Recensie Luna, House Of Pleasure, Kinrooi/Ophoven 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.434
30/06/21
1.659
123
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luna-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Vandaag bij HOP langsgegaan en op advies van Raymond de Braziliaanse Luna ontmoet. ?
Hij kent m'n voorkeuren en garandeerde zodoende een goede date.
Weinig teveel gezegd, zij het dat Luna niet écht enthousiast tongzoende, bleef een beetje bij vluchtige kussen, met beetje tong.
Voor de rest........, hele mooie dame, iets ouder wel maar gewoon echt mooi, slank, lang haar en een mooi koppie.
Pijpen deed ze prima, sensueel en diep, je onderwijl geil aankijkend.
Befbeurt wist ze ook goed te waarderen, klaarkomen ben ik niet zeker, leek er wel op. Tijdens intiem echter heel zeker wel, on top reed ze zichzelf klaar, met een tempo waar ik alleen maar respect voor kan hebben, super conditie moet ze hebben. o_O
Meerdere standjes en uiteindelijk in doggie het jasje gevuld, nog tijd over zelfs en als afsluiter nog een prima massage van haar gekregen.
Herhalingsgevaar is er zeker, geen idee hoe lang ze nog blijft, iig nog 10 dagen. (y)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luna-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag met Luna gekamert. Wat een lekker ding! Mooi lijf, leuk koppie en een lieve lach. De communicatie gaat wat stroef, maar de rest des te soepeltjes. Op de kamer aangekomen eerst even gedouched. Daarna heb ik haar stukje voor stukje al zoenend uitgekleed, haar achterover op het bed gelegd en uitgebreid gebeft om op te warmen. Dat heb ik geweten! Ze genoot er heerlijk van en ik ook. Pijpen doet ze onwaarschijnlijk lekker. Nat en heel diep en ze neemt de (gladgeschoren) ballen ook lekker mee terwijl ze je aftrekt. In missio met de beentjes omhoog begonnen en zo een hele riedel standjes afgewerkt in verschillende versnellingen. UIteindelijk in cowgirl het binnenbandje volgespoten. Pfff... toppertje dit.

https://www.redlights.be/prive-ontv...nwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://www.houseofpleasure.eu/vandaag-aanwezig/nggallery/dames/luna-4
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij HOP geweest voor een date met Luna. Op advies van Raymond voor haar gekozen, volgens hem een toppertje. Ook de voorgaande recensies waren zeer positief.
Eerste indruk was goed, mooie figuur en een mooi, lief koppie.
Na het douchen elkaar staand gekust en elkaar verkend. Ze heeft wel een mooi figuur, maar ik vond haar borsten jammer genoeg wat klein, slap en hangend. Zoenen en tongzoenen was voorzichtig, niet echt overtuigend. Communicatie is vanwege haar heel gebrekkige Engels stroef. Pijpen was wel goed. Tijdens het beffen en de seks vond ik ze eerder passief dan meegaand, laat staan initiatief nemend.
Na de eerste ronde lagen we samen op bed en jammer genoeg voelde ik niet echt een klik, kan aan mij liggen. Ze kuste en streelde weer voorzichtig, zonder echte overtuiging. Voelde voor mij plichtmatig. Voor de tweede ronde begon ze mij te pijpen, maar helaas lukte het mij niet meer om te komen. Denk ook omdat ik niet meer zo'n geweldig gevoel over de date had.
Ze is wel echt een lieve dame,aar door het ontbreken van de klik vond ik de date met haar tegenvallen. Maar nogmaals, dat is hoe ik het heb beleefd. Voor mij in ieder geval geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag met Luna gewandeld. Is niet de Luna van weleer. Dit is een Braziliaanse, met een heerlijke uitstraling. Vrolijk..open gezicht, en ook nog een heerlijk lijf. Duurde even voordat ze echt ontdooide..maar amai, wat een genot hierna.

Zeker herhalingsgevaar!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan