Recensie Luna/Lisa, Rijswijk (voorheen Voorburg, Amstelveen, Almere, Amsterdam, Rotterdam) 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
400
Visited her after a really long wait. It was totally worth it. She always manages to give the level of GFE I want. French kissed wonderfully, took hard missionary style fuck with ease and like always didn't bother to look at the watch even for once. We also chatted a lot during the act.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9707028-luna#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Luna had ik eerder in mijn vizier, ondanks wat twijfels, maar het kwam er niet van om eerder af te spreken. Ze is nu weer kortstondig in het land, dus ik heb snel poolshoogte genomen. Communicatie verliep vlot/concreet en ze gaf ook meteen haar volledige adres. Dat kan ik ten zeerste waarderen, zodat je niet van een koude kermis thuis komt. Luna is m.i. ondertussen midden dertig, met een normaal figuur, maar m.i. betreft zij alsnog een prima aantrekkelijke dame. Ze is verder erg vriendelijk, open in de omgang, heeft het Engels goed onder de knie en neemt m.i. ook vooral de tijd voor een zéér goede stoeipartij! Na de hartelijke ontvangst, enige small talk en de verplichte douche, heb ik gisteren dus een zéér geil uurtje met Luna beleefd, incl. twee explosieve hoogtepunten...o_O:love:

Het begon met elkaar teasen/opwarmen en al rap was voluit tongzoenen aan de orde. Ze duwde me even later speels achterover om al tongend mijn pistool verder op scherp te zetten & haarzelf op te geilen door te pussysliden. Luna nam de tijd & sloeg amper een plekje over: van hals tot tepels, langzaamaan naar beneden & vrijwel alles rondom mijn 'shotgun'. Zowel mijn scrotum als de juiste plekjes daar omheen wist ze erg goed te vinden & op die manier zie/voel ik dat graag tijdens het pijpen! Daarna werd het tijd om Luna idem dito van top tot teen te verwennen; altijd geil om elk gevoelig plekje op te zoeken alvorens naar beneden af te dwalen... Tijdens het beffen & vingeren krioelde ze lekker en gezien haar reacties kon Luna dat m.i. wel waarderen. T.z.t. drong ze erop aan om mijn pistool nogmaals op scherp te zetten en het kostte me flink wat moeite om me op dat moment in te houden. In cowgirl & reverse ging Luna heerlijk op me los en na enige tijd in lepeltje-lepeltje loste ik mijn eerste schot.

Daarna hebben we enige tijd relaxed op bed gelegen en al strelend over wat koetjes & kalfjes gepraat. Ik was nog wel in voor ronde twee en liet dat al teasend een beetje doorschemeren. Luna kon zich daar blijkbaar wel in vinden, dus we hebben ons even opgefrist onder de douche. Ronde twee ging ook lekker los, met wederom voluit tongzoenen en fijn pijp-/likwerk aan & rondom mijn soldaatje. Luna ging weer flink te keer in cowgirl, maar ik temperde haar t.z.t. toch even. O.a. doggystyle kon namelijk niet ontbreken om heerlijk tegen haar kontje te stoten. Ook op dat moment bewoog ze wederom lekker mee, wisselden we de activiteit af en t.z.t. was in flat iron het tweede hoogtepunt een feit. Hmm, dat betrof nog eens extreem top uurtje 'van bil gaan', met Luna die zichzelf ook graag liet gaan tijdens de seks, incl. een tweede schot in de roos vanuit mijn shotgun…

Het was voor mij de eerste keer dat ik Luna ontmoette, maar ik kan haar in alle opzichten aanbevelen. Ik heb me extreem kostelijk vermaakt en dat noem ik nog eens waar voor je geld voor een een zeer fijn potje seks! Ook al ben ikzelf vrij tenger en heb ik een voorkeur voor skinny dames, ik vind Luna een prima uitziende dame met wat vollere rondingen. Ze is geen klokkijkster en na ronde twee waren we ruim over de tijd heen. Ze is m.i. erg actief en houdt zelf ook wel van een wederzijds goed potje seks, hetzij eenmaal of meerdere keren... Bovendien, Luna wist mijn tool zéér goed te bewerken tijdens het pijpen, incl. het stimuleren van mijn ballen en de juiste plekjes daar omheen, dat was toch erg geil...:giggle:
Het was een uurtje zoals ik dat graag ervaar! Stiekem bestaat er voor mij dus erg veel herhalingsgevaar om Luna nogmaals te bezoeken!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lang wikken luna ook bezocht.

Tweeledig gevoel, aan de ene kant een van de beste pijpsessies ever. De dame geniet er zeker van en wil ook graag deepthroat gaan.
De dame zelf is voor mij echter net iets te oud en minder slank dan de foto's.

Ze is ook erg van de hygiene, wat prima is maar het is wel erg sturend met flesjes, doekjes etc.
Terwijl ik echt een schoon persoon ben.

Dus zal het zelf bij deze ene ervaring houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan