Recensie Luxi, Oostende 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iamnaughty

Vaste klant
121
09/09/21
49
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/chinese-meisjes-uit-azi.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Chinese met redelijk waarheidsgetrouwe foto's. Stuurt ook een selfie als je het vraagt.
Onderhandeld voor 2x klaarkomen in half uur 100 €

Gedienstig.. kwijtte zich van haar taak... eerst lekker klaar gepijpt... daarna een tweede ronde na gekietel aan de balzak in doggystyle...

Gedenkwaardig nu niet.. maar beter dan de gemiddelde afwerker tegenwoordig.

Liet zich wel niet vingeren.
 
Waarheidsgetrouw?
Jij schat ze tss de 30 en 35 en zij zet 23 op haar profiel ...
Hier spreekt ze Spaans en volgens haar profiel Engels en Nederlands...
Rare meisjes, die Chinezen
De zoveelste dame uit het rondreizend circuit Chinese dames dat via Spanje in Belgiê beland is. Een uitgebreide topic vind je hier:

 
Ze spreken de taal die ze instellen op google translate. En liever waarheidsgetrouwe foto's dan iemand anders die wel 23 is :p. Denk dat er 5% met hun echte leeftijd adverteren. Ken er van "21 jaar" die al 10 jaar in het vak zitten ;-)
 
Ze spreken de taal die ze instellen op google translate. En liever waarheidsgetrouwe foto's dan iemand anders die wel 23 is :p. Denk dat er 5% met hun echte leeftijd adverteren. Ken er van "21 jaar" die al 10 jaar in het vak zitten ;-)
Dames die met hun echte leeftijd adverteren zijn uiterst zeldzaam, ik ken er maar een paar die er echt eerlijk in zijn... De meeste dames liegen wel 5 of 10 jaar... Maar die Chineesjes zijn echt kampioenen... Vraag nooit naar hun leeftijd, maar vraag eens of ze kinderen hebben... Ik herinner me een dame die adverteerde dat ze 27 was... Ze gaf toe dat ze ouder was... 35... ze had wel een zoon van 31... dan weet je het wel...
 
Aziatische vrouwen zien er een heel stuk jonger uit, dus als jij denk dat ze 35 is dan mag je daar nog een heel stuk bij doen 😜

Maar goed om weten dat deze dame dezelfde is vanop de foto's, want dat is meestal niet zo.
 
Het is vaak moeilijk de leeftijd in te schatten van aziaten als blanke hetero man. Dus ik doe een zo goed mogelijke gok. Belangrijk voor mij was vooral dat ze slank was en er best ok uitzag in vergelijking met vele anderen in deze groep. De meeste spreken wel degelijk een woordje Spaans want ze komen inderdaad uit dat circuit.

Ik doe ook maar mijn best om een waardevolle bijdrage te maken hé :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan