Lust opwekkers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Greg

Stamgast
346
24/04/22
555
7
Zijn er ook lustopwekkers voor mannen die werken? Ik doel hierbij niet op Kamagra of dat soort pillen waar je (langer) hard van wordt, maar waar je juist gevoeliger van wordt.
Ivm medicatie die ik voorlopig nog een poosje zal moeten gebruiken gaat het qua hard worden al lastiger, vandaar de kamagra 100 geprobeerd (wat niet echt veel deed) en ook de vidalista 20mg geprobeerd, waar het al beter mee ging, maar de 'aandachtspanne' soms opeens compleet wegviel, soms op het puntje van een orgasme (en dat is knap irritant!).

Ik zoek dus iets van beide kanten: eventueel 2 vidalista om die 'verslapping' definitief tegen te gaan voor een uurtje of wat (uiteraard niet te lang), maar ook dat de 'zin' er komt/blijft.
 
Weet niet of het mogelijk is om te zeggen wat en hoeveel je momenteel pakt van medicatie en hoelang je deze moet gebruiken?

Is nogal belangrijk als je geholpen wilt worden.

Misschien best eens vragen aan wie de medicatie heeft voorgeschreven ook, toch veel succes.
 
Aangezien dat je medicatie moet gebruiken, zou je dit beter kunnen bespreken met je huisarts of de arts die de medicatie voorgeschreven heeft. Het zal wel kunnen dat bepaalde erectie middelen bijwerkingen kunnen veroorzaken afhankelijk van je medicatie en andere omstandigheden (bloeddruk, gewicht enz.bijvoorbeeld).

Tegelijkertijd als je meer gefocust bent op het krijgen van "zin in seks", zorg ervoor dat je je op je gemak voelt. Wellicht is een afspraak zonder tijdsdruk een aanrader i.t.t. een bezoek bij de ramen of een privéhuis. Als het over een onbetaalde date gaat, plan iets in dat jullie fijn vinden maar ook niet te vermoeiend is. Fietsen en hardlopen op lange afstand zou hoogstwaarschijnlijk geen aanraders zijn. Als je momenteel onder te veel druk zit, is het ook makkelijk te begrijpen waarom de zin er niet is. Stress speelt er een grote rol in.
 
Ik heb zeker hier nog een gesprek over met mijn arts. Ik was echter ook benieuwd of hier wat ervaringen mee waren bij de leden van het forum.
Ik maak me niet echt zorgen qua tijdsdruk, in sixsens dit weekend bijv gewoon kamer verlengd voor een uur, maar als het dan nog met hangen en wurgen gaat, is er wel een irritatiefactor, vooral als het point of no return letterlijk 2 seconden ervoor opeens compleet wegzakt.
 
Weinig zin in seks hebben kan heel veel oorzaken hebben. Een tekort aan testosteron heeft vooral een effect op "Arousability", dat is het vermogen om op seksuele prikkels te reageren. dus, je ziet een lekker persoon en het doet je helemaal niks. Hoewel veel mannen snel denken dat ze een testosteron tekort hebben, is een veel vaker voorkomende reden gewoon te veel stress, te weinig slaap, vermoeidheid, bepaalde medicijnen, relatieproblemen, et cetera.

Ik zou met de huisarts overleggen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan