Recensie Lunaxxx, Brugge, St. Andries 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lotus0232

Wandelaar
33
10/04/22
33
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/special-price-luna-nederlandstalig.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren na wat heen en weer ge-sms toch m'n stoute schoenen aangetrokken en een bezoekje gebracht aan deze Luna!
Bij het openen van de deur had ik eigenlijk beter moeten weten en terug vertrokken zijn, maar toch binnengestapt. Luna op zich is zeker geen lelijke madam, maar marginaal tot en met. Je ziet duidelijk dat deze vrouw serieus in de problemen zit. Ook de foto's op haar profiel kloppen niet meer, ze is waarschijnlijk 20kg vermagerd en echt heel erg mager!
Het appartement is echt smerig en vuil, nooit meegemaakt. Toch plaatsgenomen op een matras, dewelke op de grond lag en overgegaan tot de actie.
Pijpen was ok, maar heel kort, borsten vastnemen mocht niet want te gevoelig, en voor de sex had ze geen condoom...
Half uurtje binnen geweest maar hier kom ik nooit meer!
Bij deze wil ik alle medewandelaars waarschuwen, dit is echt een te mijden plek!
 
Gisteren na wat heen en weer ge-sms toch m'n stoute schoenen aangetrokken en een bezoekje gebracht aan deze Luna!
Bij het openen van de deur had ik eigenlijk beter moeten weten en terug vertrokken zijn, maar toch binnengestapt. Luna op zich is zeker geen lelijke madam, maar marginaal tot en met. Je ziet duidelijk dat deze vrouw serieus in de problemen zit. Ook de foto's op haar profiel kloppen niet meer, ze is waarschijnlijk 20kg vermagerd en echt heel erg mager!
Het appartement is echt smerig en vuil, nooit meegemaakt. Toch plaatsgenomen op een matras, dewelke op de grond lag en overgegaan tot de actie.
Pijpen was ok, maar heel kort, borsten vastnemen mocht niet want te gevoelig, en voor de sex had ze geen condoom...
Half uurtje binnen geweest maar hier kom ik nooit meer!
Bij deze wil ik alle medewandelaars waarschuwen, dit is echt een te mijden plek!
Amai, ik wou ook al lang eens gaan, blij dat ik het nooit gedaan heb. Dus heb je ze maar geneukt zonder condoom?
 
Vroeger was dit absolute top. Knap, heerlijk lichaam, deepthroaten, slikken, anaal, noem maar op. Vergane glorie. Ziet er niet meer uit. We weten allemaal hoe dat komt he
 
Tijdje terug contact gehad met haar. Nog voor ik dit hier gelezen had.
Nu blijft ze me om de zoveel tijd contacteren. Nog iemand die dit voor heeft?
Exact de reden waarom ik een herlaadkaart heb met regelmatig een nieuw nummer (promotie startpakket bij één of andere provider) voor deze praktijken. Met haar niet voor gehad maar wel met verschillende andere. Ze hebben dringend geld nodig om de volgende high te kunnen bekostigen en dan gaan ze hun belgeschiedenis aflopen... Als je gek/geil genoeg zou zijn om daarop in te gaan kan je je enkel inbeelden hoe "fantastisch" de service zal zijn.
 
Exact de reden waarom ik een herlaadkaart heb met regelmatig een nieuw nummer (promotie startpakket bij één of andere provider) voor deze praktijken. Met haar niet voor gehad maar wel met verschillende andere. Ze hebben dringend geld nodig om de volgende high te kunnen bekostigen en dan gaan ze hun belgeschiedenis aflopen... Als je gek/geil genoeg zou zijn om daarop in te gaan kan je je enkel inbeelden hoe "fantastisch" de service zal zijn.
Net om die reden heb ik ook een tweede nummer.
De laatste keer dat ze me contacteerde via WhatsApp had ik haar gevraagd om een recente foto. Het bleef stil.
 
Ieder zijn ding, maar een dvp die intiem zonder aanbiedt? Vaak is dit onder invloed van. De advertentie lijkt ook niet door haar gemaakt te zijn en met 'promo' heb ik altijd een probleem. Teveel alarmbellen. 🙈
 
Terug
Bovenaan Onderaan