Recensie Luna/Lisa, Rijswijk (voorheen Voorburg, Amstelveen, Almere, Amsterdam, Rotterdam) 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Totale kosten (in euro)
230 + 450
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eerder dit jaar tweemaal bezocht, volgens mij ergens in juni? Afspraak maken was vrij lastig omdat ze geen nieuwe klanten aannam.
Ze wilde een selfie, vervolgens bewijs dat je ergens werkt/ID/LinkedIn (dus maar een werkfoto ge-appt). Nadien nog een videocall om te checken dat je het echt was en wilde ze zien dat je auto leeg was en ongeveer je locatie. Veel moeite, maar de nood was hoog dus toch maar braaf meegewerkt.

Leuke verschijning (ondanks het feit dat ik een liefhebber van Latinas). Ze pijpt je wel erg lekker, en tegen een meerprijs heb ik me laten rimmen. Nou, ze rimt je echt als geen ander dus dat was wel een dikke prima. Ook TZ ze je als geen ander.
Ik wilde wel lekker doorpompen maar ze wilde het wat rustig aan doen dus moest even op de rem. Rondje afgemaakt, gedoucht en naar huis.
Vooraf komt ze wel kijken of je goed doucht en maakt ze het zelf ook nog schoon. Keek ik wel even van op.

Leuke dame, rimt je onwijs goed maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.

---

Bezoek twee was met haar zus (?) Veronica, zoals hierboven gezegd zijn haar foto's echt enorm gelikt. Achteraf vond ik het wel duur (450 voor 1 uur + rimmen) en niet het geld waard. Hier verder niets speciaals over te melden.
 
Onlangs weer bij Luna geweest . En wat een feestje weer . Had wat chocolade meegenomen en dat werd erg gewaardeerd . Na het gebruikelijke douchen en hygiëne wachtte zij mij al naakt op in slaapkamer. Mmm lekker zoenen, knuffelen en strelen . Echt een GFE maar dat komt ook omdat ik en luna een echte klik hebben. Haar overal heerlijk gekust en gestreeld . Vervolgens haar gebeft waarbij zij heerlijk klaarkwam. Daarna in diverse posities geneukt waarbij zij zelf ook erg geniet . Vervolgens nog heerlijk gepijpt en handjob . Daarna gezellig gekletst en koffie gedronken. Voor we wisten was er ruim een uur verstreken. Ja ik ben een fan van Luna ( en haar zus die ik ook snel ga bezoeken).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9707028-luna
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Erg leuke meid, het voorgesprek duurde wel even. Ze wilde nog net niet weten wat ik afgelopen 10 jaar heb gedaan;)

Heb haar gezegd dat ik al een keer bij Veronica was geweest paar maanden geleden, maar dat was helaas op een ander nummer.
Dus gevraagd om een videocall, gelukkig wilde ze dat wel doen. En uiteindelijk werd ik geaccepteerd.

Leuke meid dus, kreeg een volwaardige GFE tot aan het vertrek. Ze zorgde ervoor dat ik me op me gemak voelde op bed, na het hele repertoire bleef ze nog liggen en we praatten over koetjes en kalfjes tot het tijd was.

Met kerst gaat ze naar Duitsland en komt in het nieuwe jaar weer terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
She's good at everything she does. PZC and Tongue Kissing are divine. She's also not a clock watcher. Her lips are very juicy and probably is my fav kisser of all.

This is a retrospective review. I have visited her 4 times, I think, and I'll continue to visit her.
 
Ben voordat ze vertrokken afgelopen december bij Luna geweest in Almere
Top bezoekje. Heerlijk tongzoenen en een top bj zonder.

Wil nu haar zus eens proberen , is die ook van het tongzoenen ?
Als ik geweest ben zal ik een recensie achterlaten.

Vond Luna alleen wel iets forser dan op de foto's ( as usual )
Ben benieuwd of ze wat slanker zijn teruggekeerd.

Hoor het graag. Anders ga ik het zelf ff checken.

Die geile blik van Veronica laat me niet meer los
 
Veronica is no where near Luna when it comes to looks- in my humble opinion. She's fat. Services are good enough (French kissing is good but not as good as Luna) but there are at least 465 girls better than her. Pics don't match reality, she's bulky. I wouldn't recommend. But it's your money!
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de info 🤛🏻
Thanks for the info

Misschien dan toch weer voor Luna gaan, was top !

als ze er weer op staat

Of een keer beide . Zie ik ook wel zitten eigenlijk.

Laat sowieso weten hoe het was.
 
Luna is een toppertje en lijkt inderdaad het best op de foto's. Maar onderschat Veronica ook niet, zij weet prima korte metten te maken met je harde knots :p
Al is het alleen al door uitgebreid uit te leggen hoe je hem moet wassen en om de 2 tellen een spuitbus desinfecteermiddel op je snikkel of in haar mond te spuiten….. dan zakt de boel vanzelf wel weer in.

Grappig genoeg keek ze wat beledigd toen ik hetzelfde busje ter hand nam voordat ik zelf aan de slag ging met haar. Blijkbaar werkt het maar een kant op 😀
 
Toch Luna weer bezocht en geen spijt van . Wij hebben het altijd gezellig met elkaar . Daarnaast geniet zij er zelf ( bij mij in ieder geval) ook van . Zoals zij mij op het einde klaar liet komen via intense blowjob Wow . Hou er wel rekening mee dat de foto's glamoureuzer zijn maar dat maakt voor mij niet uit . Zij is hier nog tot 19e en vertrekt dan richting voorburg .
 
Terug
Bovenaan Onderaan