en wil heel graag eens een bob kapsel proberen. Wat denken jullie ervan? Bekijk bijlage 166871Bekijk bijlage 166872
Tot mijn schouders? Of beetje langer zoals op foto 2? Of gewoon lang laten.

Als ik mijn haren knip ga ik eind maart ook een fotoshoot doen voor nieuwe foto's met mijn leuke nieuwe lingerie setjes.

Wat is jullie mening?🙈
Foto 1 voor mij! Sexy!
 
Dag lieve vriendjes van me,

Ik heb momenteel geen goede diagnose gekregen en moet de komende maanden vaak in het ziekenhuis liggen (geen SOA), maar ook geen paniek hebben, ik ben nog altijd even happy en niks neemt dat weg van me.

Hierdoor zal ik voor een lange periode afscheid van jullie moeten nemen.

Ik weet niet wanneer ik in staat zal zijn om terug te werken, maar hoop dat ik jullie snel kan terugzien.

Als afsluiter wens ik jullie allemaal en jullie dierbaren HEEL veel geluk, liefde en een goede gezondheid.

Sorry als ik niet in staat ben geweest om jullie berichtjes te beantwoorden.

Liefs,
Luna 🤍
 
Wat is jullie mening?
Wow, ik smelt bij foto 1, niemand beseft wat het met mij doet 😰
Ik heb momenteel geen goede diagnose gekregen en moet de komende maanden vaak in het ziekenhuis liggen
Sorry dat ik dit nu pas lees, maar ik word er heel ongemakkelijk van. Luna, ik wens je heel veel energie, sterkte, moed en dat je heel snel terug met beide voeten in het leven mag staan.
Warme knuffel, Bob
 
Dag lieve vriendjes van me,

Ik heb momenteel geen goede diagnose gekregen en moet de komende maanden vaak in het ziekenhuis liggen (geen SOA), maar ook geen paniek hebben, ik ben nog altijd even happy en niks neemt dat weg van me.

Hierdoor zal ik voor een lange periode afscheid van jullie moeten nemen.

Ik weet niet wanneer ik in staat zal zijn om terug te werken, maar hoop dat ik jullie snel kan terugzien.

Als afsluiter wens ik jullie allemaal en jullie dierbaren HEEL veel geluk, liefde en een goede gezondheid.

Sorry als ik niet in staat ben geweest om jullie berichtjes te beantwoorden.

Liefs,
Luna 🤍
lieve Luna,
hoe jammer om dit te lezen:cry:, een spoedig en vlot herstel🍀🍀🍀
ik duim alvast voor een goed herstel (y)(y)(y)
je bent een topper
 
Dag lieve vriendjes van me,

Ik heb momenteel geen goede diagnose gekregen en moet de komende maanden vaak in het ziekenhuis liggen (geen SOA), maar ook geen paniek hebben, ik ben nog altijd even happy en niks neemt dat weg van me.

Hierdoor zal ik voor een lange periode afscheid van jullie moeten nemen.

Ik weet niet wanneer ik in staat zal zijn om terug te werken, maar hoop dat ik jullie snel kan terugzien.

Als afsluiter wens ik jullie allemaal en jullie dierbaren HEEL veel geluk, liefde en een goede gezondheid.

Sorry als ik niet in staat ben geweest om jullie berichtjes te beantwoorden.

Liefs,
Luna 🤍
Veel succes. Hopelijk is er snel beterschap in zicht.
 
Wat is dat toch met de meiden/vrouwen hier op het forum? Allemaal aan de beurt ineens. Al die rotberichten. Heel veel sterkte Luna en dat je maar snel mag herstellen!😘
 
Terug
Bovenaan Onderaan