Algemeen Lynn Somers, Minderhout/Mol

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom al zeker 12 jaar bij Lynn Somers, altijd in Minderhout, enkel onderbroken door periodes met een relatie en corona. Na corona zijn er minder dames beschikbaar en zijn/waren ze in de vakanties op zaterdagen en vrijdagen gesloten. Ik heb het idee dat Mol voorgaat.
Strakke jonge, modelachtige dames heb ik er nog nooit gezien, voor mij hoeft dat ook niet, als dat wel je ding is; niet gaan.
De vrouwen die er wel zijn, zijn vaak wat ouder, soms een paar kilo boven de ideale BMI, maar met een service die bijzonder is, ze lijken er zelf ook heel veel zin in te hebben. TZ en PZC is standaard. Ik heb daar nog nooit een negatieve ervaring gehad.
 
Lotte is een vieze vrouw, haar en kleding zijn altijd vies,
en als je de extra's waar ik niet om heb gevraagd (c.i.m. en n.z.c) niet betaalt, word je binnen 20 minuten weggestuurd.
Slechte ervaring ,echt!
En n.z.c word daar toegestaan ?
🤢🤢🤢
Op foto is het al niet mijn meug en dan nog in het echt blijkbaar nog een vuil mens.
Lyn zou haar buiten moeten zetten.
 
hoewel het al een tijdje geleden is, ben ik toch al heel wat keren bij Lynn Somers geweest, over the years. Zowel in Minderhout als Mol, zeker bij 10 verschillende dames.
Nog nooit is me daar iets opgedrongen of aangeboden dat ik niet had gevraagd, en al zeker geen nzc.
De standaard service van alle dames is inclusief tongzoenen en pzc.
Dat er al eens een mindere ervaring of een mindere "klik" was, lijkt me ook maar logisch, maar over het algemeen is het enthousiasme en de geleverde service van deze rijpere dames prima.
 
hoewel het al een tijdje geleden is, ben ik toch al heel wat keren bij Lynn Somers geweest, over the years. Zowel in Minderhout als Mol, zeker bij 10 verschillende dames.
Nog nooit is me daar iets opgedrongen of aangeboden dat ik niet had gevraagd, en al zeker geen nzc.
De standaard service van alle dames is inclusief tongzoenen en pzc.
Dat er al eens een mindere ervaring of een mindere "klik" was, lijkt me ook maar logisch, maar over het algemeen is het enthousiasme en de geleverde service van deze rijpere dames prima.
Ja, dat is ook altijd mijn ervaring geweest. Maar de wisseling van dames is ook d
aar de laatste jaren erg groot. Om die reden kom ik er wat minder vaak
 
Ik ben niet heel vaak bij Lynn Somers geweest. Maar 'n echte aanrader is toch Denise. Prachtige Nederlandse dame van in de 40. Ze is echter wel maar 1 dag in de week aanwezig. In Mol ben ik nooit geweest.
 
Tot ca 5 jaar geleden was CIM daar ook niet mogelijk. Sommige dames hebben zich daar wel eens over beklaagd bij mij. Nu wordt dat openlijk aangeboden. NMC dat heb ik daar nog nooit gehoord, dus ben benieuwd of je reactie krijgt.
 
Ik heb begrepen dat het bedrijf 'Lynn Somers" al een aantal jaren ter overname aangeboden wordt.
Mol is een huurpand/verdieping, weet niet of dat in Minderhout ook het geval is.
1 a 2 jaar geleden eens in minderhout geweest maar dat was niet direct een plaats waar ik nog eens naartoe zou gaan.rook niet erg fris op dat moment en het is een erg gedateerde inrichting.
eerlijkheid gebied mij er bij te vermelden dat ik niet verder geweest ben dan de benedenverdieping omdat het aanbod op dat moment erg klein was.
 
Lotte is niet de enige die promoot voor NZC, Kim ook (ze doet bare gangbang in hotel)
vraagt 20 euro meer voor NZC maar je moet minimaal 1 uur reserveren....
Deze spellen zijn gevaarlijk, te veel ziekten......
 
Dit lijkt me echt onwaarschijnlijk. Ben er een 10-tal keer geweest en nooit gemerkt of signalen opgevangen dat er zonder rubber zou worden geneukt...
Integendeel zelfs.
Qua hygiëne ook altijd OK daar je voor de date verplicht moet douchen Met of zonder dame, da mag je zelf kiezen.
Heb ooit eens moeten wachten omdat de dame in kwestie net bij de dokter was voor de nodige tests...

Zeg nooit nooit maar dit lijken me berichten om het huis en de dames te beschadigen.
 
Ik heb ook nog nooit iets gemerkt of opgevangen van bovenstaande beweringen. Ik kom er eigenlijk best wel graag en heb op een enkele uitzondering na altijd goede ervaringen. Zeker met de oudere dames is het leuk toeven. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
 
@sciricco. Dan is het nog altijd mogelijk om die foto te kopiëren en te misbruiken.
In ieder geval speelt het nu wel in mijn achterhoofd en zal het invloed hebben op mijn volgend bezoekje bij Lynn
 
Terug
Bovenaan Onderaan