Recensie Luna Marcela 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
778
21/02/22
756
91
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
17. 5cm. Dik.
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.quartier-rouge.be/prive/trans/fille-tres-naughty-et-hot-pour-vous.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een woesteling. Zoveel vuur en passie. Het leek een combinatie van neuken en vechten. Alles gedaan. Pzc nzc top bottom kiss kontlikken. Ik klaar gekomen in haar. Zij in mij. En bij mijn tweede bezoek zelfs ik nog eens gekomen in haar mond. Sex bleef top ook bij herhaling.

Wel een rommelige meid maar als je als een tornado neukt dan moet je kamer er aan geloven 😂
 
Wat een woesteling. Zoveel vuur en passie. Het leek een combinatie van neuken en vechten. Alles gedaan. Pzc nzc top bottom kiss kontlikken. Ik klaar gekomen in haar. Zij in mij. En bij mijn tweede bezoek zelfs ik nog eens gekomen in haar mond. Sex bleef top ook bij herhaling.

Wel een rommelige meid maar als je als een tornado neukt dan moet je kamer er aan geloven 😂
En dan nu een soa test doen. Met alles bare 😂
 
Topwijf, zag haar adverteren en dankzij de review van saris haar een bezoekje gebracht. Communicatie over app is best moeilijk maar het stormt niet alleen buiten op t moment, ook op haar kamer zoals saris aangeeft een wervelwind. Extreem wild tongen, spuug in haar slettenbek, asstomouth,... Niks is deze te gek. Mss wel een tikkeltje te veel energie voor mij, was moe die dag. Prachtig lichaam ook.

Als je gaat, zie dat je in vorm bent en voldoende energie hebt, wat een machine.

Thx voor de tip!
 
Topwijf, zag haar adverteren en dankzij de review van saris haar een bezoekje gebracht. Communicatie over app is best moeilijk maar het stormt niet alleen buiten op t moment, ook op haar kamer zoals saris aangeeft een wervelwind. Extreem wild tongen, spuug in haar slettenbek, asstomouth,... Niks is deze te gek. Mss wel een tikkeltje te veel energie voor mij, was moe die dag. Prachtig lichaam ook.

Als je gaat, zie dat je in vorm bent en voldoende energie hebt, wat een machine.

Thx voor de tip!
Waar ontvangt deze?
 
Vandaag bezicht te Hasselt.
Is idd een toppertje, tongkussen, spuwen, plassen, alles kan.
Ze geniet ervan en geeft zich 200%.
Mooier als op de fotos, vooral met eigeb haar.
Pracht lichaam en harde dikke lul……
Voor herhaling vatbaar !
 
Vandaag bezicht te Hasselt.
Is idd een toppertje, tongkussen, spuwen, plassen, alles kan.
Ze geniet ervan en geeft zich 200%.
Mooier als op de fotos, vooral met eigeb haar.
Pracht lichaam en harde dikke lul……
Voor herhaling vatbaar !
Eigen haar bedoel je vlechtjeshaar ? Laatst had ze bij mij die lelijke pruik op.

Ohja, die plasseks is ze gevend of ontvangende ? Lijkt me wel geil om haar mond vol te pissen
 
Terug
Bovenaan Onderaan