Recensie Luna/Lisa, Rijswijk (voorheen Voorburg, Amstelveen, Almere, Amsterdam, Rotterdam) 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

reeskees

Stamgast
Forumpionier
454
30/06/21
652
32
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9707028-luna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De afgelopen twee weken twee keer bij Lisa geweest. Vorig jaar had ik haar al eens ontmoet tijdens een trio met haar zus. Het leuke was dat ze mij ook nog kende. De vorige keer was mij erg goed bevallen, vooral Lisa stal toen de show. Waar is mijn recensie van dat bezoek eigenlijk gebleven @mods? Ik kan hem niet meer terugvinden.
Terug naar Lisa. De eerste keer in Rotterdam en de tweede keer in Amsterdam. Wel jammer dat het voor mij een aardig stukje rijden is, Lisa is een lieve warme vrouw die je elke dag wel wilt bezoeken.
Als Lisa de deur opendoet word je gelijk ontvangen met een overheerlijke tongzoen en vanaf dat moment wordt het alleen maar beter. Na de gebruikelijke financiële afhandeling en het opfrissen staat of ligt ze je al naakt op te wachten. Echt helemaal mijn type vrouw.
Dat kan het feest echt beginnen, gelukkig denkt zij daar ook zo over. Eerst passievol tongzoenen en dan ligt het eraan wie het eerste het lichaam van de ander gaat verkennen. De eerste keer deed ik dat de tweede ontmoeting deed Lisa dat. Als je haar beft laat ze zich lekker meeslepen en komt ook lekker klaar. Lisa bouwt alles voor de kleine soldaat prima op, eerst bewerkt ze de hele omgeving met haar tong, niets wordt vergeten. Je ballen, stijve pik en ook nog even achter de ballen voordat ze hem lekker in haar mond neemt. Als je haar niet afstopt gaat ze net zolang door tot je klaarkomt. Omdat ik een paar standjes ook lekker vind zijn we daarnaar overgegaan. Heerlijk om dat lijf van Lisa in alle standjes mee te zien bewegen, ze beweegt goed mee en zorgt zelf ook voor de nodige lekkere actie. Beide keren heerlijk klaargekomen. Altijd leuk als je complimenten krijgt, volgens Lisa moest ik echt eens naar de spermabank dan konden een hoop andere mannen gewoon thuisblijven zei ze, ze weet mij inderdaad goed leeg te krijgen.
Daarna nog een heerlijke en stevige massage van Lisa gehad en nog nagepraat. Allebei de keren erg jammer dat de tijd weer voorbij was.
Voor mij is Lisa echt een toppertje. Lief, warm, mooi, sexy en voor de gekochte tijd je vriendin die je altijd al wilde hebben. Eigenlijk alles wat je als man wilt.
Dit waren zeker niet de laatste keren bij Lisa.
 
"Mijn" Lisa zit op dit moment nog in Polen. Toen ze in juni terugging had ze haar opleiding bijna afgerond. Eigenlijk hoop ik dat ze geen werk vind, maar ik begin nu toch wel wat ongerust te worden. Normaal gesproken is ze nooit langer dan een maand of twee weg en nu al ruim drie en een halve maand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tijdens de lockdown ben ik een keertje bij haar geweest, zij ontving toen samen met Tina.
Een leuke tijd met haar gehad, goede inzet van haar kant.
 
Ik ben eigenlijk niet zo van blond, maar ik denk dat ik LISA en LUNA toch een keer ga proberen, indien ze dat zelf ook nog steeds willen natuurlijk.
 
Ik ben eigenlijk niet zo van blond, maar ik denk dat ik LISA en LUNA toch een keer ga proberen, indien ze dat zelf ook nog steeds willen natuurlijk.
Ik heb even contact gehad met Lisa. Ze ontvangst momenteel samen met Tina. Luna is nl gewoon Lisa, die foto's zijn op een ander tijdstip gemaakt maar het is een en dezelfde dame. Voor wie me niet gelooft: check de whatsapp profielfoto maar even. Haar zus zag er anders uit en was er de vorige keer ook al niet meer bij.
 
Ik heb even contact gehad met Lisa. Ze ontvangst momenteel samen met Tina. Luna is nl gewoon Lisa, die foto's zijn op een ander tijdstip gemaakt maar het is een en dezelfde dame. Voor wie me niet gelooft: check de whatsapp profielfoto maar even. Haar zus zag er anders uit en was er de vorige keer ook al niet meer bij.
Maar wat is de reden dan om 2 profielen met 2 verschillende tel nrs te hebben?
 
Ik heb haar vanavond geappt voor wat info en ze lijkt op haar profielfoto ook flink wat ouder dan op haar foto's dus ben ook nog niet helemaal overtuigd.

En de reden dat een dvp een dubbele advertentie heeft is heel simpel; omdat ze niet genoeg werk heeft, het werk loopt terug of ze hoopt op dubbel zoveel werk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3929892-lisa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een geweldige middag gehad met Lisa. Het is een lieve en mooie dame. Heerlijk naturel. Zeker geen afwerk seks. Ik kon haar adres eerst niet goed vinden dus ik was veel later dan de afgesproken tijd. Was geen probleem. Ze was ook helemaal niet gehaast. Nog leuk over haar werk in Polen nagepraat. Ik kijk uit naar mijn volgende bezoek.
 
Heb ook een prima date gehad met Lisa.
Er is niks mis met deze mooie vrouw.
Recensie formulier is overbodig, het is allemaal gewoon erg goed. Prima service, enig minpuntje is wel, dat ze 50 euro extra vraagt voor CIM bij een 100€ half uur date, heb dat maar niet gedaan. Met deze dame toch wel een GFE ervaring.
 
Wederom een genoeglijk bezoek gebracht aan Lisa. Ze gaat vanaf dinsdag een weekje naar huis en zal rond 10 november terug zijn. Als het goed is komt haar zus dan ook mee. Het is mij alleen niet duidelijk of zij samen met Lisa gaat ontvangen. Ben benieuwd.
 
Ik zit toch met wat vragen. Is deze Luna niet een marketing truuk van Lisa? De whatsapp foto van Luna lijkt mij Lisa. Of zijn mijn ? niet goed? Wel zie ik geen tattoo op haar buik/borst die Lisa wel heeft. M.a.w. Waar is Lisa dan?
 
Ik zit toch met wat vragen. Is deze Luna niet een marketing truuk van Lisa? De whatsapp foto van Luna lijkt mij Lisa. Of zijn mijn ? niet goed? Wel zie ik geen tattoo op haar buik/borst die Lisa wel heeft. M.a.w. Waar is Lisa dan?
Wellicht is het een foto van voordat de tattoo werd gezet. Luna en Lisa, goed kijkend naar beide foto's, zijn volgens mij dezelfde dames in verschillende tijd genomen. Haar zus bestaat zeker wel, maar om de een of andere reden verbergt ze die.
 
Ik zit toch met wat vragen. Is deze Luna niet een marketing truuk van Lisa? De whatsapp foto van Luna lijkt mij Lisa. Of zijn mijn ? niet goed? Wel zie ik geen tattoo op haar buik/borst die Lisa wel heeft. M.a.w. Waar is Lisa dan?
Niet om het een of ander maar de borsten van Luna zijn groter dan die van Lisa en de profiel foto's van whatsapp lijken niet echt op elkaar.
Vind zelf Luna er net wat lekkerder uitzien.
 
Het bljft een mysterie, welke de dame in kwestie alleen zelf kan oplossen, right?

Als ik het nummer van Luna opzoek in m'n eigen boekje, heb ik nog een oude Kinky link staan...van Liza, welke herleid naar Luna...

www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9707028-liza

Eens, Luna Kinky profiel heeft iets grotere borsten dan Lisa Kinky profiel en naar mijn idee ook een ander gezicht. Snap er zelf ook niets van, want als het de gezusters zijn, zou dat wel worden aangegeven?

Apart, zeker vanwege 2 nummers. Iets wat Lisa/ Luna helemaal niet nodig heeft (dacht ik zo), maar zó spannend is het nu toch ook weer niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan